Στα τέλη Σεπτεμβρίου αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του το εμπορικό πάρκο Smart Park, το οποίο αφορά μια συνολική επένδυση ύψους 75 εκατ. ευρώ της REDS, του ομίλου Ελλάκτωρ, σε μια έκταση 91 στρεμμάτων εκ των οποίων τα 30 στρέμματα θα διαμορφωθούν ως χώροι πρασίνου. Σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, το εμπορικό πάρκο έχει ήδη περίπου 80% πληρότητα και είναι πολύ κοντά σε συμφωνία με τις μάρκες Intimissimi, Calzedonia, Tezenis, Celestino, Mamas & Papas, και Bozikis, που παρά την κρίση θα προχωρήσουν στο άνοιγμα καταστημάτων στο Smart Park. Σημειώνεται ότι το νέο εμπορικό πάρκο βρίσκεται δίπλα στο εκπτωτικό χωριό της McArthurGlen Hellas στα Σπάτα και συνολικά δημιουργείται ένας εμπορικός και ψυχαγωγικός χώρος που καλύπτει 110.000 τ.μ. Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας, η διοίκηση του εμπορικού πάρκου αναμένει 1,2 εκατ. επισκέπτες και σκοπεύει να δημιουργήσει ένα σημαντικό πόλο έλξης καταναλωτών, καθώς η περιοχή, η ανατολική Αττική δεν διαθέτει άλλον παρόμοιο χώρο. Το Smart Park αποκαλείται υβριδικό πάρκο γιατί ενσωματώνεται με τη φύση, ενώ συνδυάζει την εμπορική δραστηριότητα, με το πράσινο και τη ψυχαγωνία, όπως κινηματογράφοι (Village), καταστήματα εστίασης και πάρκο αναψυχής (fun park). Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα από τα καταστήματα εστίασης, είναι το TGI Friday's.