Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

realestatenews.gr

Οι 263 νεες περιοχές στο Κτηματολόγιο

Η Κτηματολόγιο ΑΕ ξεκίνησε το σχεδιασμό των επόμενων προγραμμάτων κτηματογράφησης . Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της εταιρείας το νέο πρόγραμμα κτηματογράφησης αφορά 263 περιοχές (προ-καποδιστριακοί ΟΤΑ) σε 19 Νομούς της χώρας, με την κτηματογράφηση των οποίων θα καταχωριστούν στο Εθνικό Κτηματολόγιο 4,5 εκατ. στρέμματα και θα καταγραφούν περίπου 2 εκατ. δικαιώματα. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η προκήρυξη των επόμενων μελετών με σκοπό την σταδιακή ένταξη και των υπολοίπων περιοχών της χώρας στο Εθνικό Κτηματολόγιο μέχρι το 2020.

Η προκήρυξη του διαγωνισμού των μελετών κτηματογράφησης που θα αναδείξει τους αναδόχους του νέου προγράμματος αναμένεται στις αρχές του 2011.

ΝΟΜΟΣ

 

ΠΕΡΙΟΧΕΣ

 

(ΠΡΟ-ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟΙ ΟΤΑ)

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΑΙΓΙΝΗΣ

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΒΑΘΕΟΣ

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΒΑΡΝΑΒΑ

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΚΑΛΑΜΟΥ

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΚΥΨΕΛΗΣ

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΩΡΩΠΟΥ

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΜΕΓΑΡΕΩΝ

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΜΕΣΑΓΡΟΥ

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΝΕΩΝ ΠΑΛΑΤΙΩΝ

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΠΕΡΔΙΚΑΣ

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΣΚΑΛΑΣ ΩΡΩΠΟΥ

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΣΥΚΑΜΙΝΟΥ

 

ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΩΡΩΠΟΥ

 

ΒΟΙΩΤΙΑΣ

 

ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ

 

ΕΥΒΟΙΑΣ

 

ΑΦΡΑΤΙΟΥ

 

ΕΥΒΟΙΑΣ

 

ΒΑΘΕΟΣ

 

ΕΥΒΟΙΑΣ

 

ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ-ΠΑΝΤΕΙΧΙΟΥ

 

ΕΥΒΟΙΑΣ

 

ΝΕΑΣ ΑΡΤΑΚΗΣ

 

ΕΥΒΟΙΑΣ

 

ΝΕΑΣ ΛΑΜΨΑΚΟΥ

 

ΕΥΒΟΙΑΣ

 

ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΑΥΛΙΔΟΣ

 

ΕΥΒΟΙΑΣ

 

ΦΑΡΟΥ

 

ΕΥΒΟΙΑΣ

 

ΦΥΛΛΩΝ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΑΙΓΕΙΡΑΣ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΑΙΓΙΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΑΚΡΑΤΑΣ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΑΚΤΑΙΟΥ (ΒΕΡΝΑΡΔΑΙΙΚΩΝ)

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΑΛΙΣΣΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΑΡΑΧΟΒΙΤΙΚΩΝ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΒΑΛΙΜΙΤΙΚΩΝ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΒΡΑΧΝΑΙΙΚΩΝ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΔΙΑΚΟΠΤΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΔΙΓΕΛΙΩΤΙΚΩΝ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΔΡΕΠΑΝΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΕΛΑΙΩΝΟΣ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΕΛΙΚΗΣ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΕΛΙΚΙΣΤΡΑΣ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΕΡΙΝΕΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΖΑΧΛΩΡΙΤΙΚΩΝ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΚΑΜΙΝΙΩΝ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΚΑΤΩ ΑΛΙΣΣΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΚΑΤΩ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΚΡΗΝΗΣ (ΠΑΤΡΩΝ)

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΛΟΓΓΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΜΙΝΤΙΛΟΓΛΙΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΜΟΝΟΔΕΝΔΡΙΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΝΙΚΟΛΑΙΙΚΩΝ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΟΒΡΙΑΣ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΠΑΡΑΛΙΑΣ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΛΑΤΑΝΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΠΕΤΡΩΤΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΠΛΑΤΑΝΙΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΠΛΑΤΑΝΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΡΙΖΟΜΥΛΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΡΙΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΡΟΓΙΤΙΚΩΝ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΡΟΔΙΑΣ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΡΟΔΟΔΑΦΝΗΣ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΣΑΡΑΒΑΛΙΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΣΕΛΙΑΝΙΤΙΚΩΝ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΣΕΛΙΝΟΥΝΤΟΣ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΣΟΥΛΙΟΥ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΤΕΜΕΝΗΣ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΤΡΑΠΕΖΗΣ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΤΣΟΥΚΑΛΑΙΙΚΩΝ

 

ΑΧΑΙΑΣ

 

ΨΑΘΟΠΥΡΓΟΥ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΑΡΧΑΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΒΕΛΟΥΣ-ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΓΕΛΙΝΙΑΤΙΚΩΝ (ΣΠΑΡΤΙΝΑΙΙΚΩΝ)

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΔΙΜΗΝΙΟΥ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΕΞΑΜΙΛΙΩΝ (ΕΞΑΜΙΛΛΙΩΝ)

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΙΣΘΜΙΑΣ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΚΑΜΑΡΙΟΥ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΚΑΡΥΑΣ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΚΑΤΩ ΔΙΜΗΝΙΟΥ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΚΑΤΩ ΛΟΥΤΡΟΥ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΚΡΗΝΩΝ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΛΥΚΟΠΟΡΙΑΣ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΜΕΛΙΣΣΙΟΥ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΜΟΥΛΚΙΟΥ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΜΠΟΛΑΤΙΟΥ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΞΥΛΟΚΕΡΙΖΗΣ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΠΑΣΙΟΥ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΠΙΤΣΩΝ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΠΟΥΛΛΙΤΣΗΣ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΣΙΚΥΩΝΟΣ (ΔΗΜΟΣ)

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΣΙΚΥΩΝΟΣ (ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ)

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΣΥΚΕΑΣ

 

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 

ΤΑΡΣΙΝΩΝ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΑΓΙΟΥ ΑΔΡΙΑΝΟΥ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΑΝΥΦΙΟΥ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΑΣΙΝΗΣ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΔΑΛΑΜΑΝΑΡΑΣ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΔΡΕΠΑΝΟΥ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΗΡΑΙΟΥ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΗΡΑΣ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΙΝΑΧΟΥ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΚΟΥΡΤΑΚΙΟΥ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΛΑΛΟΥΚΑ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΛΕΥΚΑΚΙΩΝ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΜΙΔΕΑΣ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΝΕΑΣ ΤΙΡΥΝΘΟΣ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΝΕΟΥ ΗΡΑΙΟΥ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΝΕΟΥ ΡΟΕΙΝΟΥ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΠΥΡΓΕΛΛΑΣ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΠΥΡΓΙΩΤΙΚΩΝ

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΤΟΛΟΥ

 

ΑΡΚΑΔΙΑΣ

 

ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

ΑΡΚΑΔΙΑΣ

 

ΜΕΡΚΟΒΟΥΝΙΟΥ

 

ΑΡΚΑΔΙΑΣ

 

ΣΚΟΠΗΣ

 

ΗΛΕΙΑΣ

 

ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

 

ΗΛΕΙΑΣ

 

ΑΜΑΛΙΑΔΟΣ

 

ΗΛΕΙΑΣ

 

ΚΟΛΙΡΙΟΥ

 

ΗΛΕΙΑΣ

 

ΛΑΣΤΑΙΙΚΩΝ

 

ΛΑΚΩΝΙΑΣ

 

ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ (ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΟΣ)

 

ΛΑΚΩΝΙΑΣ

 

ΑΦΙΣΙΟΥ

 

ΛΑΚΩΝΙΑΣ

 

ΚΛΑΔΑ

 

ΛΑΚΩΝΙΑΣ

 

ΜΑΓΟΥΛΑΣ

 

ΛΑΚΩΝΙΑΣ

 

ΜΥΣΤΡΑ

 

ΛΑΚΩΝΙΑΣ

 

ΠΑΡΟΡΕΙΟΥ

 

ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

 

ΚΑΡΤΕΡΟΛΙΟΥ

 

ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

 

ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΙΟΥ ΠΑΜΙΣΟΥ

 

ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

 

ΜΙΚΡΟΜΑΝΗΣ

 

ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

 

ΠΙΠΕΡΙΤΣΗΣ

 

ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

 

ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

 

ΑΓΡΙΝΙΟΥ

 

ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

 

ΔΟΚΙΜΙΟΥ

 

ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

 

ΘΕΣΤΙΕΩΝ

 

ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

 

ΚΑΜΑΡΟΥΛΑΣ

 

ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

 

ΝΕΑΠΟΛΗΣ

 

ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

 

ΝΕΑΣ ΑΒΟΡΑΝΗΣ

 

ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

 

ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟΥ

 

ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

 

ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ

 

ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

 

ΑΓΙΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ

 

ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

 

ΓΡΑΙΚΟΧΩΡΙΟΥ

 

ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

 

ΚΑΣΤΡΙΟΥ

 

ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

 

ΚΕΣΤΡΙΝΗΣ

 

ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

 

ΛΑΔΟΧΩΡΙΟΥ

 

ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

 

ΜΑΥΡΟΥΔΙΟΥ

 

ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

 

ΝΕΑΣ ΣΕΛΕΥΚΕΙΑΣ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΑΜΦΙΘΕΑΣ (ΣΤΡΟΥΝΙΟΥ)

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΑΝΩ ΛΑΨΙΣΤΗΣ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΑΣΦΑΚΑΣ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΒΟΥΝΟΠΛΑΓΙΑΣ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΕΛΕΟΥΣΗΣ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΖΩΟΔΟΧΟΥ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΚΑΡΥΩΝ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΚΑΣΤΡΙΤΣΗΣ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΚΑΤΩ ΛΑΨΙΣΤΗΣ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΚΡΑΝΟΥΛΑΣ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΚΡΥΑΣ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΛΟΓΓΑΔΩΝ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΜΑΡΜΑΡΩΝ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΜΕΓΑΛΟΥ ΓΑΡΔΙΚΙΟΥ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΜΠΑΦΡΑΣ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΜΠΙΖΑΝΙΟΥ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΝΕΟΚΑΙΣΑΡΕΙΑΣ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΝΕΟΧΩΡΟΠΟΥΛΟΥ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΝΗΣΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΠΕΔΙΝΗΣ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΠΕΡΙΒΛΕΠΤΟΥ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΠΕΤΣΑΛΙΟΥ

 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

ΡΟΔΟΤΟΠΙΟΥ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΑΓΙΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΗΛΕΙΑΣ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΗΛΙΟΥ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΑΓΙΟΥ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΥ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΑΓΡΙΑΣ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΑΛΛΗΣ ΜΕΡΙΑΣ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΑΝΗΛΙΟΥ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΑΝΩ ΛΕΧΩΝΙΩΝ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΑΦΕΤΩΝ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΒΥΖΙΤΣΗΣ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΔΙΜΗΝΙΟΥ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΔΡΑΚΕΙΑΣ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΖΑΓΟΡΑΣ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΙΩΛΚΟΥ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΚΑΛΩΝ ΝΕΡΩΝ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΚΑΤΩ ΛΕΧΩΝΙΩΝ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΚΑΤΩΧΩΡΙΟΥ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΚΙΣΣΟΥ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΛΑΜΠΙΝΟΥΣ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΜΑΚΡΙΝΙΤΣΗΣ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΜΑΚΡΥΡΡΑΧΗΣ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΜΗΛΕΩΝ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΜΟΥΡΕΣΙΟΥ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΞΙΝΟΒΡΥΣΗΣ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΞΟΡΥΧΤΙΟΥ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΠΙΝΑΚΑΤΩΝ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΣΤΑΓΙΑΤΩΝ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΣΥΚΗΣ

 

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 

ΤΣΑΓΚΑΡΑΔΑΣ

 

ΚΟΖΑΝΗΣ

 

ΚΑΡΥΔΙΤΣΑΣ

 

ΚΟΖΑΝΗΣ

 

ΚΟΙΛΩΝ

 

ΚΟΖΑΝΗΣ

 

ΚΡΟΚΟΥ

 

ΚΟΖΑΝΗΣ

 

ΛΕΥΚΟΒΡΥΣΗΣ

 

ΚΟΖΑΝΗΣ

 

ΠΡΟΑΣΤΙΟΥ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΑΝΩ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΑΡΩΝΑ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΒΡΟΝΤΟΥΣ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΓΑΝΟΧΩΡΑΣ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΔΙΟΥ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΚΑΡΙΤΣΗΣ (ΔΙΟΥ)

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΚΑΤΩ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΚΟΝΤΑΡΙΩΤΙΣΣΗΣ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΚΟΡΙΝΟΥ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΝΕΑΣ ΕΦΕΣΟΥ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΝΕΑΣ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΟΣ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΝΕΟΚΑΙΣΑΡΕΙΑΣ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΠΑΛΑΙΟΥ ΚΕΡΑΜΙΔΙΟΥ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΠΑΡΑΛΙΑΣ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΣ

 

ΠΙΕΡΙΑΣ

 

ΣΒΟΡΩΝΟΥ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙΟΥ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΑΓΧΙΑΛΟΥ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΓΕΦΥΡΑΣ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΕΠΑΝΟΜΗΣ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΚΑΒΑΛΛΑΡΙΟΥ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΚΑΡΔΙΑΣ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΚΥΜΙΝΩΝ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΛΑΓΥΝΩΝ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΛΗΤΗΣ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑΣ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΝΕΩΝ ΜΑΛΓΑΡΩΝ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΥ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΣΙΝΔΟΥ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΤΡΙΛΟΦΟΥ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ

 

ΣΕΡΡΩΝ

 

ΕΠΤΑΜΥΛΩΝ

 

ΣΕΡΡΩΝ

 

ΛΕΥΚΩΝΟΣ

 

ΣΕΡΡΩΝ

 

ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ (ΣΕΡΡΩΝ)

 

ΞΑΝΘΗΣ

 

ΓΕΝΙΣΕΑΣ

 

ΞΑΝΘΗΣ

 

ΔΙΟΜΗΔΕΙΑΣ

 

ΞΑΝΘΗΣ

 

ΕΥΜΟΙΡΟΥ

 

ΞΑΝΘΗΣ

 

ΚΙΜΜΕΡΙΩΝ

 

ΞΑΝΘΗΣ

 

ΜΑΓΙΚΟΥ

 

ΞΑΝΘΗΣ

 

ΠΗΓΑΔΙΩΝ

 

Ευκαιρίες στα εξοχικά

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι η αγορά δευτερευουσας κατοικίας έχει πληγεί περισσότερο απο την κρίση σε σύγκριση με την κύρια . Τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν στην εξέλιξη των τιμών αλλά και της οικοδομικής δρατηριότητας μάλλον επιβεβαιώνουν την άποψη αυτή. Μήπως όμως αυτή την στιγμή της κρίσης αναδεικνύονται οι μεγαλύτερες ευκαιρίες; Ας πάρουμε ομως τα πράγματα απο την αρχή. Γιατί θα πρέπει να εξετάσει κάποιος σήμερα την αγορά ενός εξοχικού;

Τέσσερις λόγοι είναι οι βασικοί  λόγοι : τα οικονομικά, η διασκέδαση, οικογένεια και το μέλλον. Με λίγα λόγια ένα εξοχικό μπορεί να αποφέρει εισόδημα με την ενοικίαση και να ενισχύσει τα οικονομικά σας δίνοντάς σας ταμειακή ροή κάθε μήνα. Ένα σπίτι διακοπών μπορεί να χρησιμεύσει ως μια καλή θέση απόδραση για εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Πολλοί άνθρωποι αγοράζουν ακίνητα για τα μέλη της οικογένειας. Τέλος, μπορείτε να αγοράσετε ένα δεύτερο σπίτι για τα χρόνια της ωριμότητας σας.

Υπάρχει όμως ακόμα ένας άλλος λόγος για να σκεφτείτε να αγοράσετε ένα δεύτερο σπίτι νωρίτερα και όχι αργότερα: Διότι με την αγορά σε κρίση μπορείτε να κλείσετε μία αισθητά χαμηλότερη τιμή σε σύγκριση με το 2007. "Οι αγοραστές μπορούν να επωφεληθούν από τα χαμηλά επιτόκια σήμερα για να αγοράσουν ένα σπίτι μπορεί να μην ήταν σε θέση να το αγοράσουν μόλις πριν από λίγα χρόνια," υποστηρίζουν πολλοί μεσίτες που δραστηριοποιούνται σε τουριστικές περιοχές. Φυσικά, η αγορά ενός σπιτιού είναι μια τεράστια οικονομική δέσμευση, και για αυτό μη παραβλέψετε τα παρακάτω:

Θέση, θέση, θέση

Για να αυξήσετε τις πιθανότητες για μελλοντικές υπεραξίες θα πρέπει να στρέψετε το ενδιαφέρον σσας σε περιοχές με υψηλή εμπορικόητα. Με το τρόπο αυτό καί η πώληση μπορεί να γίνει πιο εύκολη και η τιμή μεταπώλησης να είναι ικανοποιητική. Αυτές τις δύο προϋποθέσεις τις εξασφαλίζουν οι δημοφιλείς περιοχές .

Το κόστος είναι ένας σημαντικός παράγων .

Τα στεγαστικά επιτόκια βρίσκονται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα .Η πιο σημαντική παράμετρος του κόστους, ωστόσο, είναι αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι ποτέ ίσως δεν έχουν σκεφτεί. Είναι το συνολικό πραγματικό κόστος από την ιδιοκτησία και τη διατήρηση ενός δεύτερου σπιτιού. Μην κάνετε το λάθος να υποτιμήσουμε το πραγματικό κόστος για εξοχικό σπίτι που μπορεί να προέλθει:

• Κόστος ενοικίασης

• Εξοπλισμός

• Κόστος συντήρησης που είναι πολλαπλάσιο απο την κύρια κατοικία λόγω των κλιματολογικών συνθηκών

• Επισκευές

• Συντήρηση εξωτερικού χώρου

Φορολογικό Κόστος

Τεκμήρια , ποθεν έσχες, φόρος ακίνητης περιουσίας ,αλλαγή κλιμακίου στο φόρο εισοδήματος : είναι μερικά απο αυτά που θα πρέπει να εξατάσερε πριν απο κάθε απόφαση.

Φόρμουλα 1 στην Αχαϊα

Ο υπουργός Μ. Χρυσοχοϊδης ανακοίνωσε ότι εγκρίθηκε επένδυση για τη δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών στη Χαλανδρίτσα Αχαϊας. Η επένδυση ανέρχεται σε 94,6 εκατ. ευρώ και επιδοτείται κατυά 30,5% από τον προηγούμενο επενδυτικό νόμο. Το επενδυτικό σχέδιο είχε υποβληθεί από την εταιρία «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.» και η έκταση επιφάνειας είναι 928,5 στρέμματα. Σύμφωνα με την μελέτη προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών και όλων των υποστηρικτικών κτηρίων και εγκαταστάσεων για την λειτουργία της επένδυσης. Η πίστα έχει μελετηθεί για τη λειτουργία αγώνων αυτοκινήτων F1, αγώνων μοτοσικλέτας παγκοσμίου πρωταθλήματος super bike, καθώς επίσης αγώνων και πρωταθλήματος καρτ. Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες και άλλων κατηγοριών όπως επίσης να χρησιμοποιηθεί και για διοργάνωση εκδηλώσεων. Το επενδυτικό σχέδιο πρόκειται να αναπτυχθεί σε συνολική έκταση επιφάνειας 928.5 στρεμμάτων , κάτω από την επαρχιακή οδό Χαλανδρίτσας - Βαλμαντούρας, στην οποία θα εγκατασταθεί το υπό δημιουργία αυτοκινητοδρόμιο και θα απέχει 20 χιλιόμετρα ΝΑ της Πάτρας. Η διάρκεια ολοκλήρωσης του προβλέπεται να είναι 36 μήνες. Φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.». Η μετοχική σύνθεση του φορέα αποτελείται συνολικά από 411 μετόχους, φυσικά και νομικά πρόσωπα, εκ των οποίων η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο Δήμος Πατρέων, το Επιμελητήριο Αχαΐας, ο Δήμος Φαρρών, η ΤΕΔΚ Αχαΐας, η Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα κ. α. Βασικός μέτοχος του φορέα της επένδυσης είναι η επιχείρηση « Ανώνυμη Επενδυτική Τεχνική Τουριστική και Διαχειριστική Εταιρία Αυτοκινητοδρομίου Πατρών» με διακριτικό τίτλο «Ελληνικό Αυτοκινητοδρόμιο» Ο φορέας συστάθηκε το 2006 και η διάρκεια του έχει ορισθεί σε είκοσι (20) έτη. Ο φορέας της επένδυσης έχει λάβει όλες τις απαραίτητες άδειες (έγκριση περιβαλλοντικών όρων, αρχιτεκτονικής μελέτης, σκοπιμότητας και καταλληλότητας οικοπέδου). Με την ολοκλήρωση της επένδυσης, προβλέπεται να δημιουργηθούν 497 νέες θέσεις εργασίας και σημαντικά οφέλη στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Μετά την έγκριση από το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, απαιτείται κύρωση της σχετικής υπουργικής απόφασης από τη Βουλή.

Περιορισμοί στη δόμηση

Αμετακίνητη εμφανίζεται η υπουργός Περιβάλλοντος για το Ελληνικό και τους περιορισμούς στη δόμηση ενώ προαναγγέλει μέτρα για την κτιριακή αναβάθμιση στο κέντρο της Αθήνας.

Συγκεκριμένα σε συνέντευξη στην εφημερίδα τα ΝΕΑ τόνισε ως προς την αξιοποίηση του Ελληνικού ότι «πρέπει να λάβει υπόψη και τη δηµιουργία Μητροπολιτικού Πάρκου στο Ελληνικό, αλλά και τη διάθεση εκτάσεων για πράσινο σε άλλες υποβαθµισµένες περιοχές της Αθήνας». «Η εµµονή σε κάποια στατικά ποσοστά δεν θα αποτελούσε ουσιαστική συνεισφορά στον διάλογο. Το σηµαντικό λοιπόν είναι να φροντίσουµε ώστε η αξιοποίηση του Ελληνικού να δηµιουργήσει υπεραξίες που θα επιτρέψουν τη µέγιστη δυνατή διάθεση χώρων για πράσινο, αλλά και άλλων κοινόχρηστων χώρων που θα διατεθούν για πολιτιστικούς, εκπαιδευτικούς, τεχνολογικούς και κοινωνικούς σκοπούς. Αυτό ακριβώς εννοούσα όταν αναφέρθηκα στη µεγιστοποίηση του δηµόσιου οφέλους» σημειώνει.

Για το νόμο για τις περιοχές Natura, η υπουργός επισημαίνει ότι η ρύθµιση είναι ένα µεγάλο βήµα για τον περιορισµό της δόµησης και την προστασία των περιοχών αυτών, καθώς «άνοιξε ένας διάλογος σε επίπεδο Βουλής και κοινωνίας για την εκτός σχεδίου δόµηση στην Ελλάδα».

Όσον αφορά στα κίνητρα που θα δοθούν για την επιστροφή των πολιτών κέντρο της Αθήνας επισημαίνει ότι το υπουργείο Περιβάλλοντος θα κινηθεί σε δύο άξονες: αναπλάσεις εστιώνµε πολλαπλασιαστικό όφελος, π.χ. στις πλατείες Θεάτρου, Αγίου Παντελεήµονα και Αττικής, και προσέλκυση ενδιαφέροντος για την αναβάθµιση κτιρίων στις δύσκολες περιοχές. "Στόχος είναι να συγκρατηθούν όσοι έχουν απομείνει, να επαναχρησιμοποιηθούν τα ακίνητα µε µείξη πληθυσμού και χρήσεων, µε εγκατάσταση δηµοσίων υπηρεσιών και κατοικίας ακόμη και εκεί όπου παραδοσιακά δεν υπήρχε. Για να επιτευχθεί αυτή η αναζωογόνηση χρειάζεται συνδυασµός σύγχρονων θεσµικών εργαλείων και σηµαντικών οικονοµικών κινήτρων σε στενή συνεργασία µε το υπουργείο Οικονοµικών", προσθέτει.

Κλειστό ενα στα τέσσερα μαγαζιά

Σύμφωνα με την έρευνα ''ΓΕΩΒΑΣΗ" που διεξήγαγε το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο σε συνεργασία με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου και αφορά στη γεωγραφική και ψηφιακή αποτύπωση του λιανικού εμπορίου, το κέντρο της Αθήνας συνεχίζει υπερτερεί έναντι των άλλων περιοχών στη συγκέντρωση εμπορικών επιχειρήσεων, καταλαμβάνοντας το 34,5% της συνολικής εμπορικής δραστηριότητας του λεκανοπεδίου. Ο καθηγητή κ. Σαγιάς παρουσιάζοντας τα συμπεράσματα της μελέτης, τόνισε ότι βασικό ρόλο στις εμπορικές επιλογές των καταναλωτών, παίζει η δυνατότητα μετακίνησης. Ένα άλλο στοιχείο που φαίνεται από την έρευνα "ΓΕΩΒΑΣΗ", είναι οι επιχειρήσεις που έχουν βάλει λουκέτα τα τελευταία χρόνια και η αναλογία τους με αυτές που συνεχίζουν να λειτουργούν. Η αναλογία των κλειστών με τις ανοιχτές επιχειρήσεις, φτάνει περίπου το 17%. Οι εμπορικοί δρόμοι που "πάσχουν" περισσότερο φαίνεται ότι είναι η οδός Σταδίου, στην οποία καταγράφεται η υψηλότερη αναλογία κλειστών επιχειρήσεων, περίπου 25%, ενώ ακολουθούν η οδός Πανεπιστημίου, όπου το 20% των καταστημάτων είναι κλειστά και η οδός Ερμού, με την αναλογία να φθάνει στο 15%.

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki