Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Έργα Υποδομών

Στον αέρα η Ιονια Οδός

Δεκτή έκανε το Ε’ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας αίτηση κατοίκων και ιδιοκτητών ακινήτων του Δήμου Ζαχάρως Ηλείας που ζητούσαν να ακυρωθεί η από 30.5.2006 υπουργική απόφαση με την οποία εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την κατασκευή του τμήματος της Ιονίας Οδού που διέρχεται από την λίμνη Καϊάφα. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση, η λίμνη Καϊάφα εντάσσεται στο δίκτυο Natura 2000. Το ΣτΕ έκανε ακόμη δεκτούς τους ισχυρισμούς όσων προσέφυγαν σε αυτό, σύμφωνα με τους οποίους επιλέχθηκε παράνομα η χάραξη της Ιονίας Οδού από τον Τόπο Κοινοτικής Σημασίας της λίμνης Καϊάφα, χωρίς να εκτιμηθεί ότι αυτό θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στην λίμνη, όπως και στην πανίδα και χλωρίδα της περιοχής. Έλαβε δε υπόψιν του την προειδοποιητική επιστολή της Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Ένωσης η οποία έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις σημαντικές επιπτώσεις του έργου κατασκευής της Ιονίας Οδού στο περιβάλλον της λίμνης Καϊάφα. Στην ίδια επιστολή επισημαίνεται ότι δεν ελήφθησαν τα κατάλληλα μέτρα, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για τα οικολογικά χαρακτηριστικά της περιοχής.

Δυτ.Ελλάδα : Τέσσερα έργα στο ΕΣΠΑ

Ανάμεσα στα έργα που είχαν ενταχθεί στο Γ΄ΚΠΣ και δεν είχαν ολοκληρωθεί με τη λήξη του προγράμματος συμπεριλαμβάνονται 4 σημαντικά έργα περιβαλλοντικής σημασίας :

1 ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ -ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟΥ, προϋπολογισμού 2.247.034,28

2.ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ &ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟΣ ΑΓΩΓΟΣ ΠΑΛΑΙΡΟΥ. ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΑΙΡΟΥ, προϋπολογισμού 7.151.664,00

3.ΚΑΤΑΣΚΕΥΉ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΣΤΑΚΟΥ, προϋπολογισμού 3.394.496,30

4.ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΔΗΜΟΥ ΒΟΥΠΡΑΣΙΑΣ , προϋπολογισμού 7.308.075,70

Μετά τη λήξη της προγραμματικής Περιόδου του Γ΄ΚΠΣ, από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας καταβλήθηκαν συντονισμένες προσπάθειες σε συνεργασία με τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής(ΥΠΕΚΑ) ώστε τα έργα να εκτελούνται και να αποπληρώνονται ως την οριστική ένταξή τους στο ΕΣΠΑ

Έπεσαν οι υπογραφές για το φράγμα Ασωπού

Υπεγράφη σήμερα στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων η σύμβαση για την κατασκευή του φράγματος Ασωπού.
Το έργο είναι ύψους 31,5 εκατ. Ευρώ και θα υλοποιηθεί σε διάρκεια 36 μηνών.Το φράγμα είναι χωρητικότητας 20 εκατ. κυβικών μέτρων από όπου θα αρδεύονται 50.000 στρέμματα. Με το συγκεκριμένο έργο ωφελούνται 4000 αγρότες της περιοχής, λύνεται το πρόβλημα ύδρευσης της Κορίνθου και δίνεται νέα πνοή στην τουριστική ανάπτυξη ιδιαίτερα στις παράκτιες περιοχές με τον αγωγό των 4 χιλιομέτρων που κατασκευάζεται.
Επίσης κατά τη διάρκεια του έργου θα δημιουργηθούν 250 νέες θέσεις εργασίας.

Υπογραφές για το φράγμα Ασωπού

Τη Σύμβαση για την κατασκευή του Φράγματος Ασωπού θα υπογράψει αύριο Τετάρτη η Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κατερίνα Μπατζελή,
Η υπογραφή της Σύμβασης με τον ανάδοχο που προέκυψε μετά από δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό, θα γίνει παρουσία του κ. Νομάρχη Κορινθίας και βουλευτών του Νομού.
Όπως δήλωσε η κ. Μπατζελή:
«Η κατασκευή του Φράγματος Ασωπού αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα όπου η Αγροτική Ανάπτυξη συναντά την Πράσινη Ανάπτυξη.
Με προϋπολογισμό 31,3 εκατομμύρια Ευρώ και με ορίζοντα τριετίας, δημιουργούμε έναν μεγάλο ταμιευτήρα νερού που θα αξιοποιήσει το υδάτινο δυναμικό του Ασωπού ποταμού για την άρδευση των καλλιεργήσιμων εκτάσεων και την παράλληλη προστασία των υδάτινων πόρων από την υφαλμύρωση και την ρύπανση».

ΕΛΕΥΣΙΝΑ : Τι γίνεται με το λιμάνι;

Ο κόλπος της Ελευσίνας με 13 χιλιόμετρα ακτογραμμής είναι σε όλη την μακραίωνη ιστορική διαδρομή της περιοχής συνδεδεμένος με την ζωή των κατοίκων. Κατά την διάρκεια του εικοστού αιώνα, όμως, όλη η παράλια ζώνη καταλήφθηκε από τις βιομηχανίες και τις δραστηριότητες του λιμανιού. Διαχειριστής αυτής της καταστροφικής για την περιοχή πολιτικής υπήρξε ο Οργανισμός Λιμένα Ελευσίνας ο οποίος, τα τελευταία χρόνια, λειτουργεί ως Ανώνυμη Εταιρεία, αδιαφορώντας για τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να ζουν αποκλεισμένοι από τη φυσική προσέγγιση στην θάλασσα. Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι η σχεδιαζόμενη πολυδιαφημισμένη «μεταφορά» του λιμανιού θα εξελιχθεί σε γιγάντωσή του καταργώντας κάθε ελπίδα για αποκατάσταση της φυσικής σχέσης του ανθρώπου με την θάλασσα για τους κατοίκους της Ελευσίνας. Τελευταίο επεισόδιο στην διαδρομή αυτή είναι το γεγονός ότι στη νεοδιορισμένη Διοίκηση του Ο.Λ.Ε. από το Υπουργείο Οικονομίας, μετά από κυοφορία πολλών μηνών, δεν συμμετέχει εκπρόσωπος του Δήμου Ελευσίνας. Για πρώτη φορά μετά το 1923, στο Δ.Σ. του φορέα που διαχειρίζεται το λιμάνι της πόλης δεν συμμετέχει ούτε εκπρόσωπος του Δήμου ούτε καν κάτοικος της ευρύτερης περιοχής.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki