Μείωση της τάξεως του 8% εμφανίζουν οι πωλήσεις στα τρία εμπορικά κέντρα της Lamda Development (The Mall Athens, Golden Hall στο Μαρούσι και Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη) κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ωστόσο, όπως σημείωσαν στελέχη της εισηγμένης, στο πλαίσιο σχετικής παρουσίασης στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών, οι πωλήσεις κατά το αντίστοιχο πρώτο τρίμηνο του 2012 είχαν ευνοηθεί από τις εποχικές αγορές του Πάσχα, κάτι που δεν συνέβη φέτος. Ηδη μάλιστα, με βάση τα προκαταρκτικά στοιχεία, η εικόνα του Απριλίου ήταν βελτιωμένη. Σύμφωνα με τη διοίκηση της Lamda Development, οι «αντοχές» που έχουν επιδείξει τα εμπορικά κέντρα εν γένει, στην πτώση της κατανάλωσης την περίοδο της οικονομικής κρίσης, μεταφράζονται σε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, που θα αποδώσει σημαντικά περισσότερα έσοδα, μόλις ξεκινήσει η ανάκαμψη. Στον τομέα των εμπορικών κέντρων, όπου ως γνωστόν η Lamda Development είναι αυτή τη στιγμή ο μεγαλύτερος παίκτης της αγοράς, έχοντας στην «ομπρέλα» της τα τρία μεγαλύτερα malls (The Mall Athens, Golden Hall και Mediterranean Cosmos) για το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, η επισκεψιμότητα παρουσιάζει μείωση 4,5% . «Ηδη η τάση αυτή φαίνεται να αναστρέφεται, αφού τον Απρίλιο είχαμε αύξηση κατά 6% στo Golden Hall», ανέφερε η διοίκηση. Στο IBC, η Lamda πλέον θα έχει επιπλέον 15.000 τ.μ. νέους (εκτός του Golden Hall), ωφέλιμους χώρους, από τα οποία προσβλέπει να έχει έσοδα από το τελευταίο τρίμηνο του 2014. Η εταιρεία θα επενδύσει περί τα 20 εκατ. ευρώ για τη διαμόρφωση των χώρων που θα περιλαμβάνουν επιπλέον εμπορικά καταστήματα, ψυχαγωγικό πάρκο για παιδιά αλλά και Μουσείο Ολυμπιακών Αγώνων έκτασης 3.000 τ.μ., με βάση τη συμβατική της υποχρέωση.