Οι αλλαγές στον εμπορικό χάρτη
Τελευταία Ενημέρωση στις
Πέμπτη, 17 Δεκέμβριος 2009 11:24
Σάββατο, 12 Δεκέμβριος 2009 10:55
Η αγορά εμπορικών καταστημάτων για πρώτη φορά στην διάρκεια των τελευταίων είκοσι χρόνων βρίσκεται σε φάση πλήρους αναδιάταξης καθώς:
-Ο αριθμός των κενών καταστημάτων αυξάνεται καθώς οι έμποροι προχωρούν σε αναδιάταξη των σημείων πώλησης τους.
-Οι τιμές των ενοικίων ακόμα και σε πιάτσες υψηλής εμπορικής προβολής έχουν σταματήσει να αυξάνοντα ενώ έχουν μειωθεί τα σημεία που ζητείται «αέρας» .
-Η ζήτηση βρίσκεται στο ναδίρ .
-Συρρικνώνεται ο αριθμός των επιχειρήσεων που στοχεύουν στα μεσαία εισοδήματα καθώς η ζήτηση κατευθύνεται είτε σε πολύ ακριβά είτε σε πολύ φτηνά προϊόντα. Ακόμα και η Ερμού έχει εγκαταλειφτεί απο τις παραδοσιακές ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις και διαμορφώνεται σε αγορά φτηνών προϊόντων.
Σύμφωνα με τις απόψεις των εκπροσώπων του εμπορικού κόσμου, ακόμα και μεγάλες αλυσίδες ένδυσης υπόδησης, συσκευών, τηλεφωνίας και πληροφορικής έχουν σταματήσει την διεύρυνση του εμπορικού τους δικτύου και αυτό έχει αντίκτυπο αρχικά στην απορρόφηση των εμπορικών χώρων και στην συνέχεια των ενοικίων. Ήδη το τελευταίο τρίμηνο έχουν κλείσει εμπορικοί χώροι αλλυσίδων σε οδούς όπως στην Ακαδημίας , παρόδους του Συντάγματος αλλά και σε υπερτοπικές αγορές οπως για παράδειγμα στη Γλυφάδα.