Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Έργα Υποδομών

Τα σχέδια για τα πάρκα της Αττικής

Σε μερικούς μήνες θα είναι έτοιμες οι μελέτες που θα επιτρέψουν την έναρξη του έργου της ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου. Πρόκειται για ένα παραθαλάσσιο πάρκο, που θα υλοποιηθεί μαζί με το σταδιακό άνοιγμα των αυθαίρετα κλεισμένων παραλιών της πόλης. Προβλέπεται εξάλλου από το ΥΠΠΟΤ, η μετατροπή του γηπέδου Tae Kwon Do μαζί με τον περιβάλλοντα χώρο του, σε Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο της Αθήνας. Η διαμόρφωση του θαλάσσιου μετώπου σε πάρκο, θα έχει ενιαία φυσιογνωμία με αυτήν του περιβάλλοντα χώρου του συγκροτήματος της Λυρικής Σκηνής στο Φαληρικό Δέλτα. Ενδεικτικά θα περιλαμβάνει μεγάλο πυρήνα πρασίνου, γήπεδα αθλοπαιδιών, δίκτυα πεζοδρόμων, ποδηλατοδρόμων και συνδέσεις με την περιοχή του Μοσχάτου.

Για το Μητροπολιτικό Πάρκο στο Ελληνικό ακόμα δεν έχουν οριστικοποιηθεί οι αποφάσεις αν και δεν θα πρέπει να αποκλειστούν εκπλήξεις σε σχέση με τις προεκλογικές εξαγγελίες σχετικά με την αναλογία πρασίνου

ΓΟΥΔΗ και ΙΛΙΣΣΙΑ

Στόχος είναι η δημιουργία δύο ενοποιημένων μητροπολιτικών πάρκων υψηλού πρασίνου, με περιορισμένες χρήσεις πολιτισμού, αθλητισμού και αναψυχής. Προβλέπονται διαμορφώσεις αναβάθμισης, επίλυση των εκκρεμοτήτων διάθεσης τμημάτων του, θεσμοθετήσεις που εκκρεμούν, ώστε όχι μόνο να ενισχυθούν οι πυρήνες πρασίνου για την πόλη, αλλά να υπάρξει και αποτελεσματική τους διαχείριση με τη σύσταση ενός ενιαίου φορέα. Εκπονείται ήδη μελέτη από το Υπουργείο, για ανάπλαση μιας πιλοτικής περιοχής, έκτασης περίπου 70 στρεμμάτων, που χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη δύο ανοικτών κλάδων του Ιλισού. Στόχος είναι η προστασία και ανάδειξη των φυσικών στοιχείων με ήπιες παρεμβάσεις διαμόρφωσης μονοπατιών, περιπάτου, εμπλουτισμού της βλάστησης και αποκατάσταση μπαζωμένων τμημάτων του Ιλισού Πάρκο

Πάρκο «Αντώνη Τρίτση»

Βασικοί στόχοι είναι η αξιοποίησή του ως ενιαίου χώρου πρασίνου και αναψυχής για την Δυτική Αθήνα και για ολόκληρο το Λεκανοπέδιο. Ο φορέας διαχείρισης του Πάρκου δρομολογεί πρόγραμμα δράσεων με έμφαση στη συντήρηση, αναβάθμιση και ανάδειξη των έργων του Πάρκου και στον εμπλουτισμό τους με νέα στοιχεία, που ανταποκρίνονται σε σύγχρονες ανάγκες και επίκαιρα περιβαλλοντικά ζητήματα.

ΜΕΤΡΟ : Ιουλιο ο Χολαργός

Ως τις αρχές Ιουλίου, θα δοθεί στην κυκλοφορία ο νέος σταθμός του μετρό στον Χολαργό. Το φθινόπωρο προβλέπεται να ακολουθήσει η Αγία Παρασκευή, ενώ την άνοιξη του 2011 αναμένεται να αρχίσει η σταδιακή παράδοση των επεκτάσεων προς Ελληνικό, Χαϊδάρι και Περιστέρι.

150 εκατ. για το ΜΕΤΡΟ

150 εκατ. ευρώ για την επέκταση του μετρό της Αθήνας χορηγεί η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων ΕΤΕπ . Το δάνειο αυτό αφορά κυρίως το σχεδιασμό, την κατασκευή και τη θέση σε λειτουργία, των επεκτάσεων των γραμμών 2 και 3, καθώς και την προμήθεια συρμών. Το Μάιο 2007, δόθηκε σε λειτουργία η επέκταση της γραμμής 3 του μετρό, από το Μοναστηράκι προς το Αιγάλεω, μήκους 4,3 χλμ. με τρεις νέους σταθμούς. Η επέκταση της γραμμής 3 συνεχίζεται με την κατασκευή και θέση σε λειτουργία τριών νέων σταθμών και ήδη σε προχωρημένο στάδιο κατασκευής βρίσκεται η περαιτέρω επέκταση της εν λόγω γραμμής προς Χαϊδάρι, μήκους 1,4 χλμ., με ένα νέο σταθμό. Το έργο της επέκτασης της γραμμής 2 προς το Ελληνικό θα προσθέσει στο δίκτυο του μετρό της Αθήνας 5,5 χλμ υπόγειας γραμμής και 4 νέους σταθμούς (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό). Η γραμμή 2 θα επεκταθεί περαιτέρω προς Ανθούπολη, με την προσθήκη 1,5 χλμ. και δύο σταθμών.

Τρίπολη: σε λειτουργία η σήραγγα Νεοχωρίου

Δόθηκε στην κυκλοφορία ο δεύτερος κλάδος, της νέας σήραγγας Νεοχωρίου στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Τριπόλεως, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.
Η σήραγγα έχει μήκος 740 μέτρα και κατασκευάστηκε για να παρακαμφθούν επικίνδυνες στροφές στις οποίες σημειώνονταν πολλά ατυχήματα.

Το σχέδιο για τις κυκλοφοριακές παρεμβάσεις

Σε προτεραιότητα μπαίνουν περιοχές του κέντρου, που είναι σημαντικές για τον ιστορικό, αισθητικό και λειτουργικό χαρακτήρα τους και αποτελούν μεγάλες παρεμβάσεις. Η μετατροπή της Λεωφ. Βασιλίσσης Όλγας σε πεζόδρομο, που συμπληρώνει τη μεγάλη διαδρομή σύνδεσης των αρχαιολογικών χώρων, προωθείται από την ΕΑΧΑ και θα δημοπρατηθεί στο τέλος του έτους, μετά την ολοκλήρωση των μελετών που προκηρύχθηκαν. Προβλέπεται η λειτουργία της ως πεζόδρομος, με διέλευση μόνο Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, (εκτός τρόλεϊ) στο πλάτος των υφιστάμενων λωρίδων του τραμ. Προσωρινά, προβλέπεται η παράλληλη κίνηση τρόλεϊ σε άλλη λωρίδα κυκλοφορίας, ως μεταβατική φάση, μέχρι να καταστεί εφικτή η πλήρης απομάκρυνσή τους από την οδό. Με την υλοποίηση του έργου επιτυγχάνεται η ενοποίηση Ζαππείου και Εθνικού Κήπου με τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυμπιείου, δημιουργώντας ενιαίο ελεύθερο χώρο. Επίσης η αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση της περιοχής, με χρήση βιοκλιματικών υλικών και η σύνδεσή της με τη Διον. Αρεοπαγίτου, δημιουργώντας περίπατο μήκους 4 χλμ περίπου. Σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών, προετοιμάζεται τη πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, με πρόβλεψη διέλευσης και σε αυτήν μέσου σταθερής τροχιάς, ώστε πολύ σύντομα να προκηρυχθεί διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός. Ο διαγωνισμός για την Ανάπλαση της Πανεπιστημίου θα προκηρυχθεί αμέσως μετά την έγκριση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, τον προσδιορισμό της θέσης χάραξης των γραμμών του τραμ και την οριστικοποίηση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών. Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική αποφόρτισης του κέντρου από το αυτοκίνητο και στην αποφασιστική ενίσχυση του ρόλου της δημόσιας συγκοινωνίας. Θεμέλιο της πολιτικής αναβάθμισης της δημόσιας συγκοινωνίας θα είναι το τραμ, για το οποίο προβλέπεται να συνεχίσει την πορεία του από την πλατεία Συντάγματος σε Πανεπιστημίου και Πατησίων. Το έργο έχει ιδιαίτερη σημασία για την πολεοδομική ταυτότητα της Αθήνας. Η θέση της Πανεπιστημίου, η γεωμετρία της, η αρχιτεκτονική της, η ιστορία της την καθιστούν τoν πιο σημαντικό άξονα, που θα άξιζε να δοθεί στον πεζό και στην πόλη, ελεύθερη από αυτοκίνητα. Διερευνάται κυκλοφοριακά και η δημιουργία μιας ενότητας, με κοινά χαρακτηριστικά, που ορίζεται από τις οδούς Φιλελλήνων – Λ. Συγγρού – Καλλιρρόης – Β. Κωνσταντίνου – Βασ. Σοφίας, με στόχο την ενοποίηση της Βουλής και του Εθνικού Κήπου με την πλατεία Συντάγματος και την απόδοση ζωτικού περιβάλλοντα χώρου για το νέο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Φιξ. Επίσης προβλέπεται η μονοδρόμηση των οδών Αχαρνών και Πατησίων και η λειτουργία τους ως ζεύγος κινήσεων αντίθετης φοράς, ώστε να προκύψει χώρος για δημιουργία λεωφορειο-λωρίδων, διαπλάτυνση πεζοδρομίων και ποδηλατόδρομο.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki