Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Η Κηφισίας δείχνει το μέλλον...

grafeiaΗ Λεωφόρος Κηφισίας ένα χαρακτηριστικός εμπορικός δρόμος μπορεί να θεωρηθεί ο καθρέπτης του εμπορικού χάρτη της Αθήνας. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διενεργήθηκε για λογαρισμό μεγάλου οργανισμού έρευνας και ανάλυσης της αγοράς ακινήτων στη αγορά αυτή προσφέρονται προς μίσθωση περισσότερα απο 5.000 τετραγωνικά μέτρα εμπορικων χώρων με τα περισσότερα απο αυτά να βρίσκονται στα όρια της χωρικής αρμοδιότητας των δήμων Χαλανδρίου και Αμρουσίου , δίνοντας με το τρόπο αυτό ανάγλυφα πως μπορεί να επηρεάσει μία αγορά ο συνδυασμός κρίσης και ανταγωνισμού απο τα μεγάλα εμπορικά κέντρα.
Οι ανακατατάξεις  στο εμπόριο έχουν ήδη αντίκτυπο και στην χωροταξικό «χάρτη» των εμπορικών χώρων . Σύμωνα με τις απόψεις κορυφαίων εμπόρων η αγορά εμπορικών καταστημάτων για πρώτη φορά στην διάρκεια των τελευταίων είκοσι χρόνων βρίσκεται σε φάση πλήρους αναδιάταξης  καθώς:
-Ο αριθμός των κενών καταστημάτων  αυξάνεται καθημερινά . Πρωταγωνιστές,   μικρές επιχειρήσεις που αναστέλλουν την λειτουργία τους  αλλά και μικρού και μεσαίου μεγέθους εμπορικές αλυσίδες οι οποίες  προχωρούν σε αναδιάταξη των σημείων πώλησης τους.
-Οι τιμές των ενοικίων ακόμα και σε πιάτσες  υψηλής εμπορικής προβολής  έχουν σταματήσει να αυξάνονται με τους ρυθμούς των προηγούμενων ετών  ενώ ταυτόχρονα έχουν μειωθεί και τα ποσά για «αέρα» .
-Η ζήτηση  που προέρχεται από καινούργιες επιχειρήσεις βρίσκεται στο ναδίρ . Το ισοζύγιο , μεταξύ των επιχειρήσεων που ξεκίνησαν την λειτουργία τους  και των αντίστοιχων που την διέκοψαν στις περισσότερες περιοχές της χώρας είναι αρνητικό.
-Οι νέες τάσεις που διαμορφώνονται στα καταναλωτικά πρότυπα και οι οποίες είναι ήδη έκδηλες  δεν ευνοούν την ανάπτυξη εμπορικών δραστηριοτήτων που στοχεύουν στα μεσαία εισοδήματα καθώς  η ζήτηση κατευθύνεται είτε  σε πολύ ακριβά είτε σε πολύ φτηνά προϊόντα. Αυτό  σύμφωνα με εκτιμήσεις , συνδικαλιστών εμπόρων , οδηγεί σε συρρίκνωση ολόκληρες εμπορικές πιάτσες  οι οποίες στόχευαν στο συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό. Κλασσικό παράδειγμα θα πρέπει να θεωρηθούν  αγορές όπως της Αγ. Μάρκου  αλλά και της Κηφισίας (Χαλάνδρι και Ψυχικό) όπου ο αριθμός των κενών καταστημάτων έχει αυξηθεί κατακόρυφα στην διάρκεια του τελευταίου δωδεκαμήνου.
Σύμφωνα με τις απόψεις των  εκπροσώπων του εμπορικού κόσμου, ακόμα και  μεγάλες αλυσίδες  ένδυσης υπόδησης, συσκευών, τηλεφωνίας  και πληροφορικής έχουν σταματήσει την διεύρυνση του εμπορικού τους δικτύου και αυτό έχει αντίκτυπο αρχικά στην  απορρόφηση των εμπορικών χώρων και στην συνέχεια των ενοικίων.  
Σε αντίθεση με την αγορά της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης , όπου οι πιέσεις στην αγορά εμπορικών χώρων είναι ιδιαίτερα έντονες, στα υπόλοιπα μεγάλα αστικά κέντρα η εικόνα της αγοράς είναι σαφώς καλύτερη. «Η κρίση , είναι μία πραγματικότητα αλλά στην πόλη μας  το ποσοστό των κενών καταστημάτων  είναι σαφώς μικρότερο σε σύγκριση με την αγορά της Αθήνας « έλεγε πριν λίγες μέρες σε συνομιλητές του επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας και συμπλήρωνε, ότι  στην δική του αγορά το μεγαλύτερο πρόβλημα αφορά στους βιοτεχνικούς και βιομηχανικούς χώρους , η διαθεσιμότητα των οποίων αυξάνεται με  ιδιαίτερα έντονους ρυθμούς.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki