Κλείνουν καταστήματα, περικόπτουν μισθούς και μειώνουν θέσεις εργασίας. Αυτά είναι ορισμένα από τα μέτρα στα οποία καταφεύγουν οι αλυσίδες γρήγορης εστίασης για να αντεπεξέλθουν στην ύφεση και να αντιμετωπίσουν την πρωτοφανή κάμψη της κατανάλωσης, η οποία σε ορισμένες περιοχές αγγίζει το 50%. Σε αυτή τη γραμμή κινούνται εδώ και καιρό αρκετές αλυσίδες, όπως η αμερικάνικη εταιρεία διανομής πίτσας Pizza Hut, η οποία έκλεισε πριν από μερικές ημέρες το κατάστημά της στη Ρόδο ενώ σύμφωνα με πληροφορίες εξετάζει την παύση λειτουργίας ακόμη 2 - 3 καταστημάτων στην περιοχή της πρωτεύουσας. Σε ανάλογες κινήσεις έχουν προχωρήσει και άλλες πολυεθνικές, όπως η εταιρεία καφεστίασης Starbucks αλλά και εγχώριες όπως η Goody's και η Everest.Με τους τζίρους των καταστημάτων να υποχωρούν και τα κέρδη να συρρικνώνονται, όλες οι αλυσίδες σκέφτονται ποια καταστήματα θα κλείσουν ενώ αναζητούν διαρκώς και άλλους τρόπους για να περιορίσουν τα έξοδα λειτουργίας.
Άνθρωποι του χώρου αναφέρουν ότι οι περισσότερες αλυσίδες γρήγορου φαγητού βρίσκονται στα όριά τους και τονίζουν πως κάθε ημέρα που περνάει η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο δύσκολη.