Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Καταγγέλω κε Υπουργέ

Ερώτηση για τον Άγιο Κοσμά

Ερώτηση για την παραλία του Αγίου Κοσμά κατέθεσαν προς τους υπουργούς Οικονομικών και Πολιτισμού οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Στην ερώτηση επισημαίνουν:
Όπως  είναι γνωστό ιδιοκτήτης της παραλιακής ζώνης του Ελληνικού είναι  το Υπουργείο Οικονομικών, ενώ διαχειριστής του χώρου είναι το ΕΑΚΝ(Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Νεότητας) Αγίου Κοσμά, Νομικό Πρόσωπο εποπτευόμενο από τη γενική γραμματεία αθλητισμού. Τμήματα της παραλιακής ζώνης Ελληνικού παραχωρήθηκαν  τη δεκαετία του 1990, με παράνομες συμβάσεις, σε ιδιωτικές επιχειρήσεις προς εκμετάλλευση.
Στις 30 Μαΐου & στις 10 Ιουνίου του 2007 ο  Δήμος Ελληνικού με τη συνδρομή πολλών φορέων της Αυτοδιοίκησης & χιλιάδων πολιτών, με την παρουσία βουλευτών & πολιτικών αρχηγών μεταξύ των  οποίων και του σημερινού πρωθυπουργού αφαίρεσε την περίφραξη της παραλίας του Ελληνικού προσφέροντας ελεύθερη πρόσβαση σ’ αυτή σ’ όλους τους πολίτες του λεκανοπεδίου.
Έκτοτε  ο Δήμος Ελληνικού παρέχει  σε χιλιάδες λουόμενους κάθε καλοκαίρι  δωρεάν, όχι μόνο την πρόσβαση και  τις στοιχειώδεις υποδομές που στο  μεταξύ δημιούργησε, αλλά και καθίσματα, ομπρέλες και ιδιαίτερες υποδομές για ΑΜΕΑ.
Στις 22/2/2008 με την 87/2008 γνωμοδότηση της  ολομέλειας του ΝΣΚ που υπέγραψε και ο τότε αρμόδιος υφυπουργός αθλητισμού, οι συμβάσεις με τις οποίες παραχωρήθηκαν  από το ΕΑΚΝ/Αγ Κοσμά τα τμήματα της παραλιακής ζώνης στην επιχείρηση ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΠΕΤΡΟΚΛΑΜΠ & σωματείο ΛΕΦΚΑ – κέντρο Γαλάζιο κρίθηκαν παράνομες και άκυρες.
Σήμερα, τρία περίπου χρόνια μετά την αφαίρεση των περιφράξεων και δύο χρόνια μετά την απόφαση του ΝΣΚ οι επιχειρήσεις που με συμβάσεις παράνομες και άκυρες κατείχαν το χώρο είναι ακόμη εκεί και καμιά διαδικασία έξωσης δεν έχει προχωρήσει. Μάλιστα η δεύτερη (πίστα κάρτ - Γαλάζιο) παρότι έχει επανειλημμένα σφραγιστεί από το Δήμο λειτουργούσε κανονικά όλο το καλοκαίρι.
Το  γεγονός ότι η  διαχείριση της πλαζ δεν έχει ακόμη  επίσημα δοθεί  στο Δήμο Ελληνικού  δημιουργεί πρόσθετες  δυσκολίες στην υποδειγματική  κατά γενική ομολογία λειτουργία της.
Για το θέμα αυτό στην υπ’ αριθμ. Πρωτ. 6664/25-02-2010  σχετική ερώτηση που είχε καταθέσει ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. κ. Αλέξης Τσίπρας, Βουλευτής Α΄ Αθηνών, τα Υπουργεία Οικονομικών και Πολιτισμού και Τουρισμού δεσμεύτηκαν με τις υπ ‘αριθμ. πρωτ. 1037414/1147/Β0010 και ΥΠ.ΠΟ.Τ./ΓΡ.ΥΦ./Κ.Ε./594/148 απαντήσεις του αντίστοιχα, για την πλήρη αποσαφήνιση και παρέμβαση τους ώστε να αποκατασταθεί η νομιμότητα προς κάθε κατεύθυνση. Έκτοτε και μέχρι σήμερα, ενώ ο Δήμαρχος του Ελληνικού κ. Χρήστος Κορτζίδης βρίσκεται στην 54η μέρα απεργίας και κινδυνεύει η υγεία του και η ζωή του και παρά τις κινητοποιήσεις αλλά και τις δικές μας παραστάσεις με ειδικές επισκέψεις προς εσάς καμία εξέλιξη δεν έχει δοθεί. Κατόπιν τούτου επανερχόμαστε με τα ίδια ερωτήματα και σας καλούμε επειγόντως όχι απλώς να μας απαντήσετε αλλά να υλοποιήσετε το περιεχόμενο των προηγούμενων απαντήσεων σας.

Καταρρέει ο Πύργος της Κέας

Ερώτηση για τον Πύργο της Αγίας Μαρίνας στη νήσο Κέα κατέθεσαν σήμερα οι βουλευτές της Ανανεωτικής Πτέρυγας προς τον Υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού.
Όπως επισημαίνουν:
-Ένα από τα σπανιότερα οχυρωματικά έργα της ελληνιστικής εποχής, ο λιθόκτιστος πύργος της Αγίας Μαρίνας της Κέας, κινδυνεύει λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων και της εγκατάλειψης. Τον 4ο αι. π.Χ. ο πύργος αποτελούνταν από πέντε ορόφους και έφθανε σε ύψος τα 20 μέτρα.
-Το μοναδικό μνημείο, που θεωρείται σύμβολο της Κέας, αποτελεί διαχρονικά πόλο έλξης για τους περιηγητές. Ο μεγάλος σεισμός του 1858 κλόνισε τα θεμέλιά του και έκτοτε βρίσκεται σε μαρασμό.
-Τα τελευταία χρόνια, πολλοί φορείς, οργανώσεις όπως η Ελληνική Εταιρία και ο Δήμος Κέας δραστηριοποιούνται για τη διάσωση του πύργου της Αγίας Μαρίνας Κέας. Ωστόσο η τοποθέτηση ικριώματος, βάσει μελέτης που εγκρίθηκε ομόφωνα από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, έχει καθυστερήσει δραματικά παρά τις σχετικές έγγραφες διαβεβαιώσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και το γεγονός ότι το 2009 είχε ανακηρυχθεί έτος διάσωσης του πύργου. Μάλιστα, οι μεγάλες βροχοπτώσεις κατά τη διάρκεια του περασμένου χειμώνα, προξένησαν την κατάρρευση τμημάτων και λίθινων όγκων του πύργου.

ΔΡΑΜΑ : Αέρας δηλητήριο

Σε εκρηκτικό, καρκινογόνο μείγμα έχει μετατραπεί ο αέρας πάνω από τη Δράμα, κατόπιν πυρκαγιάς που ξέσπασε στις 20/06 σε μάντρα συγκέντρωσης ελαστικών αυτοκινήτων για ανακύκλωση, συνολικής έκτασης 35 στρεμμάτων, και συνεχίζει να μαίνεται επί τρία 24ωρα, με την Πυροσβεστική Υπηρεσία να επισημαίνει ότι, εξαιτίας της φύσης του υλικού, η φωτιά θα καίει, εσωτερικά, τους χιλιάδες τόνους ελαστικών, για πολλές μέρες ακόμα. Τα καιγόμενα υλικά ήδη έχουν διασκορπίσει στην ατμόσφαιρα αμέτρητο όγκο διοξινών, διοξειδίου του άνθρακα, αιθάλης και άλλων καρκινογόνων χημικών ουσιών, ενώ η βροχή που πέφτει καταρρακτώδης αντί να βοηθά στην κατάσβεση, αυξάνει τους φόβους ότι τα επικίνδυνα χημικά θα καταλήξουν στον υδροφόρο ορίζοντα και θα περάσουν στη διατροφική αλυσίδα, αφού η παρακείμενη περιοχή Ξηροποτάμου φιλοξενεί βοσκοτόπια για 40.000 αιγοπρόβατα και 1.000 αγελάδες, καθώς και εκτενή αγροτική παραγωγή. Άλλωστε οι χημικές ουσίες οι οποίες εκλύονται, παραμένουν στο περιβάλλον για μεγάλο χρονικό διάστημα, βιοσυσσωρεύονται, και έχουν τάση να μεταφέρονται στην ατμόσφαιρα και να εναποτίθενται σε μεγάλες αποστάσεις και με επιζήμιες συνέπειες για την ανθρώπινη υγεία, το περιβάλλον και τον υδροφορέα και μακροπρόθεσμα. Η Οικολογική Κίνηση Δράμας, το Τοπικό Συμβούλιο (ΤΣ) Ξηροποτάμου αλλά και η δημοτική παράταξη Αυτοδιοίκηση Πολιτών Δράμας, εδώ και τρία χρόνια, είχαν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τη λειτουργία της μάντρας, θέτοντας επίμονα -αλλά αναπάντητα- ερωτήματα που αφορούν στη νομιμότητα των όρων λειτουργίας της και στα μέτρα προστασίας, φύλαξης και ασφάλειας που είχε ή όχι λάβει η εταιρεία. Μάλιστα, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα, σύμφωνα με τους πρώτους ελέγχους η άδεια της μονάδας εμφανίζεται διάτρητη, καθώς δεν αναφέρει ούτε τις ποσότητες ελαστικών που πρέπει να φιλοξενούνται αλλά ούτε και τον χρόνο παραμονής τους. Μόλις σήμερα, 22/06, το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ) έστειλε κλιμάκιό του, προκειμένου να διαπιστωθεί το μέγεθος της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα, όμως γεννιέται η απορία, γιατί, παρά τις καταγγελίες των τοπικών φορέων, δεν είχε προχωρήσει νωρίτερα σε ελέγχους που, ενδεχομένως, να απέτρεπαν το σημερινό κακό.

ΠΗΓΗ : Βουλή/ ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ

ΠΗΛΙΟ: Ανεξέλεγκτα τα φωτοβολταϊκά

Εξαιρούνται από την υποχρέωση γνωμοδότησης της Επιτροπής Αρχιτεκτονικού Ελέγχου (ΕΠΑΕ) για εγκατάσταση φωτοβολταϊκων συστημάτων, οι εκτός σχεδίου περιοχές, σύμφωνα με προσχέδιο υπουργικής απόφασης που έχει στα χέρια του ο νομάρχης Μαγνησίας κ. Απ. Παπατόλιας. Σύμφωνα με την απόφαση αυτή, υποχρέωση σύμφωνης γνώμης της ΕΠΑΕ θα υπάρχει μόνο για τους εντός σχεδίου παραδοσιακούς οικισμούς. Αν οι αποφάσεις αυτές ισχύσουν ως έχουν, αυτό σημαίνει ότι για να εγκαταστήσει κανείς, φωτοβολταϊκά συστήματα στις εκτός σχεδίου περιοχές του Πηλίου, δεν θα χρειάζεται η σύμφωνη γνώμη της ΕΠΑΕ, όπως συμβαίνει σήμερα. Σχολιάζοντας την εξέλιξη αυτή ο νομάρχης Μαγνησίας, διαφώνησε με τον αποκλεισμό της ΕΠΑΕ από τη διαδικασία αδειοδότησης, λέγοντας χαρακτηριστικά πως δεν είναι δυνατόν από τη μία άκρη να πηγαίνουμε στην άλλη. Αυτό που χρειάζεται - όπως είπε - είναι να θεσμοθετηθούν συγκεκριμένα κριτήρια βάσει των οποίων θα γνωμοδοτεί η ΕΠΑΕ.

Τραμ: ιστορίες καθημερινής τρέλας

Μια αποτελεσματική τιμωρία για όσους σχεδιάζουν ή / και κατασκευάζουν με λανθασμένο τρόπο θα ήταν ίσως να υποχρεωθούν να χρησιμοποιούν καθημερινά τα «κατορθώματά» τους.
Το λέμε με αφορμή το τραμ της Αθήνας, προς το οποίο στράφηκαν αναγκαστικά τις προηγούμενες ημέρες χιλιάδες Αθηναίοι λόγω της απεργίας του μετρό. Και δεν αναφερόμαστε στη βασανιστικά αργή ταχύτητα του μέσου (σχεδόν μιάμιση ώρα από τη Βούλα ως το Σύνταγμα), ούτε στο γεγονός ότι δεν λειτουργεί το πράσινο κύμα (αν και το έχουν εξαγγείλει όλοι οι κατά καιρούς αρμόδιοι υπουργοί), ούτε στο ότι ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής από τον Άλιμο μέχρι τη Γλυφάδα διέρχεται από ακατοίκητη περιοχή (από τη μια είναι το παλιό αεροδρόμιο και από την άλλη η θάλασσα του Αγ. Κοσμά), ούτε ακόμη ότι στην εταιρία έγινε σωρεία προσλήψεων υπεράριθμου προσωπικού. Μιλάμε για κάτι πολύ πιο απλό: το σχεδιασμό της στάσης  στο τέρμα του Συντάγματος.
Όποιος έχει χρησιμοποιήσει το τραμ καταλαβαίνει τι εννοούμε: το πλάτος της αποβάθρας στην οποία συνωστίζονται εκείνοι που περιμένουν να επιβιβαστούν με εκείνους που προσπαθούν να βγουν από τα βαγόνια δεν ξεπερνά σε πολλά σημεία το ένα μέτρο καθώς στην ίδια αποβάθρα έχουν τοποθετηθεί τα κιόσκια για την έκδοση εισιτηρίων και παροχή πληροφοριών, έχουν φυτευθεί και μερικά δέντρα. Το αποτέλεσμα είναι να συνωστίζονται εργαζόμενοι, τουρίστες, μητέρες με καροτσάκια, ποδήλατα και λουόμενοι καθημερινά, εκατοντάδες φορές στη διάρκεια του 24ώρου.
Αν προσθέσει κανείς το γεγονός ότι οι «Έλληνες» που περιμένουν να επιβιβαστούν, προσπαθούν να μπουν στα βαγόνια πριν αποβιβαστούν εκείνοι που έφτασαν στον προορισμό τους, για να «πιάσουν θέση», έχει την πλήρη εικόνα της σύγχυσης. Αλλά δεν θα μπορούσε κανείς να περιμένει πολλά περισσότερα από ένα μέσο που άλλαξε διαδρομή αφού είχαν κατασκευαστεί οι ράγες μπροστά από την πύλη του Αδριανού (επειδή διαπιστώθηκε εκ των υστέρων ότι οι κραδασμοί θα έθεταν σε κίνδυνο το μνημείο), ολοκληρώθηκε ένα 24ωρο πριν την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων (για τους οποίους κατασκευάστηκε) και μόλις πρόσφατα η υπουργός Περιβάλλοντος ανήγγειλε την επέκτασή του στην Πανεπιστημίου, χωρίς να το γνωρίζει ο υπουργός Υποδομών που θα την κατασκευάσει.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki