Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Έργα Υποδομών

ΤΡΙΚΑΛΑ:Ζητούν και δεύτερο κόμβο απο την ΕΓΝΑΤΙΑ

Παρουσιάστηκε η μελέτη του αυτοκινητόδρομου Ε-65 και συγκεκριμένα στο τμήμα της που διέρχεται πλησίον της πόλης των Τρικάλων.Οι εκπρόσωποι της Εγνατίας Α.Ε. παρουσίασαν αναλυτικά την πορεία από όπου θα διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος ταχείας κυκλοφορίας καθώς επίσης και τους ανισόπεδους κόμβους από όπου θα διέρχονται οι επαρχιακοί οδοί της περιοχής μας.Πρόβλημα ανέκυψε όταν, σύμφωνα με την μελέτη του Ε-65, προβλέπεται μόνον ένας ανισόπεδος κόμβος εισόδου και εξόδου που να συνδέει την πόλη των Τρικάλων με τον αυτοκινητόδρομο.Συγκεκριμένα αυτή η σύνδεση, σύμφωνα με τη μελέτη, προβλέπεται στην περιοχή μεταξύ του Λογγακίου και της Κρηνίτσας, ενώ οι δημοτικές αρχές υποστηρίζουν ότι  θα πρέπει να κατασκευασθεί μία ακόμη είσοδος-έξοδος στην περιοχή του Λόγγου που να εξυπηρετεί όσους έρχονται από Αθήνα με κατεύθυνση τις δυτικές περιοχές της πόλης και του Νομού Τρικάλων.

Δ.ΑΤΤΙΚΗ:Σύσκεψη δημάρχων για τα έργα

Με πρωτοβουλία του Νομάρχη Δυτικής Αττικής Αριστείδη Αρκουδάρη πραγματοποιήθηκε για άλλη μια φορά σύσκεψη με τους Δημάρχους όλων των Δήμων του Θριασίου. Παρόντες οι Δήμαρχοι Ελευσίνας Γεώργιος Αμπατζόγλου, Ασπροπύργου Νικόλαος Μελετίου, Μάνδρας Ιωάννα Κριεκούκη, και Μαγούλας Θεόφιλος Ρόκας, όπως και στελέχη του Τμήματος Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας της Νομαρχίας. Στη σύσκεψη που συζητήθηκαν και γενικότερα θέματα Περιβάλλοντος και υποδομών, ο Νομάρχης ενημέρωσε για την πρόσφατη συνάντησή του με τον Υφυπουργό Υποδομών κ. Γιάννη Μαγκριώτη και την θετική ανταπόκριση που υπήρχε για αιτήματα όπως η επέκταση του Μετρό μέχρι το Θριάσιο και η υλοποίηση του έργου αναβάθμισης της Παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών- Θηβών , με βάση την μελέτη της ΝΑΔΑ.
Ιδιαίτερα απασχόλησαν την σύσκεψη δυο θέματα. Το ένα ήταν τα προβλήματα που εμφανίστηκαν κατά την εκτέλεση του έργου κατασκευής του Δικτύου Ακαθάρτων Θριασίου Πεδίου(δευτερεύον δίκτυο), έργο που εκτελεί η ΝΑΔΑ. Όπως είναι γνωστό, δημιουργήθηκε ζήτημα που αφορούσε την αποδοχή από το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων της αίτησης θεραπείας περί διάλυσης της εργολαβίας που είχε καταθέσει ο ανάδοχος του έργου λόγω καθυστέρησης πληρωμών.
Για το θέμα αυτό έχει γνωστοποιηθεί ότι ο Νομάρχης και η Νομαρχιακή Επιτροπή Υποδομών και Περιβάλλοντος της Νομαρχίας έχουν ήδη προβεί σε ενέργειες υπέρβασης των προβλημάτων. Ιδιαίτερα όμως απασχόλησε και το θέμα των συγκοινωνιακών- κυκλοφοριακών προβλημάτων που προκαλούνται από την επέκταση του αριθμού Αποθηκών που λειτουργούν στην περιοχή. Για το θέμα ανταλλάχτηκαν απόψεις και θα αναληφθούν πρωτοβουλίες στο επόμενο διάστημα.

ΣΠΟΡΑΔΕΣ:Περισσότερα δρομολόγια απο υδροπλάνα

Έγκριση για την αύξηση των δρομολογίων των υδροπλάνων από τρία σε δέκα σε καθημερινή βάση ζητεί με έγγραφό του από τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχ.Χρυσοχοϊδη ο Δήμαρχος Βόλου Αλ.Βούλγαρης. Μεταξύ άλλων στην επιστολή του ο κ.Βούλγαρης τονίζει ότι η νέα γραμμή που είναι απόρροια ιδιωτικής πρωτοβουλίας πρέπει να ενισχυθεί με επιπλέον δρομολόγια για την αύξηση της τουριστικής κίνησης, την εξυπηρέτηση των κατοίκων των νησιών των Β.Σποράδων και ενόψει της διοργάνωσης των Μεσογειακών Αγώνων.

Γραμματικό:Ξεκινούν τα αντιπλημμυρικά

Η ΒΙΟΤΕΡ ΑΕ  υπέγραψε με τη Δ/νση Κατασκευής Υδραυλικών Εργων του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, σύμβαση κατασκευής για το έργο : " Επείγοντα έργα καθαρισμού, κατασκευής και συντήρησης έργων αντιπλημμυρικής προστασίας στην περιοχή Σέσι Γραμματικού και στην περιοχή της λεκάνης Ευβοϊκού" συνολικού ύψους 2.481.745 ευρώ.

ΠΕΙΡΑΙΑΣ:Η πορεία των μεγάλων έργων

Καθυστερεί πέντε ακόμα χρόνια το μετρό να φθάσει στον Πειραιά . Σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Πειραιά αναφερθηκε  στην πορεία υλοποίησης τριών μεγάλων έργων που πραγματοποιούνται στην πόλη.Πρόκειται για την αποκατάσταση του Δημοτικού Θεάτρου που επί 20 χρόνια ήταν κλειστό, την αποπεράτωση του νέου Δημαρχείου,  που επί 40 χρόνια ήταν μπλοκαρισμένο, την ανέγερση του κτιρίου της Ραλλείου που βρισκόταν υπό έξωση και  το ΤΡΑΜ .Αναφορικά με  το ΜΕΤΡΟ επισήμανε ότι   τα έργα έπρεπε να ξεκινήσουν το 2007 και αδικαιολόγητα μετατέθηκαν το 2014.Τέλος προωθείται  δίκτυο μονόδρομων που χρηματοδοτεί ο ίδιος ο Δήμος

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki