Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Έργα Υποδομών

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:Αντιρήσεις για την χάραξη της περιφερειακής

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της δημόσιας διαβούλευσης για την εξωτερική περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης. Σε ανακοίνωσή του ο δήμος Θέρμης αφήνει αιχμές εναντίον της διοίκησης της «Εγνατία Οδός ΑΕ», που μελέτησε το συγκεκριμένο έργο, για τη διαδικασία που ακολούθησε στο πλαίσιο της διαβούλευσης τα δυόμισι χρόνια που το έργο είναι υπό συζήτηση.Ο δήμος επιμένει η εξωτερική περιφερειακή να περάσει στα ανατολικά όριά του με τα Βασιλικά, προκειμένου να μη θιχτούν τα ακίνητα που είναι προς ένταξη στο σχέδιο πόλης της περιοχής. Γι' αυτό άλλωστε ζητά να... αξιοποιηθούν οι εκτάσεις του Δημοσίου και του υπουργείου Εθνικής Αμυνας.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:Με καθυστέρηση 14-15 μήνες το ΜΕΤΡΟ

sfyri-dikastiΤο 2014 θα είναι η χρονιά για το μετρό της Θεσσαλονίκης. «Θέλουμε να κερδίσουμε μέρος του χαμένου χρόνου, όμως όσο και αν επιταχύνουμε δε φαίνεται εφικτό να τελειώσει το 2012, που προβλέπει η σύμβαση», ανέφερε ο υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, προσθέτοντας ότι αυτή τη στιγμή υπολογίζεται ότι η βασική γραμμή των 9,6 χιλιομέτρων, θα είναι έτοιμη 14 με 15 μήνες αργότερα, σε σχέση με το αρχικό χρονοδιάγραμμα.Όσον αφορά στις επεκτάσεις του μετρό προς την ανατολική και τη δυτική πλευρά της πόλης, ο υφυπουργός ανακοίνωσε ότι «για την Καλαμαριά το 2010 θα είμαστε έτοιμοι για τη δημοπράτηση», ενώ διευκρίνισε ότι προς Σταυρούπολη «μόνο οι γεωτεχνικές μελέτες έχουν ξεκινήσει», με το σχεδιασμό να περιλαμβάνει την επέκταση μέχρι το Κορδελιό και από εκεί σύνδεση μέσω προαστιακού με τη Σίνδο.Ο διευθυντής του Μετρό Θεσσαλονίκης, ανακοίνωσε ότι μελετάται η μελλοντική μετατροπή του φρέατος, μπροστά από την Κεντρική Βιβλιοθήκη του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκη, σε πάρκινγκ, χωρητικότητας 2.000 οχημάτων.Η κοινοπραξία ζητεί επιτάχυνση των διαδικασιών απαλλοτριώσεων, ανάληψη εκατέρωθεν δέσμευσης για χρόνο υποβολής και έγκρισης υπολειπομένων μελετών, επιτάχυνση αρχαιολογικών εργασιών, εκπόνηση και έγκριση ρεαλιστικού αναθεωρημένου χρονοδιαγράμματος κατασκευής του έργου.Από την πλευρά των φορέων της πόλης, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης,  επισήμανε ότι «η καθυστέρηση των τελευταίων τριών ετών ήταν ολέθρια και για την πόλη, αλλά και για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις περιοχές που αναπτύσσονται τα εργοτάξια». «Ο κίνδυνος το έργο να ολοκληρωθεί ακόμη και το 2016, περισσότερα από δέκα χρόνια από την έναρξη των εργασιών, καταδικάζει τη Θεσσαλονίκη στην υποβάθμιση», πρόσθεσε.

ΝΕΑ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΣ

Στον δήμο της Νέας Αλικαρνασσού επιρρίπτει ευθύνες για τις παρατυπίες που έγιναν στην κατασκευή του παραλιακού δρόμου, το πόρισμα του νομικού συμβούλου της Νομαρχίας Ηρακλείου.

ΒΕΡΟΙΑ:Εργο για την ύδρευση

Υπεγράφη, η σύμβαση του έργου «OΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΝΕΡΟΥ ΑΠΟ ΠΗΓΕΣ ΛΕΥΚΟΠΕΤΡΑΣ» προϋπολογισμού 185,609.84  €. Το έργο είναι ενταγμένο στο πρόγραμμα Θησέας.Αντικείμενο της παρούσας εργολαβίας  αποτελεί η κατασκευή των δεξαμενών ύδρευσης καθώς και των προβλεπόμενων αντλιοστασίων για τη μεταφορά νερού από τις πηγές Λευκόπετρας στον οικισμό Σάντας του Δήμου Βέροιας.Οι εργασίες θα ξεκινήσουν από την επόμενη της υπογραφής της σύμβασης και αναμένεται να ολοκληρωθούν σε επτά μήνες.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:Νέο επεισόδιο στο δράμα του ΜΕΤΡΟ

Ακινητοποιημένοι παραμένουν  οι δύο μετροπόντικες της Θεσσαλονίκης, στο ειδικά διαμορφωμένο φρεάτιο που κατασκευάστηκε έξω από τη Βιβλιοθήκη του ΑΠΘ και παραμένει άγνωστο το πότε θα συνεχίσουν την πορεία τους.Αιτία το γεγονός ότι δεν έχει αποσαφηνιστεί τι θα γίνει με την κατασκευή του σταθμού Παπάφη, αφού δεν έχει ξεκαθαριστεί αν και πότε θα παραδοθούν οι χώροι για να δημιουργηθεί ο σταθμός. Το υπουργείο Υγείας είναι αυτό που πρέπει να δώσει το «πράσινο φως» για την παράδοση των χώρων που απαιτούνται στην κατασκευάστρια κοινοπραξία, ώστε να αρχίσουν οι εργασίες. Ακόμα κι αν αυτό γίνει σήμερα (κάτι που δε διαφαίνεται στον ορίζοντα, αφού οι σχετικές διαδικασίες, άγνωστο γιατί, είναι κολλημένες), θα απαιτηθούν έξι μήνες μέχρι να γίνει η σχετική προετοιμασία, ώστε να μπορέσουν να περάσουν οι μετροπόντικες. Μάλιστα, δεν αποκλείεται ακόμα και να οδηγηθεί στις ελληνικές καλένδες ο συγκεκριμένος σταθμός.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki