Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Έργα Υποδομών

Διακοπή των έργων για τα κούλουμα

Από το μεσημέρι της Παρασκευής 12/02 έως τη Δευτέρα 15/02 θα ανασταλούν οι εργασίες για αναβάθμιση υφιστάμενων τμημάτων της ΠΑΘΕ, προκειμένου να διευκολυνθεί η κίνηση το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.

ΒΟΛΟΣ:Προτάσεις για το λιμάνι

Επισημάνσεις σε συγκεκριμένα σημεία στη μελέτη για τη λειτουργία του Λιμανιού του Βόλου, το Master Plan, κοινοποίησε το ΤΕΕ Μαγνησίας το οποίο και ζητά την επανεξέταση εννέα συγκεκριμένων σημείων. Σύμφωνα με το Τμήμα Μαγνησίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας μεταξύ άλλων πρέπει να διακρίνεται ο σαφής στόχος ανάπτυξης και λειτουργίας του λιμανιού που θα είναι παράλληλη με το Γενικό Χωραταξικό Σχεδιασμό και το Ρυθμιστικό Σχέδιο Βόλου. Σημειώνεται επίσης ότι θα πρέπει ο ΟΛΒ να δώσει προτεραιότητα στις επενδύσεις και τις υποδομές για την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού παράλληλα με άλλες δραστηριότητες.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:Παράπλευρος οδός για τα ΚΤΕΛ

Η  Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, προχωρά  στην προκήρυξη της μελέτης για την κατασκευή του δρόμου που συνδέει την οδό Γιαννιτσών με το σταθμό των ΚΤΕΛ. Επίσης, στην ίδια μελέτη περιλαμβάνεται η κατασκευή παράπλευρης οδού στην εθνική Θεσσαλονίκης - Εδεσσας στο ύψος του Αγίου Αθανασίου, αλλά και η ολοκλήρωση της σύνδεσης (ύστερα από 16 χρόνια) της ΒΙΠΕ με τον ΠΑΘΕ και την εθνική οδό προς Εδεσσα.

Η γενική γραμματέας της Περιφέρειας, Μαρία Λιονή, υπέγραψε την προκήρυξη της μελέτης για τη διευθέτηση των τριών οδικών συνδέσεων. Η μελέτη θα κοστίσει ένα εκατομμύριο ευρώ και οι προσφορές θα υποβληθούν μέχρι τις 14 Απριλίου.

Το πρόβλημα της σύνδεσης του ΚΤΕΛ «Μακεδονία» τόσο με την πόλη, όσο και με τον ΠΑΘΕ υφίσταται από τότε που δημιουργήθηκε ο σταθμός, καθώς δεν είχε προβλεφθεί ουσιαστικά επαρκής πρόσβαση. Αποτέλεσμα είναι, όπως επισήμανε η κ. Λιονή, «τόσο οι οδηγοί των λεωφορείων, όσο και οι υπόλοιποι να αναγκάζονται σε μεγάλες περιπορείες, να βγαίνουν από τον αστικό ιστό στην εθνική οδό για να μεταβούν στο ΚΤΕΛ, ενώ ακόμη και τα αστικά λεωφορεία αναγκάζονται να πηγαίνουν μέσω της δυτικής εισόδου. Με τη μελέτη θα δοθεί ασφαλής και άνετη διέξοδος στα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα ΙΧ, ώστε από το Δικαστικό Μέγαρο, μέσω της Γιαννιτσών να φτάνουν στο ΚΤΕΛ».

ΠΑΤΡΑ:Πάρκο πολιτσμού και παιδείας

Διαδικαστικά μόνο θέματα απομένουν, ώστε να ολοκληρωθεί η ανταλλαγή οικοπέδων, ανάμεσα στο Δήμο Πατρέων και το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης, με σκοπό την ανέγερση νέου Αστυνομικού Μεγάρου στη Μικρή Περιμετρική, αλλά και πάρκου Πολιτισμού και Παιδείας, στον χώρο δίπλα από το νέο Αρχαιολογικό Μουσείο.  Αυτό ανακοίνωσε χθες ο Εκπρόσωπος Τύπου του Δήμου Ζώης Μαρίνος, στην καθιερωμένη ενημέρωση των δημοσιογράφων.  Επίσης ο κ. Μαρίνος, ανακοίνωσε την απόφαση του Δημάρχου, να μπουν νέοι κανόνες στη λειτουργία της υπαίθριας διαφήμισης, με βασικά κριτήρια την ασφάλεια των οδηγών, την προστασία του περιβάλλοντος και την αναβάθμιση της Δημόσιας εικόνας της πόλης.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:Ονειρεύονται ΜΕΤΡΟ ..35 χιλιομέτρων

Τριάντα πέντε χιλιόμετρα μετρό θα διαθέτει η Θεσσαλονίκη του μέλλοντος. Το υπόγειο μέσο σε σταθερή τροχιά, σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, πέρα από την Καλαμαριά και τη Σταυρούπολη, θα φτάσει μέχρι το Κορδελιό και από εκεί στο ΤΕΙ στη Σίνδο.

Τα παραπάνω ανακοίνωσε  ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, στην ημερίδα που διοργάνωσε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας – Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, με θέμα «Μετρό Θεσσαλονίκης – Πορεία, Προοπτικές».

Οσο για τη βασική γραμμή του μετρό, από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι τη Νέα Ελβετία, μήκους 9,6 χιλιομέτρων, που ήδη κατασκευάζεται, θα είναι έτοιμη στις αρχές του 2014.

Σχετικά με την επέκταση προς Καλαμαριά υπογράμμισε ότι η ουσιαστική δημοπράτηση θα γίνει το καλοκαίρι, ενώ για την επέκταση προς Σταυρούπολη είπε ότι υπάρχουν μόνο γεωτεχνικές μελέτες και επίκειται οριστικός σχεδιασμός που θα περιλαμβάνει και τη Σίνδο.
Στο μεταξύ, η κατασκευή του σταθμού Παπάφη εξακολουθεί να βρίσκεται «στον αέρα»,



«Σαράντα έξι μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης σήμερα και περίπου στο 55% του συμβατικού χρόνου το έργο έχει απορροφήσει το 12% του προϋπολογισμού και χρονικά είναι ιδιαίτερα καθυστερημένο», σημείωσε ο διευθυντής της Διευθύνουσας Υπηρεσίας Μετρό Θεσσαλονίκης, .

Ο ίδιος απέδωσε τις καθυστερήσεις σε τρεις λόγους:

1) Ελλειψη συντονισμού μεταξύ των εταιριών της κοινοπραξίας για μεγάλο διάστημα λόγω της αλλαγής ιδιοκτησιακού καθεστώτος.

2) Ελλειψη συντονισμού μεταξύ των μερών και διάχυση αρμοδιοτήτων της Αττικό Μετρό (Αθήνα – Θεσσαλονίκη).

3) Εκτροπή του προβλεπόμενου χρόνου διάρκειας των ανασκαφών.


Ωστόσο, όπως είπε, υπάρχουν προβλήματα με την κατασκευή του σταθμού Αναλήψεως, καθώς λόγω της στενότητας της οδού Δελφών, δεν μπορούν να περάσουν τα ογκώδη μηχανήματα. Ετσι, εξετάζεται το ενδεχόμενο να κλείσει τμήμα της οδού Δελφών, όμως το πιθανότερο σενάριο είναι να μονοδρομηθεί.



«Η κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα το μετρό Θεσσαλονίκης είναι απογοητευτική», υπογράμμισε στην ομιλία του ο γενικός διευθυντής της κατασκευάστριας κοινοπραξίας του μετρό.



Σήμερα οι δύο μετροπόντικες βρίσκονται ακινητοποιημένοι σε ειδικά διασκευασμένο φρεάτιο έξω από τη Βιβλιοθήκη του ΑΠΘ. ΠΛέον προκρίνεται ο χώρος αυτός να χρησιμοποιηθεί ως πάρκινγκ.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki