Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Εμπορικοί Χώροι

ΒΟΛΟΣ:Ναι υπο όρους για το εμπορικό κέντρο

investment-grafima-anodosΘετική, αλλά υπό όρους, στην αξιοποίηση της υπερτοπικής αγοράς στη Νεάπολη είναι η Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή που συζήτησε το θέμα στη χθεσινή της συνεδρίαση. Ο πρόεδρος πάντως καθηγητής Μιχ. Ζουμπουλάκης ζήτησε να επαναληφθεί η συζήτηση παρουσία και των ενδιαφερομένων να επενδύσουν εταιρειών. Όπως έγινε γνωστό για την εκμετάλλευση του οικοπέδου της υπερτοπικής αγοράς 42.000τ.μ. έχουν ενδιαφερθεί ήδη ο όμιλος Λάτση και ο όμιλοσ Χαραγκιώνη που μεταξύ άλλων έχουν κατασκευάσει και μεγάλα εμπορικά κέντρα.
Στο μεταξύ, έχουν παγώσει οι διαδικασίες αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας «Ιάσων» μέχρι να αποφασιστεί η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση μιας περιουσίας που παραμένει ανεκμετάλλευτη.

ΒΟΛΟΣ:Με όρους η λειτουργία εμπορικού κέντρου

Την πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ιάσων Α.Ε. για τη χρήση του χώρου ως έκθεση γεωργικών προϊόντων και λειτουργίας εμπορικού κέντρου θα συζητήσουν σήμερα στις 7 το απόγευμα τα μέλη της ΟΚΕ ( Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής). Πρόκειται για μια έκταση περίπου 48 στρεμμάτων με συμμετοχή στην εταιρεία του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, του Δήμου Βόλου, και της ΝΑΜ.
Για το θέμα της εκμετάλλευσης του χώρου μίλησε σήμερα στο Δημοτικό Ραδιόφωνο του Βόλου ο πρόεδρος του ΕΣΒ κ. Αλέξανδρος Μαγαλιός ο οποίος τόνισε ότι σε περίπτωση δημιουργίας εμπορικού κέντρου ο σύλλογος προτείνει ανάπτυξη τοπικών επιχειρήσεων σε μεγαλύτερο ποσοστό και σε μικρότερο επιχειρήσεις από άλλες πόλεις και όχι σε μεγάλες εκτάσεις. Πάγια όμως θέση του ΕΣΒ είναι η εταιρεία ΙΑΣΩΝ Α.Ε. να δημιουργήσει συνεδριακό κέντρο και εκθεσιακό χώρο στις ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις.

ΠΑΡΟΣ:Οξύνεται ο ανταγωνισμός των SM

Κατάστημα στη  Πάρου άνοιξε το ΑΤΛΑΝΤΙΚ ενώ σύντομα ανοίγει και στο ΔΗΛΕΣΙ. Το νέο κατάστημα βρίσκεται στην περιφερειακή οδό Νάουσας στη θέση Ξηροπόταμος ενώ η έκτασή του ανέρχεται σε 200 τ.μ. σύμφωνα και με την προβλεπόμενη νομοθεσία. Παράλληλα το κατάστημα διαθέτει και αποθηκευτικούς χώρους 220 τ.μ. καθώς και άνετο παρκινγκ 100 θέσεων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
Με το νέο κατάστημα στην Πάρο η atlantic επεκτείνει το δίκτυό της το οποίο πλέον αριθμεί 147 super market atlantic, 20 ΑΤΛΑΝΤΙΚ Cash & Carry για την εξυπηρέτηση του δικτύου χονδρικής και 688 καταστήματα franchise ΑΡΙΣΤΑ μέσω των οποίων καλύπτει το σύνολο σχεδόν της ελληνικής επικράτειας.

Οι τέσσερεις αλλαγές στις εμπορικές αγορές

investment3Οι ανακατατάξεις  στο εμπόριο έχουν ήδη αντίκτυπο και στην χωροταξικό «χάρτη» των εμπορικών χώρων . Σύμφωνα με τις απόψεις κορυφαίων εμπόρων η αγορά εμπορικών καταστημάτων για πρώτη φορά στην διάρκεια των τελευταίων είκοσι χρόνων βρίσκεται σε φάση πλήρους αναδιάταξης  καθώς:
-Ο αριθμός των κενών καταστημάτων  αυξάνεται καθημερινά . Πρωταγωνιστές,   μικρές επιχειρήσεις που αναστέλλουν την λειτουργία τους  αλλά και μικρού και μεσαίου μεγέθους εμπορικές αλυσίδες οι οποίες  προχωρούν σε αναδιάταξη των σημείων πώλησης τους.
-Οι τιμές των ενοικίων ακόμα και σε πιάτσες  υψηλής εμπορικής προβολής  έχουν σταματήσει να αυξάνονται με τους ρυθμούς των προηγούμενων ετών  ενώ ταυτόχρονα έχουν μειωθεί και τα ποσά για «αέρα» .
-Η ζήτηση  που προέρχεται από καινούργιες επιχειρήσεις βρίσκεται στο ναδίρ . Το ισοζύγιο , μεταξύ των επιχειρήσεων που ξεκίνησαν την λειτουργία τους  και των αντίστοιχων που την διέκοψαν στις περισσότερες περιοχές της χώρας είναι αρνητικό.
-Οι νέες τάσεις που διαμορφώνονται στα καταναλωτικά πρότυπα και οι οποίες είναι ήδη έκδηλες  δεν ευνοούν την ανάπτυξη εμπορικών δραστηριοτήτων που στοχεύουν στα μεσαία εισοδήματα καθώς  η ζήτηση κατευθύνεται είτε  σε πολύ ακριβά είτε σε πολύ φτηνά προϊόντα. Αυτό  σύμφωνα με εκτιμήσεις , συνδικαλιστών εμπόρων , οδηγεί σε συρρίκνωση ολόκληρες εμπορικές πιάτσες  οι οποίες στόχευαν στο συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό. Κλασσικό παράδειγμα θα πρέπει να θεωρηθούν  αγορές όπως της Αγ. Μάρκου  αλλά και της Κηφισίας (Χαλάνδρι και Ψυχικό) όπου ο αριθμός των κενών καταστημάτων έχει αυξηθεί κατακόρυφα στην διάρκεια του τελευταίου δωδεκαμήνου.

Πάτρα,Ιωάννινα,Χαλκίδα,Βολος:Τα σχέδια η=για εμπορικά κέντρα

gyalino-ktirioΣε μία περίοδο έντονης οικονομικής κρίσης που χαρακτηρίζεται απο την μείωση της ιδιωτικής κατανάλωσης και στην αγορά της Αττικής όλα τα επενδυτικά πλάνα για την κατασκευή και ανάπτυξη εμπορικών κέντρων είτε αναστέλονται είτε καθυστερούν λόγω έλλειψης ενοικιαστών οι πληροφορίες για ανάπτυξη εμπορικών χώρων σε μεγάλες πόλεις της περιφέρειας πληθαίνουν. Στη Πάτρα προωθείται η κατασκευή πολυκαταστήματος 4.000 τ.μ. σε έκταση 26 στρεμμάτων στην Πατρών-Κλάους. Η  εταιρεία που σχεδιάζει την επένδυση, έχει υποβάλει σχετικό αίτημα για την έγκρισης της μελέτης της όλης επένδυσης που θα είναι της τάξης των 7,2 εκατ. ευρώ.
Την ίδια στιγμή στο Βόλο προωθείται η κατασκευή  ενός εμπορικού κέντρου άνω των 40.000 τετραγωνικών μέτρων με  την αξιοποίηση   του κτηρίου  της  Περιφερειακής  Αγοράς  Προτάσεις έχουν καταθέσει η ΑΚΡΟΠΟΛ  ΧΑΡΑΓΚΙΩΝΗΣ  Α.Ε και η LAMDA  DEVELOPMENT . Ενώ στα Ιωάννινα η Sonae Sierra,  σχεδιάζει εμπορικό κέντρο  στα Ιωάννινα, σε οικόπεδο που έχει αγοράσει από την Αθωνική Τεχνική.Προς το παρόν τουλάχιστον όμως δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση.Την ίδια στιγμή πληροφορίες εμφανίζουν να βρίσκεται επι θύραις ανάπτυξη εμπορικού κέντρου.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki