Το ντεμπούτο της στην Ελλάδα ετοιμάζεται να κάνει η ισπανική εταιρεία Shana, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αλυσίδες ένδυσης χαμηλού κόστους στην Ισπανία. Το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας οικονομικής ένδυσης και αξεσουάρ θα ανοίξει έως τις 25 Νοεμβρίου στο εμπορικό κέντρο Athens Metro Mall στον Αγιο Δημήτριο, ενώ το επιχειρηματικό πλάνο του ομίλου Talima Venture που φέρνει την αλυσίδα στην ελληνική αγορά είναι να ανοίξουν 30-35 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ανάλογα βέβαια με τις συνθήκες που θα επικρατούν στη χώρα και ειδικότερα στον κλάδο του λιανεμπορίου. Ηδη, σύμφωνα με πληροφορίες, ο όμιλος αναζητεί ακίνητα αυτή την στιγμή σε διάφορες περιοχές της Αθήνας, ενώ η επιλογή του Athens Metro Mall έγινε με δεδομένο ότι το καταναλωτικό κοινό του συγκεκριμένου εμπορικού κέντρου ταιριάζει απόλυτα με το target group της φίρμας Shana.
Οσον αφορά ειδικά την αλυσίδα, ιδρύθηκε το 2010 στην Ισπανία από την Comdipunt, έναν από τους μακροχρόνιους προμηθευτές του ομίλου Inditex (Ζara, Bershka, Stradivarius, κ.τ.λ.). Από τα κεντρικά της γραφεία στη Βαρκελόνη η εταιρεία σχεδιάζει, οργανώνει την κατασκευή και τη διανομή των προϊόντων της, ρούχα νεανικής ένδυσης και αξεσουάρ στα καταστήματά της κάθε εβδομάδα. Η Shana είναι αυτή την στιγμή η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα ένδυσης στην Ισπανία με πάνω από 150 καταστήματα που έχουν ανοίξει σε διάστημα ενός έτους και ένα φιλόδοξο πλάνο διεθνούς επέκτασης, ώστε να διπλασιάζεται το μέγεθος του ομίλου κάθε χρόνο και να καταστεί η αλυσίδα ένα διεθνές brand.