Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Αγορά Ακινήτων

Τα οκτώ συμπτώματα της εμπορικής υποβάθμισης

Η εμπορική υποβάθμιση μίας περιοχής ακολουθεί σύμφωνα με μελέτη που ολοκληρώθηκε πρόσφατα μία συγκεκριμένη διαδρομή στο τέλος της οποίας βρίσκεται η πλήρης απαξίωση της περιοχής. Τα συμπτώματα της υποβάθμισης όπως καταγράφονται στην μελέτη που έγινε με βάση την εμπειρία της Πατησίων (απο πλ. Βικτωρίας μέχρι πλ.Αμερικής) είναι:

1.       Πτώση τζίρου καταστημάτων 70% .
2.       Καταναλωτικό κοινό υπέργηρο, χωρίς καταναλωτικό ενδιαφέρον και χωρίς αγοραστική δύναμη.
3.       Πτώση ενοικίων .
4.       Όσοι ιδιοκτήτες καταστημάτων μένουν  εκτός περιοχής και  αδυνατούν να κατανοήσουν την κατάσταση και να προχωρήσουν σε κάποια μείωση ενοικίου και οδηγούν τους καταστηματάρχες στο κλείσιμο των καταστημάτων.
5.      Ανθιση του παραεμπόριου
6.      Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες έχουν νοικιάσει τα διαμερίσματά τους σε αλλοδαπούς που μένουν 6-7 ή και περισσότεροι μαζί σε ένα διαμέρισμα υπόγειο ή ισόγειο.
7.      Φοβερή εγκληματικότητα στην περιοχή·        
8.       Όποια δουλειά γίνεται είναι το πρωί μέχρι το μεσημέρι, που είναι ανοιχτές οι δημόσιες υπηρεσίες και οι τράπεζες. Μετά η περιοχή ερημώνει.

Προς Χαλκίδα επεκτείνεται η αγορά κατοικίας

Η επέκταση του δικτύου σιδηροδρομικών συνδέσεων σε Οινόη, Χαλκίδα και Θήβα, αναμένεται ότι θα δώσει νέα ώθηση στην ανάπτυξη των περιοχών απ΄ όπου διέρχεται ο προαστιακός, ενώ ήδη σε ορισμένες περιοχές η αγορά κατοικίας παρουσιάζει αυξητικές τάσεις. Ωστόσο, παράγοντες της αγοράς ακινήτων αναφέρουν ότι σε πρώτη φάση το κοινό επιλέγει την αγορά εξοχικού κοντά σε περιοχές απ΄ όπου διέρχεται ο προαστιακός, το οποίο πιθανώς να μετατρέψουν σε μόνιμη κατοικία μελλοντικά. Το τμήμα του προαστιακού από την Οινόη προς τη Θήβα θα προσθέσει άλλους τέσσερις σταθμούς, ολοκληρώνοντας έτσι τις επεκτάσεις προς Βορρά. Η επέκταση του προαστιακού προς τη Χαλκίδα περιλαμβάνει την ανακαίνιση της υπάρχουσας διπλής γραμμής (έως τα όρια της Χαλκίδας) προκειμένου να κινούνται τα τρένα με υψηλές ταχύτητες, ενώ βελτιώσεις εξακολουθούν να γίνονται όχι μόνο στο δίκτυο αλλά και στους υπάρχοντες σταθμούς.

Η επέκταση του ΜΕΤΡΟ κρύβει ευκαιρίες

Η προοπτική του μετρό αύξησε ραγδαία τις υπό ανέγερση οικοδομές, οι οποίες σήμερα έχουν μείνει στο... ράφι, ειδικά στις δυτικές συνοικίες και στα νότια. Κτηματομεσίτες τονίζουν ότι σε Περιστέρι, Πετρούπολη, Χαϊδάρι, Αιγάλεω βασικά και σε Αργυρούπολη, Ηλιούπολη, Ελληνικό, Γλυφάδα δευτερευόντως, υπάρχουν πολλά νεόδμητα απούλητα σε καλές τιμές οι οποίες ύστερα από διαπραγμάτευση υποχωρούν περισσότερο από 15%.

Πτώση των συναλλαγών και στην περιφέρεια

grafima4Στην περιφέρεια εξαιτίας της κρίσης την τελευταία διετία, κατεγράφηκε σημαντική πτώση στις μεταβιβάσεις.Συγκεκριμένα στη Θεσσαλία και τη Μαγνησία καταγράφεται πτώση πωλήσεων 30%-50% και τιμών 10%-20%. Στην Κεντρική Μακεδονία οι συμφωνίες έχουν μειωθεί κατά 50% και οι τιμές 15%-25%, ενώ στη Θράκη σε Ξάνθη, Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη οι συμφωνίες έχουν μειωθεί κατά 60%-70% και οι τιμές κατά 15%.Στην Πελοπόννησο, οι αγοραπωλησίες έχουν υποχωρήσει 40%-50% και οι τιμές πάνω από 10%, ενώ στην Κρήτη το μέγεθος της κρίσης φαίνεται στην εξοχική κατοικία. Στις Κυκλάδες, Μύκονος και Σαντορίνη αντέχουν ως προς τις τιμές, όχι όμως και στις πωλήσεις που έχουν μειωθεί 30%.

Νέες αγορές απο το Κορωπί ως το Λαυριο

Επτά νέες αγορές κύριας κατοικίας απο το Κορωπί μέχρι το Λαύριο αναδεικνύει η λειτουργία της γραμμής του προαστιακού. Ο νέος άξονας του Προαστιακού θα έχει συνολικό μήκος 31 χιλιομέτρων. Τα τρένα, μετά το Κορωπί θα κάνουν στάσεις στους σταθμούς: Μαρκόπουλο, Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφίτροπη, Παλαιομακάριζα Θορικού και σε τρεις σταθμούς εντός του Λαυρίου, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και ο τερματικός στον χώρο του λιμανιού. Από τον σιδηροδρομικό σταθμό Κορωπίου έως τη στάση Θορικού, έξω από την πόλη του Λαυρίου, προβλέπεται διπλή σιδηροδρομική γραμμή, ενώ για το υπόλοιπο τμήμα των τριών χιλιομέτρων έως τον τερματικό σταθμό του λιμανιού του Λαυρίου η γραμμή θα είναι μονή και θα διέρχεται μέσα από την πόλη του Λαυρίου.

Η γραμμή θα εξυπηρετείται από σύγχρονα ηλεκτροκίνητα τρένα του προαστιακού σιδηροδρόμου, ενώ ο συνδυασμός της ηλεκτροκίνησης και της συνεχούς συγκολλημένης σιδηροτροχιάς μειώνει δραστικά τα επίπεδα του θορύβου.

Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς τα δρομολόγια προς Λαύριο θα πραγματοποιούνται μόνο με ηλεκτροκίνητους συρμούς σε πολύ ελκυστικούς χρόνους, γεγονός που θα μειώσει το χρόνο της διαδρομής.

Συγκεκριμένα η απόσταση Σύνταγμα- Λαύριο θα διανύεται σε 50΄ λεπτά, από το Σταθμό Λαρίσης στο Λαύριο σε μία ώρα και από την Κόρινθο στο Λαύριο σε μία ώρα και τριάντα λεπτά.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki