Όπως προέκυψε από τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία Focus Bari , όλο και περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές προτιμούν για τις αγορές τους τα μεγάλα εμπορικά κέντρα. Ειδικότερα, τέσσερις στους δέκα ερωτηθέντες καταναλωτές (ποσοστό 38%) δήλωσαν ότι επισκέφθηκαν τουλάχιστον ένα εμπορικό κέντρο τον τελευταίο μήνα και ποσοστό 47% πραγματοποίησε τουλάχιστον μία αγορά. Ποσοστό 23% των ερωτηθέντων πραγματοποιεί αγορές σε εμπορικά κέντρα, 22% σε μεμονωμένα καταστήματα και 55% και στα δύο. Στα πλεονεκτήματα των εμπορικών κέντρων περιλαμβάνεται η μεγάλη ποικιλία καταστημάτων μέσα σε έναν χώρο (71%) ενώ ένας στους δύο δηλώνει ότι περνά ευχάριστα ακόμα και αν δεν πραγματοποιήσει αγορές. Στα μειονεκτήματα των εμπορικών κέντρων, οι καταναλωτές αναφέρουν την προσβασιμότητα με αυτοκίνητο (51%), την τυπική απρόσωπη σχέση (40%) και το γεγονός ότι παρασύρονται σε αγορές (52%). Στα κριτήρια βάσει των οποίων επιλέγει ο καταναλωτής το εμπορικό κέντρο που θα επισκεφθεί περιλαμβάνεται η ποικιλία των καταστημάτων (61%), πόσο κοντά είναι στο σπίτι του (53%), οι προσφορές στα προϊόντα (35%) και οι τιμές (49%).