Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Έργα Υποδομών

Η προκήρυξη για το Θριάσιο

Στις 20 Σεπτεμβρίου θα κατατεθούν οι προσφορές για ην κατασκευή του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο πεδίο, στον Ασπρόπυργο, σύμφωνα με την προκήρυξη της ΓΑΙΑΟΣΕ (θυγατρική του ΟΣΕ) που δημοσιεύθηκε σήμερα.
Η προκήρυξη αφορά διεθνή ανοιχτό διαγωνισμό για την ανάθεση με σύμβαση παραχώρησης της ανάπτυξης Εμπορευματικού Κέντρου σε ακίνητο έκτασης 588 στρεμμάτων. Σύμφωνα με την προκήρυξη:
Το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου Πεδίου αποτελεί ένα πρωτοποριακό έργο για τα Ελληνικά δεδομένα. Το μεγάλο μέγεθος του η στρατηγική του χωροθέτηση κοντά στο μεγαλύτερο αστικό κέντρο της χώρας, οι άψογες οδικές συνδέσεις και κυρίως η διασύνδεση του με τον λιμένα του Ν. Ικονίου και το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναμένεται να συμβάλει δυναμικά στον στόχο του  εκσυγχρονισμού και της ανάπτυξης των εμπορευματικών μεταφορών και την ανάδειξη της χώρας ως σημαντικού κόμβου μεταφορών
-Το ακίνητο ιδιοκτησίας της ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. εφάπτεται του συγκροτήματος εγκαταστάσεων του ΟΣΕ στο Θριάσιο Πεδίο και προορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 21 του ν. 3333/05 για τη δημιουργία  Εμπορευματικού Κέντρου συνδυασμένων μεταφορών. Σύμφωνα με τους όρους δόμησης που έχουν ληφθεί για το ακίνητο υπάρχει η δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων. Διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη Λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και βρίσκεται σε φάση κατασκευής η σιδηροδρομική σύνδεσή του με το με το λιμένα του Ν. Ικονίου.
-Ο Ανάδοχος που θα προκύψει από το Διαγωνισμό θα συστήσει ανώνυμη εταιρεία ειδικού σκοπού (Παραχωρησιούχος) που θα αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση για 40 έτη του Εμπορευματικού Κέντρου συνδυασμένων μεταφορών που θα κατασκευαστεί, με ταυτόχρονη καταβολή οικονομικού ανταλλάγματος προς τη ΓΑΙΑΟΣΕ. 
Η διάρκεια κατασκευής διαιρείται σε τρεις περιόδους:
-Περίοδος Τ1 με διάρκεια 18 μηνών από την έναρξη ισχύος της παραχώρησης, στην οποία θα κατασκευασθούν και θα λειτουργήσουν κατ’ ελάχιστον κτίρια που αντιστοιχούν σε ποσοστό 20%, των μέγιστων επιτρεπομένων όρων και περιορισμών δόμησης και κατ’ όγκον εκμετάλλευσης που ισχύουν κατά το χρόνο υποβολής της Προσφοράς και θα κατασκευαστεί η βασική σιδηροδρομική υποδομή εντός του Εμπορευματικού Κέντρου.
-Περίοδος Τ2 με διάρκεια 60 μηνών από την έναρξη ισχύος της παραχώρησης, στην οποία θα κατασκευασθούν και θα λειτουργήσουν συνολικά κατ’ ελάχιστον κτίρια που αντιστοιχούν σε ποσοστό 90%, των μέγιστων επιτρεπομένων όρων και περιορισμών δόμησης και κατ’ όγκον εκμετάλλευσης που ισχύουν κατά το χρόνο υποβολής της Προσφοράς και θα ολοκληρωθεί το συνοδευτικό οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο.
-Περίοδος Τ3 (προαιρετική) με διάρκεια 5 ετών από την ολοκλήρωση της περιόδου Τ2, στην οποία θα είναι δυνατή η κατασκευή και η λειτουργία των υπολειπόμενων τετραγωνικών μέτρων  αποθηκών που επιτρέπουν οι όροι δόμησης.
Το οικονομικό αντάλλαγμα του Παραχωρησιούχου προς τη ΓΑΙΑΟΣΕ θα περιλαμβάνει: α) ποσοστό επί του κύκλου εργασιών της εταιρείας παραχώρησης το οποίο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το ελάχιστο ετήσιο εγγυημένο αντάλλαγμα που θα προσφερθεί και β) δωρεάν μεταβίβαση του 15% των μετοχών της εταιρείας παραχώρησης μετά την περίοδο Τ1 (τμηματική λειτουργία).
Τα Τεύχη Δημοπράτησης (Προκήρυξη και Σχέδιο Σύμβασης Παραχώρησης) θα είναι διαθέσιμα στους ενδιαφερόμενους από τα γραφεία της ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. από την Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010 έως την Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010.
Η Προκήρυξη προβλέπει διαδικασία διαβούλευσης με τους ενδιαφερόμενους επί του Σχεδίου Σύμβασης Παραχώρησης. Οι σχετικές παρατηρήσεις των ενδιαφερομένων θα πρέπει να κατατεθούν στη ΓΑΙΑΟΣΕ έως τη Τρίτη 22 Ιουνίου 2010 σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην Προκήρυξη. 
Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών ορίσθηκε η Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010.

ΧΑΛΙΚΔΙΚΗ: Δύο νέοι δρόμοι

Έργα Χαλκιδική τα οποία προγραμματίστηκε να χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ και θα ξεκινήσει η υλοποίηση τους άμεσα είναι: " Κατασκευή Οδικού Τμήματος Ποτίδαια - Κασσανδρεία του Οδικού Δικτύου Κασσάνδρας Ν. Χαλκιδικής Προϋπολογισμός ένταξης: 80 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το Ε.Π. Μακεδονία - Θράκη. Η δημοπράτηση του θα πραγματοποιηθεί άμεσα. Η κατασκευή αφορά 17,48 χλμ. αυτοκινητοδρόμου, με δύο ανισόπεδους κόμβους (Ν. Φώκαιας και Κασσανδρείας). Η δημοπράτηση του έργου προγραμματίζεται για την 6η Ιουλίου και αναμένεται η ολοκλήρωση του στο τέλος του 2012. " Περιμετρική Οδός Πολυγύρου, Τμήμα Άγιος Βλάσης προς Βράσταμα Προϋπολογισμός ένταξης 8,65 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το Ε.Π. Μακεδονία - Θράκη. Η κατασκευή αφορά οδικό τμήμα μήκους 2 χλμ., από τον Άγιο Βλάση, που καταλήγει η επαρχιακή οδός Γερακινής - Πολυγύρου, μέχρι τη συμβολή με την επαρχιακή οδό Πολυγύρου - Βραστάμων. Το υπ' όψη οδικό τμήμα θα παρακάμπτει τον Πολύγυρο και θα εκτρέπει τη διερχόμενη κυκλοφορία, από και προς τη χερσόνησο της Σιθωνίας, από τον πολεοδομικό ιστό στην περιαστική οδό. Η δημοπράτηση του έργου προγραμματίζεται για την 15η Ιουνίου και αναμένεται η ολοκλήρωση του εντός του 2012.

Δρόμοι σε Ήπειρο και Αττική

Δύο νέα οδικά έργα στην Περιφέρεια Ηπείρου και στην Αττική ενέκρινε με αποφάσεις του ο Υπουργός Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.
Ειδικότερα, εγκρίθηκε η δημοπράτηση της βελτίωσης οδού Ηγουμενίτσας - Πρέβεζας, στο υποτμήμα "Καρτέρι - Γερακάρι - Πάργα", προϋπολογισμού 48,85 εκατ. ευρώ, το οποίο έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδας - Ηπείρου 2007-2013".
Επίσης, εγκρίθηκε το αποτέλεσμα δημοπρασίας για τη βελτίωση του έργου "κόμβος Ιππικού Κέντρου - Καλύβια - Λαγονήσι - Ανάβυσσος", προϋπολογισμού 28 εκατ. ευρώ. Μειοδότης αναδείχθηκε η εργοληπτική εταιρεία "Κλέαρχος Γ. Ρούτσης ΑΕ".

Λάρισα: ανακατασκευή του δρόμου προς Καρδίτσα

Ξεκινούν τις επόμενες ημέρες από τη Νομαρχία Λάρισας οι εργασίες για την ανακατασκευή του δρόμου που συνδέει το Σταυρό Φαρσάλων με τα όρια του Νομού Καρδίτσας.
Χθες ο αρμόδιος αντινομάρχης κ. Γ.Φακής συνοδευόμενος από τον αν.διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχίας κ. Χ.Λυτροκάπη και τον επιβλέποντα μηχανικό κ. Χ.Μαυρακάνα επισκέφθηκε το δρόμο για να εξετάσει επί τόπου τις παρεμβάσεις που θα γίνουν για τη βελτίωση του.
Ο δρόμος είναι μήκους 2,5 χλμ και η ανακατασκευή του αποτελούσε χρόνιο αίτημα των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής καθώς ενώνει την Επαρχία Φαρσάλων με το Ν. Καρδίτσας κάνοντας πιο εύκολη την πρόσβαση στο γειτονικό νομό.
Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας αποτελεί τμήμα πυκνής κυκλοφορίας της Επαρχίας Φαρσάλων και έχει προϋπολογισμό 850.000 ευρώ.
Ο δρόμος που θα ανακατασκευαστεί θα ξεκινά από το Σταυρό Φαρσάλων και θα καταλήγει στα όρια του ν. Καρδίτσας στη θέση «Γεφύρια».
Σύμφωνα με την Τεχνική Έκθεση της Νομαρχίας Λάρισας ο δρόμος σήμερα παρουσιάζει έντονες καθιζήσεις σε όλο του το μήκος και έχει καταστεί επικίνδυνος για τη διέλευση των οχημάτων.
Για να αντιμετωπιστούν καθιζήσεις αλλά και διαβρώσεις θα γίνουν εκσκαφές, επιχώσεις και διαπλατύνσεις ώστε στην τελική του μορφή να έχει πλάτος 10 μέτρων.

Λάρισα: θέλει παραλιακή σύνδεση με τη Μαγνησία

«Καμπανάκι» προς την κεντρική εξουσία, να εργαστεί συστηματικά για να μην χαθεί το έργο της παραλιακής σύνδεσης των νομών Λάρισας και Μαγνησίας, σήμανε ο Νομάρχης Λάρισας κ. Λουκάς Κατσαρός με δηλώσεις του εκφράζοντας ανησυχίες για καθυστερήσεις.
«Εμείς, ως Νομαρχία Λάρισας, είπε ο κ. Κατσαρός- ολοκληρώσαμε τις μελέτες που είναι στη δικαιοδοσία μας και είμαστε απολύτως έτοιμοι. Πρέπει τώρα και το Κεντρικό Κράτος με την Περιφέρεια να κινηθούν εξίσου αποτελεσματικά, γιατί αλλιώς το έργο κινδυνεύει να πάει για πολλά χρόνια πίσω».
Παράλληλα ο νομάρχης τόνισε πως όταν μιλάει για παραλιακή σύνδεση με τη Μαγνησία, δεν εννοεί απλά το δρόμο μέχρι το Κεραμίδι, που μελετάται μέχρι σήμερα. Αλλά και το δρόμο Κεραμίδι (Καμάρι) - Πουρί ώστε να υπάρχει πραγματική σύνδεση. Αλλιώς, ο δρόμος που θα γίνει «θα είναι τυφλός».
Η Νομαρχία Λάρισας έχει ήδη έτοιμες τις μελέτες που την αφορούν και συγκεκριμένα τη μελέτη από Βελίκα μέχρι Ρακοπόταμο που περιλαμβάνει :
τις παρακάμψεις Βελίκας, Σωτηρίτσας, Αγιοκάμπου
και τις κάθετες συνδέσεις (όπως λ.χ με το λιμάνι Αγιοκάμπου) αλλά και ορισμένους κόμβους.
Συνολικά το κομμάτι αυτό αφορά 16 χλμ κυρίως δρόμου που ανέρχονται σε 20 περίπου χιλιόμετρα με τις κάθετες συνδέσεις.
Οι πιο πάνω μελέτες έχουν εγκριθεί από το Υπουργείο και δεν παρουσιάζουν περιβαλλοντικά ή άλλα προβλήματα. Είναι πλέον έτοιμες για εφαρμογή.
Το ζήτημα που προκύπτει είναι να ολοκληρωθεί η μελέτη του δρόμου Ρακοποτάμου - όρια Ν. Μαγνησίας και από κει ως το Κεραμίδι που ανέλαβε η περιφέρεια και η οποία προσωρινά επιστράφηκε από το Υπουργείο για διορθώσεις λόγω περιβαλλοντικών προβλημάτων.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki