Το 2014, η Ευρώπη συγκέντρωσε το 20% της δραστηριότητας ανάπτυξης νέων εμπορικών κέντρων, με τη Ρωσία και την Τουρκία να εξακολουθούν να κυριαρχούν. Η Μόσχα ήταν η πόλη που κυριάρχησε και η μοναδική ευρωπαϊκή πόλη που ανταγωνίζεται ευθέως τις κινεζικές πόλεις της πρώτης πεντάδας, φιλοξενώντας πλέον και το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Γηραιάς Ηπείρου, το Avia Park των 231.000 τ.μ. Αντίστοιχα, στην Τουρκία, οι νέες αναπτύξεις επικεντρώθηκαν στην Κωνσταντινούπολη, όπου λειτούργησαν οκτώ νέα εμπορικά κέντρα συνολικής επιφάνειας 440.253 τ.μ. Σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη αυτή έχει διαδραματίσει η άνοδος της κατανάλωσης στη γειτονική χώρα, αποτέλεσμα της χαλάρωσης της τραπεζικής πίστης, που έχει επιτρέψει την πρόσβαση περισσότερων καταναλωτών σε προϊόντα όπως οι πιστωτικές κάρτες. Πάντως, συνολικά στις ανεπτυγμένες αγορές δεν αναμένονται πολλές νέες προσθήκες εμπορικών κέντρων. Αντιθέτως, οι κατασκευαστές θα στραφούν περισσότερο σε επεκτάσεις και ανακαινίσεις υφιστάμενων κέντρων, τάση που έχει εδραιωθεί κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών.