Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Καταγγέλω κε Υπουργέ

Μολυσμένο νερό σε σχολεία της Αττικής;

Έρευνες που έχουν κατά καιρούς δημοσιοποιηθεί έχουν καταλήξει σε ανησυχητικά συμπεράσματα ως προς την ποιότητα του νερού σε σχολεία της Ανατολικής και Δυτικής Αττικής. Χημική ρύπανση και μικροβιολογική μόλυνση είχε καταγραφεί στο πόσιμο νερό σχολείων της Ανατολικής Αττικής, ενώ και σε δειγματοληψία πόσιμου νερού σχολείων της Δυτικής Αττικής (Μαγούλα, Φυλή, Άνω Λιόσια, Ασπρόπυργς, Ελευσίνα) τα αποτελέσματα των αναλύσεων κατέγραψαν τιμές πάνω από τα επιτρεπτά όρια στα νιτρικά, φωσφορικά και ιδιαίτερα στα παθογόνα κολοβακτηρίδια και κολοβακτηριοειδή. Πρέπει να επισημανθεί ότι τα νιτρικά αποτελούν δείκτη ρύπανσης και οι αυξημένες τους συγκεντρώσεις επιδρούν επικίνδυνα, ιδιαίτερα στο στομάχι των παιδιών, ενώ τα κολοβακτηρίδια αποδεικνύουν τη ρύπανση από βοθρολύματα στο νερό, με αποτέλεσμα η υγεία των μαθητών να κινδυνεύει πολλαπλώς. Η υπερσυγκέντρωση τόσο των νιτρικών όσο και των φωσφορικών στο πόσιμο νερό καταδεικνύει προέλευση από τη χρήση λιπασμάτων, τα οποία εισχωρούν στον υδροφόρο ορίζοντα, ενώ η μικροβιολογική επιβάρυνση του νερού καταδεικνύει ότι τα δίκτυα υδρεύσεως και αποχετεύσεως είναι πεπαλαιωμένα και επικοινωνούν ως συγκοινωνούντα δοχεία μεταξύ τους. Εάν πράγματι το νερό είναι ακατάλληλο και επικίνδυνο για τη δημόσια υγεία, πρέπει να ληφθούν άμεσα και διαρκή μέτρα, αφού εντοπισθεί και καταγραφεί τόσο η έκταση όσο και η αιτία του προβλήματος.Κατά πληροφορίες το πρόβλημα παραμένει στο πόσιμο νερό των σχολείων τόσο της Ανατολικής όσο και της Δυτικής Αττικής,

600.000 τόννοι δηλητήριο

Μας πνίγουν τα επικίνδυνα απόβλητα καθώς στη χώρα μας παράγονται κάθε χρόνο 330.000 τόνοι επικίνδυνων αποβλήτων. Από αυτά το 62% υποβάλλεται σε εργασίες διάθεσης, ενώ το υπόλοιπο σε εργασίες αξιοποίησης. Οι μεγαλύτερες ποσότητες παράγονται στην Αττική 48,5%, στη Κεντρική Μακεδονία 12,6%, στην Στερεά Ελλάδα 10,2%, στη Θεσσαλία 6,9% και στην Δυτική Ελλάδα 5,2% περίπου. Ηδη υπάρχουν στην χώρα μας περίπου 600.000 τόνοι αποθηκευμένων επικίνδυνων αποβλήτων, κυρίως στους χώρους παραγωγής τους (Βιομηχανία) . Η ποσότητα αυτή αν και είναι μικρότερη από ότι είχε εκτιμηθεί στο παρελθόν ωστόσο εγκυμονεί εν δυνάμει κινδύνους. Η προέλευση των επικίνδυνων αποβλήτων προέρχεται κυρίως από βιομηχανικές δραστηριότητες (διϋλιστήρια, παραγωγή αλουμινίου, χαλυβουργίες, παραγωγή λιπασμάτων, παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, παραγωγή οργανικών χημικών προϊόντων) όπως και από εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης κοινού ( λιμάνια, αεροδρόμια, ΟΣΕ, ΟΤΕ κ.α).

Κορινθιακός : Πνίγεται απο τη ρύπανση

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα προσφάτων ερευνών και μετρήσεων, η κατάσταση του Κορινθιακού κόλπου είναι τόσο υποβαθμισμένη ώστε κατατάσσεται στη πρώτη τριάδα των πιο μολυσμένων κόλπων της Ελλάδας και στους πιο μολυσμένους της Μεσογείου. Για την αντιστροφή της κατάστασης αυτής, απαιτείται η εκπόνηση Σχεδίου για την Ανάπτυξη Ολοκληρωμένης Πολιτικής για την Αειφόρο διαχείριση του υδατικού συστήματος και με την υλοποίηση έργων και δράσεων με σκοπό την βελτίωση της κατάστασης των Κόλπων, το οποίο πρέπει να χρηματοδοτηθεί από τα τομεακά προγράμματα του ΕΣΠΑ.

Δρόμοι φρένο στην αγορά ακινήτων

Φρένο στην ανάπτυξη της αγοράς εξοχικής κατοικίας σε εκατοντάδες περιοχές της χώρας θέτει η άσκημη κατάσταση του επαρχιακού δικτύου της χώρας. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες τουλάχιστον 10.000 χιλιόμετρα του επαρχιακού οδικού δικτύου της χώρας βρίσκεται από μέτρια έως απαράδεκτη κατάσταση. Οι ίδιες μελέτες αποκαλύπτουν μάλιστα ότι 2.700 χιλιόμετρα οδικού επαρχιακού δικτύου είναι σε άθλια κατάσταση. «Αυτή τη στιγμή χιλιάδες στρέμματα ελεύθερης γης είναι εντελώς απαξιωμένα λόγω του απαράδεκτου οδικού δικτύου που δεν επιτρέπει ούτε τη πρόσβαση ούτε και οποιαδήποτε αξιοποίηση. Πρόκειται για να ένα φαύλο κύκλο που οι επιπτώσεις του είναι πολύμορφες αφού τη στιγμή που κάποιες περιοχές παραμένουν αναξιοποίητες σε κάποιες άλλες ήδη ανεπτυγμένες οι νέες επενδύσεις οδηγούν σε κορεσμό. Από την άλλη πλευρά η καθυστέρηση στην ανάπτυξη των υπόλοιπων υποδομών και το κυριότερο η έλλειψη χωροταξικού σχεδιασμού δημιουργεί αλυσιδωτές επιπτώσεις στην ανάπτυξη της αγοράς και στην αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων χιλιάδων ελλήνων.» τόνιζε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος της πολεοδομίας νομαρχίας με μεγάλη ανάπτυξη στην αγορά της εξοχικής κατοικίας και συνέχιζε «όπως προκύπτει από καταγραφές που έχουν πραγματοποιηθεί το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στα νησιά των Κυκλάδων αλλά και στα μικρότερα νησιά των Δωδεκανήσων ενώ ανάλογα προβλήματα υπάρχουν στη ενδοχώρα και στο νότιο κομμάτι της Κρήτης αλλά και στα περισσότερα νησιά του Ιονίου». Από τα στοιχεία έρευνας τα συμπεράσματα της οποίας παρουσιάσθηκαν πρόσφατα στην δημοσιότητα το οδικό επαρχιακό δίκτυο έχει ηλικία 30-40 ετών με πολύ χαμηλό επίπεδο συντήρησης και ασφάλειας. Παράλληλα επισημαίνεται ότι : -Ο κυκλοφοριακός φόρτος αυξάνονται στις τουριστικές περιοχές την θερινή περίοδο με αποτέλεσμα να μεγαλώνει και ο αριθμός των τροχαίων ατυχημάτων. -Οι περισσότεροι ισόπεδοι κόμβοι έχουν κατασκευασθεί χωρίς μελέτες και εμπειρικά. -Η ορατότητα είναι κακή -Δεν υπάρχουν στηθαία ασφαλείας αφού αλλού δεν έχουν κατασκευασθεί και αλλού έχουν καταστραφεί χωρίς να αποκατασταθούν. «Όταν το βασικό κριτήριο ενός αλλοδαπού που θέλει να αποκτήσει εξοχική κατοικία είναι η εύκολη , ασφαλής και γρήγορη πρόσβαση στο τόπο μόνιμης κατοικίας του τότε η σημερινή κατάσταση του επαρχιακού δικτύου δεν είναι αυτή που επιβάλλεται να είναι προκειμένου να προτιμήσει την ελληνική αγορά σε σχέση με τις ανταγωνίστριες χώρες.» τόνιζε χαρακτηριστικά μεσίτης που δραστηριοποιείται επαγγελματικά στα νησιά των κεντρικών Κυκλάδων. Από τα στοιχεία ερευνών προκύπτει ότι το μεγαλύτερο επαρχιακό δίκτυο βρίσκεται στους νομούς Αιτωλοακαρνανίας, Αρκαδίας , Ιωαννίνων , Ηρακλείου και Φθιώτιδας ενώ το μικρότερο στους νομούς Ρεθύμνου ( 102 χιλιόμετρα), Λευκάδας (208 χιλιόμετρα ) και Ζακύνθου (211 χιλιόμετρα). Οι αριθμοί αυτοί επιβεβαιώνουν στη πραγματικότητα τη αιτιάσεις των ειδικών ότι σε 4 από τους πιο σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας η αγορά εξοχικής κατοικίας δεν μπορεί να αναπτυχθεί λόγω …δρόμων.

Καταρρέει ο «Λουμπαρδιάρης»

Με κατάρρευση λόγω έλλειψης των αναγκαίων εργασιών επισκευής και συντήρησης απειλείται το παραδοσιακό καφενείο-αναπαυτήριο που σχεδίασε ο Δημήτρης Πικιώνης το 1954 ως «αρχονταρίκι» του βυζαντινού ναού του αγίου Δημητρίου Λουμπαρδιάρη στον Λόφο του Φιλοπάππου. Παρότι το αναπαυτήριο κηρύχθηκε το 1996 μνημείο προστατευόμενο από την UNESCO και παρά τα συνεχή διαβήματα της Συντονιστικής Επιτροπής Φιλοπάππου προς το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, το μνημείο παραμένει εγκαταλειμμένο από την Πολιτεία, έχει μετατραπεί σε σκουπιδότοπο και στέκο αστέγων. Παρότι η μελέτη για την επισκευή του μνημείου που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μνημεία της σύγχρονης αρχιτεκτονικής, έχει εγκριθεί από το Κεντρικό Συμβούλιο Νεοτέρων Μνημείων, ωστόσο αδρανεί η ένταξή του στο ΕΣΠΑ. Να σημειωθεί ότι για τη φύλαξη του ευρύτερου αρχαιολογικού χώρου, η Α΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων (ΕΠΚΑ) διαθέτει μόνον τρεις αρχαιοφύλακες ανά βάρδια.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki