Κλείνουν τα εργοτάξια οι παραχωρησιούχοι. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Ε65 γίνεται ο δεύτερος από τους πέντε οδικούς άξονες που έχουν παραχωρηθεί, στον οποίο οι εργασίες αναστέλλονται, με συνέπεια και η Δυτική Θεσσαλία να παραμένει σε απομόνωση. Η ιστορία είναι παλιά και ενδεικτική του αδιεξόδου, καθώς έξη μήνες μετά την απάντηση του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τη διακοπή εργασιών και τις απολύσεις στα εργοτάξια της Ferrovial -μία εκ των τριών κατασκευαστριών εταιριών που ήταν: η Ferrovial, Dragados, ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑπου συμμετέχουν στην μόλις ένα εργοτάξιο έχει παραμείνει, της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, αλλά κι αυτό υπολειτουργεί. Συγκεκριμένα οι δύο από τις τρείς δηλαδή η Dragados και η Ferrovial έχουν αποχωρήσει αφού έχουν ξεστήσει και τα εργοτάξια και η Τρίτη εταιρία συρρκνώνει την δρασηριότητα στο έργο. Από τα 4 εργοτάξια της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ έχει απομείνει μόνο ένα, το οποίο όπως εκτιμούν οι εναπομείναντες εργαζόμενοι, θα κλείσει κι αυτό, μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες κατασκευής ενός κόμβου στην Καρδίτσα. Την ίδια στιγμή, ο αριθμός των απασχολούμενων στο έργο έχει ήδη συρρικνωθεί κατά 70% από το καλοκαίρι και μετά.