Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Υποδομές

ΧΑΝΙΑ:Συνεδριακό κέντρο

Εντός του Ιανουαρίου η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χανίων πρόκειται να δημοπρατήσει την κατασκευή συνεδριακού χώρου,στον χώρο της πρώην Περιφερειακής Αγοράς ενώ παράλληλα υλοποιείται προμελέτη για την ανακατασκευή - εκσυγχρονισμό του εκθεσιακού χώρου. Με την ολοκλήρωση του σχεδιασμού για την αξιοποίηση των εγκαταστάσεων της πρώην Περιφερειακής Αγοράς παραδίδεται στον τελικό χρήστη ένα σύμπλεγμα Υπηρεσιών - Υποδομών, όπου εκτός των υπηρεσιών του ΟΑΔΥΚ, Ευρωπαϊκά Προγράμματα Leader, ΟΠΑΑΧ, του ΟΠΕΚΕΠΕ και των Υπηρεσιών Πρωτογενή Τομέα της ΝΑΧ (Δ/νση Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνιατρείο, Δ/νση Κτηνιατρικής, Δ/νση Αλιείας, κλπ), θα λειτουργήσει Συνεδριακός χώρος που θα καλύπτει τόσο τις ανάγκες των Υπηρεσιών όσο και αυτές των αγροτικών Συλλόγων και Οργανώσεων, καθώς και Εκθεσιακός χώρος που θα λειτουργεί κυρίως για την προβολή των τοπικών αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων. Παράλληλα στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις θα δοθεί χώρος για τη λειτουργία γραφείων όλων των αγροτικών συλλόγων και οργανώσεων που επιθυμούν να στεγαστούν, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχει κατ' αρχήν προφορική συμφωνία και βρίσκονται σε εξέλιξη οι τυπικές διαδικασίες για τη λειτουργία θυρίδας της Αγροτικής Τράπεζας στο συγκεκριμένο χώρο.

Νέα δεδομένα στην αγορά γης στη Δυτική Ελλάδα

grafikaΝέα δεδομένα στην αγορά της δυτικής Ελλάδας θα δημιουργήσει η αποδοχή των προτάσεων της νομαρχίας ΑΙτωλοακαρνανίας είτε για νέους οδικούς άξονες είτε για ανάδειξη ήδη υπαρχόντων είτε για  βελτίωση των σχεδίων της Ιόνιας οδού. Σύμφωνα με τις απόψεις που διατυπώνονται το μήκος του Δυτικού Άξονα που διασχίζει το Νομό Αιτωλοακαρνανίας ανέρχεται σε 126 χιλιόμετρα από τα 186 χιλιόμετρα συνολικού μήκους του έργου.
Παρά το γεγονός ότι τα 2/3 του συνολικού μήκους του έργου διασχίζουν τη γεωγραφική ενότητα της Αιτωλοακαρνανίας, οι προβλεπόμενοι κόμβοι είναι ελάχιστοι και δεν βρίσκονται σε σημεία ώστε να συνδέουν εύκολα τα διαθέσιμα του νομού με την Ιόνια Οδό ενώ σε πολλές περιπτώσεις δεν παρέχουν την ορθή και λειτουργική είσοδο και έξοδο των οχημάτων σε αντίθεση με το οδικό τμήμα Πάτρα- Τσακώνα όπου προβλέπονται 18 κόμβοι σε διάφορα σημεία.

1.Παρατηρήσεις επί του σχεδιασμού της Ιόνιας οδού και διεκδίκηση παράπλευρων – συνοδών έργων του Δυτικού άξονα

Τα διαθέσιμα του Νομού στα Δυτικά Παράλια (ακτές για τουριστική προβολή και πεδιάδες για την ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα) δεν συνδέονται επαρκώς με το Δυτικό Οδικό άξονα.
Είναι απαραίτητη η ανακατασκευή και μετατροπή της Παλαιάς Εθνικής Οδού σε ένα σύγχρονο τετράιχνο αυτοκινητόδρομο που θα καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες ταχείας και ασφαλούς μετακίνησης. Ειδικότερα είναι απαραίτητη η ανακατασκευή εκείνου όπου αναπτύσσεται βιοτεχνική και εμπορική δραστηριότητα στην περιοχή που εκτείνεται από τις λίμνες Τριχωνίδα και Λυσιμαχεία έως τον ποταμό Αχελώο.   

2. Απαραίτητοι οριζόντιοι Οδικοί Άξονες

Από το 1995 είναι ενταγμένος στα διευρωπαϊκά δίκτυα οδικός άξονας Πλατυγιάλι – Αγρίνιο – Καρπενήσι – Λαμία και από τότε παρουσιάζει μεγάλη υστέρηση σε μελέτη και κατασκευή.Επιτακτική αναγκαιότητα είναι να χρηματοδοτηθούν και να δημοπρατηθούν ως παράπλευρα οδικά έργα τα τμήματα
2α.Αστακός – Πλατυγιάλι - Κεφαλόβρυσο
2β.Αγρίνιο - Καρπενήσι.
2γ. Σύνδεση κόμβου Αγγελοκάστρου με το Αγρίνιο.
Πρόκειται για ένα έργο που διασφαλίζει την πρόσβαση στο νυν στρατιωτικό και μελλοντικά – ελπίζουμε – πολιτικό για cargo μεταφορές αεροδρόμιο Αγρινίου.
2δ. Οδικός άξονας από κόμβο Κουβαρά- Φυτείες- Μπαμπίνη- Αετός- Μύτικας
2ε. Βελτίωση του υπάρχοντος οδικού άξονα Φυτείες- Μπαμπίνη- Μαχαιρά- Βασιλόπουλο- Καραϊσκάκη- Αστακός.
Οι δύο τελευταίοι προτεινόμενοι οδικοί άξονες είναι αναγκαία έργα πνοής που θα συνδέσουν τις δυτικές ακτές του Νομού με την ενδοχώρα και θα αποτελέσουν το έναυσμα για την επίτευξη της αγροτικής, οικιστικής, παραγωγικής και κοινωνικής ανάπτυξης μιας μεγάλης γεωγραφικής ενότητας του Νομού Αιτωλοακαρνανίας όπου διαβιεί – στην περιοχή του Αγρινίου και στους πέριξ αυτού Δήμους- πληθυσμός άνω των 150.000 κατοίκων.

3. Κάθετοι οδικοί άξονες

Ως παράπλευρο έργο θα πρέπει να κατασκευασθεί το τμήμα Κόμβος Αντιρρίου μέσω παράκαμψης Ναυπάκτου- Κάτω Μακρυνού – Θέρμο. Πρόκειται για ένα μικρό διαγώνιο άξονα ο οποίος θα συνδέσει της περιοχές της Λίμνης Τριχωνίδας και του δήμου Θέρμου με το Δυτικό Άξονα και θα ενισχύσει την πρόσβαση στον ορεινό όγκο της ορεινής Τριχωνίδας και της Ευρυτανίας και θα ωθήσει τον προσκυνηματικό τουρισμό στον Προυσσό.

4. Κατασκευή της Παρατριχώνιας Οδού

Για την ανάδειξη της λειτουργικότητας των προαναφερθέντων αξόνων είναι αναγκαία η κατασκευή της Παρατριχώνιας Οδού για την οποία υπάρχει οριστική μελέτη. Θα πρέπει η μελέτη αυτή να επικαιροποιηθεί και το έργο να οδηγηθεί σε δημοπράτηση. Πρόκειται για ένα έργο που που θα προσδώσει αναπτυξιακή, επιχειρηματική και οικιστική ώθηση στην ευρύτερη περιοχή τηςΤριχωνίδας βελτιώνοντας παράλληλα τη σύνδεση του Νομού Αιτωλοακαρνανίας με την Ευρυτανία.

5. Συνδέσεις Ιόνιας Οδού με Παραιόνια Οδό , Λευκάδα- Άκτιο- Πρέβεζα

Για την επίτευξη του στόχου σύνδεσης της Ιόνιας με την Παραιόνια οδό και τις περιοχές Λευκάδα, Ακτίο , Πρέβεζα επιβάλλεται
α) η άμεση συμβασιοποίηση και η εκκίνηση κατασκευής του τμήματος Αμβρακία - Άκτιο
β) η προώθηση της κατασκευής του οδικού άξονα Λευκάδα - Άκτιο, δύο άξονες που θα συνδέουν την Ιόνια με την Παραιόνια οδό, το πολιτικό αεροδρόμιο του Ακτίου και την υποθαλάσσια ζεύξη προς Πρέβεζα και θα αποτελούν ένα λειτουργικό οδικό δίκτυο.
Είναι αδήριτη αναγκαιότητα να επισημανθεί ότι στα πλαίσια της κατασκευής της Ιόνιας Οδού είναι απαραίτητη η κατασκευή σηράγγωνστη θέση Κλόκοβα, μία ανά κατεύθυνση, οι οποίες να έχουν τα ίδια γεωμετρικά χαρακτηριστικά με τον υπόλοιπο οδικό άξονα.

Το κόστος κατασκευής το 2009

investment2Το υλικό κόστος κατασκευής των νέων κτιρίων κατοικιών, που αποτελεί το 56,71% του συνολικού κόστους κατασκευής των κατοικιών, αυξήθηκε οριακά κατά +0,3% τον Νοέμ.΄09 σε ετήσια βάση έναντι μείωσής του κατά -0,7% τον Οκτ.΄09, -2,1% τον Σεπτ.΄09, -3,5% τον Αύγ.΄09, -4,3% τον Ιούλ.΄09 και αύξησης κατά 5,0% τον Νοέμ.΄08. Η μείωση του υλικού κόστους κατασκευής σε ετήσια βάση προήλθε από τις εξής ομάδες υλικών:
α) μεταλλικά υλικά βασικής επεξεργασίας (οπλισμένο σκυρόδεμα)
πτώση κατά -1,1% ,
β) τεχνητά πετρώδη υλικά (τούβλα,κεραμίδια κ.λπ.) πτώση κατά -3,6%
γ) καύσιμα μηχανημάτων, ηλεκτρική ενέργεια, νερό πτώση κατά -3,6%
Αντισταθμιστικά στην πτώση των τιμών επέδρασε κυρίως η άνοδος των τιμών στις εξής κατηγορίες υλικών:
α) κονίες και έτοιμο σκυρόδεμα +1,5% (σσ: 18,60%),
β) ηλεκτρολογικά υλικά +4,6%
γ) υλικά ύδρευσης, θέρμανσης, αποχέτευσης +2,5%
δ) πλακίδια και είδη υγιεινής +0,7% .
Η μείωση του κατασκευαστικού κόστους των κατοικιών στο 11μηνο.΄09μεραβλήθηκε κατά -0,91% σε ετήσια βάση (11μηνο.΄08: +6,6%, 11μηνο.΄07:+6,4%)

ΣΙΔΕΝΟΡ:Αγόρασε λιμενικές εγκαταστάσεις στη Βουλγαρία

Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες για την απόκτηση λιμενικών εγκαταστάσεων στην περιοχή Svishtov της Βουλγαρίας απο την  ΣΙΔΕΝΟΡ . Η επένδυση αυτή υλοποιήθηκε μέσω της εταιρίας PORT VIDIN NORTH S.A. (θυγατρική της STOMANA INDUSTRY S.A.), η οποία μετονομάστηκε σε PORT SVISHTOV WEST. Υπενθυμίζουμε ότι η STOMANA INDUSTRY είναι θυγατρική της ΣΙΔΕΝΟΡ κατά 100%.
Μετά από σχετική απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της εταιρίας PORT VIDIN NORTH S.A., πραγματοποιήθηκε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της κατά Ευρώ 3,699,964 (ή BGN 7,236,500) με καταβολή μετρητών. Σκοπός της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου ήταν η απόκτηση των λιμενικών εγκαταστάσεων στο Svishtov. Στην αύξηση αυτή, η STOMANA INDUSTRY SA συμμετείχε κατά το ποσό των Ευρώ 2,699,979 (BGN 5,280,700) και πλέον κατέχει το 72,97% της PORT VIDIN NORTH S.A., ενώ το υπόλοιπο 27,03% ανήκει στη γερμανική εταιρία PREYMESSER GMBH, η οποία διαθέτει λιμενικές εγκαταστάσεις και logistic centers σε όλο το Δούναβη και έχει πολυετή εμπειρία στη διαχείριση προϊόντων και υλών που διακινούνται μέσω ποταμών. Μετά την ολοκλήρωση της παραπάνω αύξησης, το μετοχικό κεφάλαιο της θυγατρικής PORT VIDIN NORTH S.A. ανέρχεται σε Ευρώ 3,725,528 (ή BGN 7.286.500), διαιρούμενο σε 72,865 κοινές ονομαστικές μετοχές ονομαστικής αξίας Ευρώ 51,1 η καθεμία (BGN 100).
Η εξαγορά συνίσταται καταρχήν στην απόκτηση οικοπέδου, συνολικής επιφάνειας περίπου 27.800 τ.μ., με λειτουργικό λιμενικό προβλήτα και μηχανολογικό εξοπλισμό, καθώς επίσης και στην απόκτηση μιας ευρύτερης εδαφικής έκτασης συνολικής επιφάνειας 46.500 τ.μ. που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μελλοντικά για την επέκταση των ήδη υφιστάμενων λιμενικών εγκαταστάσεων. Οι λιμενικές εγκαταστάσεις βρίσκονται σε στρατηγικό σημείο, πάνω στον ποταμό Δούναβη, μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διακίνηση των εμπορευμάτων από τη Βουλγαρία προς την υπόλοιπη ανατολική και κεντρική Ευρώπη.

Μειώθηκε 18,7% η κατασκευή κτιρίων

Ο Γενικός Δείκτης Παραγωγής στις Κατασκευές του Γ΄ τριμήνου 2009, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Γ΄ τριμήνου 2008, παρουσίασε μείωση κατά 14,2%, έναντι αυξήσεως 3,3% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2008 προς το 2007.Η μείωση κατά 14,2% του Γενικού Δείκτη Παραγωγής στις Κατασκευές του Γ΄ τριμήνου 2009, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Γ΄ τριμήνου 2008, προήλθε από τις παρακάτω αντίστοιχες μεταβολές των επιμέρους δεικτών, ως εξής:
• Ο Δείκτης Παραγωγής Οικοδομικών Έργων (Κτιρίων) παρουσίασε μείωση κατά 18,7%.
• Ο Δείκτης Παραγωγής Έργων Πολιτικού Μηχανικού παρουσίασε μείωση κατά 11,7%.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki