Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Φόροι

Αλλαγές σε φόρους λόγω αντικειμενικών

Τα πάνω κάτω θα έρθουν με τις αλλαγές των αντικειμενικών αξιών που δρομολογεί το υπουργείο Οικονομικών σύμφωνα με την εφημερίδα «Ναυτεμπορική». Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, από τα πρώτα στοιχεία που έχουν συλλέξει οι τοπικές επιτροπές προκύπτει ότι σε ορισμένες περιοχές οι αντικειμενικές τιμές είναι χαμηλότερες των εμπορικών τιμών και άρα θα αυξηθούν, ενώ σε άλλες περιοχές ισχύει το αντίστροφο και αναμένονται μειώσεις ακόμη και πάνω από το 40%. Οι νέες τιμές εφορίας των ακινήτων θα εφαρμοστούν από τη 1-1-2018 και θα επηρεάσουν περίπου 20 φόρους και τέλη μεταξύ των οποίων είναι και ο ΕΝΦΙΑ. Οι συγκεκριμένοι θα αυξομειωθούν ανάλογα με τις μεταβολές των αξιών, αλλά και ανάλογα με τις αλλαγές που θα επέλθουν στις κλίμακες φόρων και τελών. Σημειώνεται πως η κυβέρνηση έχει εξαγγείλει αλλαγές στον ΕΝΦΙΑ, με στόχο να μετατοπίσει το βάρος στις «μεγάλες» περιουσίες και να ελαφρυνθούν αντίστοιχα οι μικρές περιουσίες, ωστόσο δεν έχουν αποσαφηνιστεί ακόμη τα όρια της μικρής και της μεγάλης περιουσίας. Επίσης, δεν αποκλείονται αλλαγές και σε άλλους φόρους και τέλη, ώστε να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα των αντικειμενικών αξιών, αλλά χωρίς να μειωθούν τα έσοδα που ήδη εισπράττει το Δημόσιο. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τις πρώτες διαπιστώσεις των ερευνών που έχουν ήδη κάνει οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών, σε πολλές περιοχές της χώρας οι αντικειμενικές τιμές των ακινήτων εξακολουθούν να υπολείπονται των πραγματικών τιμών τους, οπότε ο νέος τρόπος προσδιορισμού των φορολογητέων αξιών των ακινήτων με βάση τις εμπορικές τιμές τους, από τη στιγμή που θα εφαρμοστεί, θα οδηγήσει τελικά σε αύξηση. Μια τέτοια εξέλιξη, όπως γίνεται αντιληπτό, αναμένεται να έχει ως συνέπεια να αυξηθούν οι επιβαρύνσεις στην απόκτηση και κατοχή ακίνητης περιουσίας για τις συγκεκριμένες περιοχές, ενώ μέχρι τώρα ήταν ωφελημένοι, καθώς οι φόροι υπολογίζονταν σε μικρότερες αξίες από τις πραγματικές. Το ενδεχόμενο να σημειωθούν αυξήσεις φορολογητέων αξιών ακινήτων σε πολλές περιοχές της χώρας εξαιτίας της εξομοίωσης των αντικειμενικών με τις πραγματικές τιμές της κτηματαγοράς είχε αφήσει ανοικτό η υφυπουργός Οικονομικών Αικ. Παπανάτσιου, μιλώντας πρόσφατα σε Συνέδριο για την Αξιοποίηση της Ακίνητης Περιουσίας Prodexpo. Πάντως, σύμφωνα με την υφυπουργό, σε πολλές άλλες περιοχές της χώρας, όπου οι πραγματικές τιμές των ακινήτων έχουν υποχωρήσει σε χαμηλότερα επίπεδα από τις αντικειμενικές, οι μειώσεις που αναμένεται να σημειωθούν στις φορολογητέες αξίες των ακινήτων εξαιτίας της εξομοίωσης των αντικειμενικών με τις εμπορικές τιμές θα ξεπεράσουν και το 40% σε ορισμένες περιπτώσεις. Επιπλέον, η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών έχει έλθει αντιμέτωπη με πολλά πρακτικά προβλήματα στην προσπάθειά της να θέσει σε λειτουργία το νέο σύστημα προσαρμογής των αντικειμενικών τιμών των ακινήτων στις πραγματικές τιμές της κτηματαγοράς. Η Ομάδα Εργασίας που έχει αναλάβει να φέρει σε πέρας τη δημιουργία και τη λειτουργία του νέου συστήματος υπολογισμού των φορολογητέων αξιών των ακινήτων διαπίστωσε ότι η κατάσταση στην αγορά ακινήτων είναι τέτοια που δεν επιτρέπει τον αυτόματο υπολογισμό τιμών ζώνης. Στη συντριπτική πλειονότητα των περιοχών στις οποίες ισχύουν αυτή τη στιγμή οι τιμές ζώνης δεν υπάρχουν καθόλου συναλλαγές, ενώ σε μεγάλο αριθμό των υπολοίπων οι συναλλαγές είναι πολύ λίγες.

Φορολογία ακινήτων:Απόψε αυτοσχεδιάζουμε

Για «κατάργηση του ΕΝΦΙΑ» και αντικατάστασή του με φόρο μεγάλης ακίνητης περιουσίας μιλά πάλι η κυβέρνηση, κάτι που όμως σκοντάφτει στην εξίσωση αντικειμενικών αξιών με τις πραγματικές τιμές πώλησης. «Στόχος μας είναι ο ΕΝΦΙΑ να αντικατασταθεί με έναν φόρο μεγάλης περιουσίας που θα είναι προοδευτικός», ήταν η ακριβής δήλωση της κυρίας Παπανάτσιου στο συνέδριο της Prodexpo, ενώ σύμφωνα με κυβερνητικό αξιωματούχο που μίλησε στην Καθημερινή, εφόσον επιτευχθεί ο δύσκολος στόχος της εξίσωσης των αξιών των ακινήτων, θα κατατεθεί στη Βουλή σχέδιο νόμου με το οποίο αφενός θα αναπροσαρμοστούν οι αξίες των ακινήτων, αφετέρου θα αντικατασταθεί ο ενιαίος φόρος ιδιοκτησίας ακινήτων με τον φόρο μεγάλης ακίνητης περιουσίας. Στόχος της κυβέρνησης, όπως ανέφερε ο αξιωματούχος στην «Καθημερινή», είναι σε κάθε περίπτωση να βεβαιώνονται έσοδα 3,2 δισ. ευρώ όπως προβλέπει και η συμφωνία με τους πιστωτές της χώρας, ωστόσο είναι θέμα πολιτικής της κυβέρνησης το πώς θα επιμερίζεται ο φόρος. Δηλαδή, όπως επισήμανε, στις προθέσεις της κυβέρνησης είναι να ελαφρύνει τις χαμηλές ιδιοκτησίες και να μεταφέρει το βάρος στις υψηλότερες. Αυτό σημαίνει ότι για να επιτευχθεί ο στόχος των 3,2 δισ. ευρώ, η κυβέρνηση θα αυξήσει δραματικά τη φορολογία για όσους κατέχουν ακίνητα πάνω από κάποια αξία. Προφανώς, για αυτούς οι φόροι θα είναι σημαντικά υψηλότεροι από αυτούς που καταβάλλονται σήμερα, και αυτό, καθώς τα χαμηλής αξίας ακίνητα θα απαλλαγούν από τον φόρο. Οπως προαναφέρθηκε, σε κάθε περίπτωση απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εξίσωση των τιμών των ακινήτων να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους, κάτι το οποίο όπως σημείωσε ο ίδιος αξιωματούχος είναι εξαιρετικά δύσκολο. Στο θέμα της εξίσωσης των τιμών των ακινήτων η υφυπουργός ανέφερε ότι δρομολογείται η θεσμοθέτηση δευτεροβάθμιων επιτροπών, οι οποίες θα σπεύδουν να διορθώνουν τις τιμές που θα προκύψουν από τις υπό σύσταση 75 τοπικές επιτροπές καθορισμού των αντικειμενικών αξιών.

Αδιέξοδο με τις αντικειμενικές

Ύστατη προσπάθεια εξίσωσης των αντικειμενικών αξιών με τις πραγματικές τιμές πώλησης των ακινήτων κάνει το υπουργείο Οικονομικών. Η ομάδα εργασίας που είχε αναλάβει να παρουσιάσει στη συντονιστική επιτροπή του υπουργείου Οικονομικών μια νέα εφαρμογή εξεύρεσης της τιμής ζώνης, απέτυχε επί της ουσίας. Αν και το σχέδιο που παρουσίασαν ήταν καθ’ όλα άρτιο, όπως αναφέρουν στελέχη του οικονομικού επιτελείου, ωστόσο αυτό είναι αδύνατον να εφαρμοστεί δεδομένου ότι στις περισσότερες περιοχές της χώρας οι αγοραπωλησίες ακινήτων είναι ελάχιστες έως ανύπαρκτες. Βασική προϋπόθεση για να «δουλέψει» η εφαρμογή είναι να υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία. Έτσι, το ΥΠΟΙΚ συστήνει 100 τοπικές επιτροπές σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας με στόχο την αναπροσαρμογή 10.000 τιμών ζώνης σε όλη την επικράτεια, στις οποίες θα συμμετέχουν εκτός από στελέχη των εφοριών και μεσιτών, εκτιμητές ακινήτων, στελέχη της ΤτΕ και της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Την τελική εισήγησή τους θα πρέπει να παραδώσουν στον υπουργό Οικονομικών εντός του Δεκεμβρίου και σε κάθε περίπτωση πριν από το τέλος του έτους. Πάντως το ίδιο πρόβλημα που αντιμετώπισε η ομάδα εργασίας θα αντιμετωπίσουν και οι νέες επιτροπές. Αυτό της έλλειψης στοιχείων, καθώς, όπως προαναφέρθηκε, τα τελευταία χρόνια οι πράξεις είναι ελάχιστες. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο της οριζόντιας μείωσης των αντικειμενικών αξιών υπό τον φόβο των προσφυγών από πολίτες, όπως και έγινε το 2016, με αποτέλεσμα σε έξι περιοχές της χώρας να ακυρωθούν οι αξίες που είχαν προσδιοριστεί από το υπουργείο Οικονομικών.

Πάλι στο ταμείο

Πραγματικότητα γίνεται πλέον η Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου καθώς κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος με τίτλο «Έλεγχος και προστασία του δομημένου περιβάλλοντος».

Με το νομοσχέδιο θεσπίζονται νέες ρυθμίσεις για την εφαρμογή του θεσμού της ηλεκτρονικής ταυτότητας κτιρίου και ειδικότερα καθορίζονται:

το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής ταυτότητας κτιρίου και των εκδιδόμενων πιστοποιητικών καθώς και οι προδιαγραφές των σχετικών εντύπων,

η διαδικασία έναρξης και ενημέρωσης της ηλεκτρονικής ταυτότητας κτιρίου, ανάλογα με την προτεινόμενη κατηγοριοποίηση των κτιρίων.

Ορίζεται ότι, το έντυπο ηλεκτρονικής ταυτότητας κτιρίου και το πιστοποιητικό πληρότητας της ηλεκτρονικής ταυτότητας κτιρίου, τηρούνται σε ηλεκτρονική μορφή στο Παρατηρητήριο Δομημένου Περιβάλλοντος και αποτελούν στοιχεία ελέγχου. Παράλληλα, προβλέπεται η πραγματοποίηση, από το Παρατηρητήριο Δομημένου Περιβάλλοντος, δειγματοληπτικών ελέγχων, ετησίως, σε ποσοστό 3% των κτιρίων που λαμβάνουν ταυτότητα, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα.

Προβλέπεται ότι, σε περίπτωση που, κατά τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής ταυτότητας κτιρίου ή κατά τους περιοδικούς ελέγχους, έχουν συμπληρωθεί ψευδώς στοιχεία ταυτότητας κτιρίου από τον επιβλέποντα ή τον εξουσιοδοτημένο μηχανικό, επιβάλλονται, πέραν των ποινικών κυρώσεων και των ήδη προβλεπομένων πειθαρχικών κυρώσεων, και πρόστιμο, το ύψος του οποίου κυμαίνεται από 2.000 έως 20.000. ευρώ, ανάλογα με την επιφάνεια που δεν έχει αποτυπωθεί στην ηλεκτρονική ταυτότητα του κτιρίου.

Σε περίπτωση υποτροπής των εν λόγω παραβάσεων και εάν αυτές αφορούν σε οικοδομικές εργασίες σε παραδοσιακούς οικισμούς, περιοχές ιδιαίτερου φυσικού κάλλους και σε προστατευόμενες περιοχές της κείμενης νομοθεσίας (άρθρο 19 του ν. 1650/1986), τα όρια των ως άνω κυρώσεων διπλασιάζονται.Οι ανωτέρω κυρώσεις επιβάλλονται από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας και καταγράφονται σε ειδικό μητρώο που τηρείται στο Παρατηρητήριο Δομημένου Περιβάλλοντος.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί, από τους σχετικούς ελέγχους των διασυνδεδεμένων βάσεων δεδομένων (ηλεκτρονικό μητρώο, ΕΚΧΑ, ΔΕΗ και Κέντρο Διαλειτουργικότητας που λειτουργεί στη Ε.Γρ. Πληροφοριακών Συστημάτων), παράλειψη συμπλήρωσης των στοιχείων της ταυτότητας του κτιρίου, επιβάλλεται, από τον Ειδικό Γραμματέα Επιθεώρησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας, πρόστιμο στον ιδιοκτήτη του ακινήτου, το ύψος του οποίου κυμαίνεται από 200 ευρώ μέχρι και το 10% της αντικειμενικής αξίας του ακινήτου. Με υπουργική απόφαση, καθορίζεται το ύψος και η ειδική διαδικασία επιβολής κυρώσεων και είσπραξης του προστίμου μέσω του Πράσινου Ταμείου. Ομοίως, με υπουργική απόφαση, καθορίζεται ο χρόνος έναρξης λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Μητρώου.

Ο λογαριασμός για την Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου αναμένεται να ανέλθει σε τουλάχιστον 500 ευρώ. Αυτό αναμένεται ότι θα είναι το ελάχιστο κόστος για κάθε ιδιοκτήτη ακινήτου στην Ελλάδα, εφόσον ασφαλώς το εν λόγω ακίνητο είναι καθόλα νόμιμο και δεν φέρει καμία πολεοδομική παράβαση. Σε αντίθετη περίπτωση, το κόστος αναμένεται να είναι αισθητά μεγαλύτερο.

Η ταυτότητα κτιρίου θα περιλαμβάνεται σειρά εγγράφων και στοιχείων για κάθε κτίριο της χώρας. Ειδικότερα, οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να συγκεντρώσουν την οικοδομική άδεια του κτιρίου και τα σχέδια αυτής, θεωρημένα από την αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία, το πιστοποιητικό ενεργειακής απόδοσης του κτιρίου ή τμημάτων αυτού, το πιστοποιητικό ελέγχου κατασκευής, εφόσον υπάρχει, δηλώσεις υπαγωγής σε νόμους αναστολής επιβολής κυρώσεων, τα σχέδια κατόψεων, τα οποία αποτυπώνουν το κτίριο στην πραγματική κατάσταση, το δελτίο δομικής τρωτότητας και τη μελέτη στατικής επάρκειας, εφόσον απαιτείται (π.χ. σε περιπτώσεις αυθαιρέτων), τον πίνακα χιλιοστών και τη μελέτη κατανομής δαπανών του κτιρίου, εφόσον υπάρχουν, και τέλος το πιστοποιητικό πληρότητας της ταυτότητας κτιρίου, το οποίο εκδίδεται από τον ελέγχοντα μηχανικό.

Αν και αρχικά προβλεπόταν η Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου να εκδοθεί σε πέντε χρόνια από την στιγμή δημοσίευσης του νόμου αυτό άλλαξε.

Σε πέντε χρόνια θα πρέπει να έχουν Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου το ακίνητα του δημοσίου, τα κτίρια συνάθροισης κοινού, πρατήρια υγρών καυσίμων, συνεργεία, τουριστικά καταλύματα άνω των 300 τ.μ., όλα τα σχολεία ιδιωτικά και δημόσια, νοσοκομεία, ιατρικά κέντρα, κλινικές, παιδικοί σταθμοί, οίκοι ευγηρίας.Σε ότι αγορά όλα τα υπόλοιπα ακίνητα της χώρας, δηλαδή τα διαμερίσματα και οι μονοκατοικίες, ο νόμος ορίζει ότι πρέπει να έχουν Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτηρίου για να γίνει μεταβίβαση του ακινήτου. Άρα θα αναγκαστούν να βγάλουν τη σχετική ταυτότητα κατά την πώληση του ακινήτου ή σε οποιαδήποτε άλλη πράξη που αλλάζει τον ιδιοκτήτη.

Για την υποβολή της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας, τα κτίρια διακρίνονται σε κατηγορίες, ως εξής:

 

α) Κατηγορία I:

 

Στην κατηγορία αυτή υπάγονται τα κτίρια που ανήκουν στο Δημόσιο, στους ΟΤΑ και στα ΝΠΔΔ, καθώς και αυτά που στεγάζουν υπηρεσίες του Δημοσίου, των ΟΤΑ και των ΝΠΔΔ και στεγάζουν υπηρεσίες αυτού.

Κτίρια συνάθροισης κοινού: θέατρα, κινηματογράφοι, αίθουσες συγκέντρωσης για κοινωνικές, οικονομικές, πολιτιστικές και θρησκευτικές εκδηλώσεις, συνεδριακά κέντρα και κτίρια εκθέσεων. Στην κατηγορία αυτή εντάσσονται επίσης: πολιτιστικές εγκαταστάσεις (βιβλιοθήκες, μουσεία, αίθουσες εκθέσεων), αθλητικές εγκαταστάσεις (κλειστά γυμναστήρια,

γήπεδα με κερκίδες και κλειστούς βοηθητικούς χώρους, γήπεδα ΠΑΕ, Ολυμπιακές αθλητικές εγκαταστάσεις), σταθμοί μετεπιβίβασης μέσων μαζικής μεταφοράς.

Πρατήρια υγρών καυσίμων και συνεργεία αυτοκινήτων: κτίρια ή τμήματα κτιρίων που χρησιμοποιούνται για πρατήρια υγρών καυσίμων ή για πλυντήρια αυτοκινήτων καθώς και κάθε είδους συνεργεία αυτοκινήτων..

Τουριστικά καταλύματα άνω των τριακοσίων (300) τ.μ.

Εκπαίδευση: δημόσια και ιδιωτικά κτίρια προσχολικής, πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Υγεία και κοινωνική πρόνοια: κτίρια περίθαλψης (νοσοκομεία, ιατρικά κέντρα, κλινικές, αγροτικά και περιφερειακά ιατρεία, κέντρα ψυχικής υγείας, κέντρα παροχής υπηρεσιών υγείας).

Στην κατηγορία αυτή εντάσσονται επίσης: βρεφοκομεία, παιδικοί - βρεφονηπιακοί σταθμοί, οικοτροφεία, οίκοι ευγηρίας, ιδρύματα χρονίως πασχόντων, ιδρύματα ατόμων με ειδικές ανάγκες, άσυλα.

Σωφρονισμός: καταστήματα κράτησης, ειδικά καταστήματα κράτης νέων,

β) Κατηγορία II:

 

Στην κατηγορία αυτή υπάγονται όλα τα υπόλοιπα κτίρια ανεξαρτήτως χρήσης.

 

Για τα κτίρια της Κατηγορίας I η υποβολή της ταυτότητας κτιρίου γίνεται μέσα σε πέντε (5) έτη από την ημερομηνία ισχύος των παρόντων διατάξεων, ως ορίζεται στο άρθρο 62.

 

Για τα λοιπά κτίρια της Κατηγορίας II, η υποβολή της ταυτότητας γίνεται κατά την μεταβίβαση του κτιρίου, οπότε και η σχετική δήλωση για την ταυτότητα προσαρτάται υποχρεωτικώς στο συμβόλαιο της μεταβίβασης της κυριότητας, μετά την ημερομηνία ισχύος.

Λογαριασμός Νο2

Στο Taxis αναρτήθηκαν τα εκκαθαριστικά σημειώματα της επανεκκαθάρισης του Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων για 69.494 φορολογούμενους, τα οποία αφορούν την επιστροφή ή διαγραφή φόρου 10,83 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων η επεκκαθάριση αφορά τις ακόλουθες περιπτώσεις:

- Επανεξέτασης του εισοδηματικού κριτηρίου των χορηγούμενων εκπτώσεων ΕΝΦΙΑ άρθρου 7 ν. 4223/2017 (εφάπαξ οικονομική ενίσχυση χαμηλοσυνταξιούχων). Πρόκειται για την επανακαθάριση του ΕΝΦΙΑ των χαμηλοσυνταξιούχων στους οποίους είχε υπολογισθεί αρχικά η εφάπαξ οικονομική ενίσχυση στο εισόδημα τους με αποτέλεσμα να λάβουν εκκαθαριστικό χωρίς τις εκπτώσεις που δικαιούνται. Με τη νέα εκκαθάριση αποκαθίσταται το τεχνικό λάθος καθώς όπως έχει διευκρινίσει η ΑΑΔΕ η εφάπαξ ενίσχυση δεν αποτελεί εισόδημα.

- Προσαρμογής της τιμής ζώνης της Β΄ ζώνης Ψυχικού. Παράλληλα η ΑΑΔΑΕ σε εγκύκλιο της διευκρινίζει ότι ακατάσχεται είναι και τα προνοιακά επιδόματα, και περιλαμβάνονται στις περιπτώσεις που εξαιρούνται από τις κατασχέσεις, όπως αυτή της μακροχρόνιας ανεργίας χωρίς άλλες πηγές εισοδημάτων του οφειλέτη ή της συζύγου και των σοβαρών προβλημάτων της υγείας αυτού ή της συζύγου του.

Σύμφωνα με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων εάν διαπιστωθεί πως έχει επιβληθεί κατάσχεση σε (ατομικό ή κοινό) τραπεζικό λογαριασμό (ανεξάρτητα από το αν έχει δηλωθεί ως ακατάσχετος ή όχι) επί καταθέσεων προερχομένων από καταβολή προνοιακού ή άλλου «κοινωνικού επιδόματος» ή βοηθήματος, η κατάσχεση περιορίζεται, μετά από αίτηση του οφειλέτη, αποδεσμεύοντας το σύνολο του δεσμευθέντος κατά τα ανωτέρω ποσού, εφόσον κατά τη νομοθεσία τα ανωτέρω επιδόματα-βοηθήματα προβλέπονται ρητώς ως ακατάσχετα (π.χ. επίδομα κοινωνικού εισοδήματος αλληλεγγύης, επίδομα ανεργίας ΟΑΕΔ, επίδομα θέρμανσης, διατροφή ανηλίκου τέκνου κ.λπ.). Όπως επισημαίνει η ΑΑΔΑΕ η αποδέσμευση του συνόλου του δεσμευθέντος ποσού επιδόματος-βοηθήματος ισχύει και στην περίπτωση που ως δικαιούχος ή συνδικαιούχος του κατασχεθέντος τραπεζικού λογαριασμού αναγράφεται υποχρεωτικά τρίτο πρόσωπο, όπως ο δικαστικός συμπαραστάτης του δικαστικώς συμπαραστατούμενου τέκνου ή ένας εκ των δύο γονέων στην περίπτωση διατροφής ανηλίκου τέκνου.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki