Η θετική διαφοροποίηση της δραστηριότητας των εμπορικών κέντρων από την υπόλοιπη αγορά λιανικής συνεχίζεται καθώς αποτελούν σημεία αναφοράς και αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό. Οι έμποροι λιανικής συνεχίζουν και έχουν το πλεονέκτημα του χαμηλότερου ενοικίου συγκριτικά με τις κεντρικές οδούς, μεγάλη υποστήριξη σε ενέργειες marketing και επικοινωνίας καθώς και εξασφαλισμένη μεγάλη επισκεψιμότητα, όπως αποδεικνύει η μέχρι σήμερα πορεία.
- Στο «The Mall Athens» η επαναλαμβανόμενη κερδοφορία μειώθηκε κατά 9,9% ενώ ο τζίρος των καταστημάτων παρουσίασε επίσης πτώση κατά 9,9%. Είναι αρκετά ενθαρρυντικό το γεγονός ότι παραμένει σχεδόν πλήρως μισθωμένο και με αριθμό επισκεπτών που κινείται στα περσινά επίπεδα.
- Ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων στο «Golden Hall» για την ίδια περίοδο κινήθηκε πτωτικά κατά 13,9%, ενώ η επαναλαμβανόμενη κερδοφορία μειώθηκε κατά 20,9%. Σε ότι αφορά τον αριθμό επισκεπτών, παρατηρήθηκε μικρή πτώση κατά 4,5%.
- Στο “Mediterranean Cosmos” στη Θεσσαλονίκη η πτώση του κύκλου εργασιών των καταστημάτων ήταν 5,8%, η επισκεψιμότητα παρουσίασε πτώση κατά 4,5% ενώ η επαναλαμβανόμενη κερδοφορία παρουσίασε κάμψη κατά 1,4%.