Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Η επέλαση των εμπορικών κέντρων

Με καθυστέρηση δύο ετών από τον αρχικό προγραμματισμό, ανοίγει την ερχόμενη Άνοιξη, το πρώτο εκπτωτικό χωριό επώνυμων προϊόντων στην Ελλάδα. Ο λόγος για το ΜcΑrthurGlen Designer Οutlet Αthens ένα εκπτωτικό χωριό που θα βρίσκεται στο Σπάτα στο οποίο θα λειτουργούν περισσότερα από 110 καταστήματα διαφορετικών εταιρειών προσφέροντας επώνυμα προϊόντα από το στοκ επώνυμων εταιρειών. Κόντρα στην κρίση, στη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος των Ελλήνων καταναλωτών και στη γενικότερη δυσπραγία της ελληνικής οικονομίας ο πολυεθνικός όμιλος εκπτωτικών κέντρων μόδας ΜcΑrthurGlen διακρίνει ευκαιρίες καθώς η οικονομική δυσπραγία αλλά και η σταδιακή εξοικείωση του καταναλωτή στην αναζήτηση του φθηνότερου shopping φέρνουν στο προσκήνιο της λιανικής τα οργανωμένα stock outlets. Επί πλέον ποντάρει όχι μόνο στους έλληνες καταναλωτές αλλά και στους τουρίστες. Το γεγονός ότι το εν λόγω εμπορικό κέντρο, το οποίο θα διαθέτει χώρους 21.200 τ.μ., βρίσκεται 25 χλμ ανατολικά του κέντρου της πόλης και 15 μόλις λεπτά με το αυτοκίνητο από το Διεθνές Αεροδρόμιο εκτιμάται ότι θα αποτελέσει πόλο έλξης τόσο για τους εγχώριους καταναλωτές όσο και για τους τουρίστες. Στο πλαίσιο αυτό ο όμιλος McArthurGlen σχεδιάζει να συνεργαστεί στενά με τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις –σημειώνεται ότι την Αθήνα την επισκέπτονται περί τα 6 εκατ. τουρίστες ετησίως-, προκειμένου να αξιοποιήσει και αυτό το κομμάτι της αγοράς. Επί πλέον όπως υποστηρίζει η Τζούλια Calabrese, Chief Executive Officer McArthurGlen UK Ltd, παρά τη σοβαρή κρίση που αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες και πλήττει την δέσμευση των καταναλωτών στο εταιρικό όνομα εξακολουθεί να υπάρχει μια ισχυρή κουλτούρα για τη μάρκα.

Εκτίμηση η οποία επιβεβαιώνεται και από πρόσφατη έρευνα αγοράς σύμφωνα με την οποία το 50% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνουν ότι αγοράζουν μόνο επώνυμες μάρκες. Επώνυμα προϊόντα τα οποία ο πολυεθνικός όμιλος θα τα διαθέτει με έκπτωση από 35-70%. Σε ότι αφορά στο εκπτωτικό χωρίο, για τη δημιουργία του οποίου επενδύθηκαν περί τα 100 εκατ. ευρώ, εκτός από τα 110 καταστήματα διαφορετικών εταιρειών, όπως Cavalli, Moschino, Versace, Tommy Hilfiger, Replay, Gant, Lacoste, Timberland κ.α., θα διαθέτει τέσσερα εστιατόρια, πέντε καφετέριες και χώρους στάθμευσης για 2.000 αυτοκίνητα ενώ θα απασχολεί 1.000 εργαζόμενους.

Το πρώτο εκπτωτικό χωριό της McArthurGlen στην Ελλάδα, σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξή της εταιρείας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ενώ θέμα χρόνου πρέπει να θεωρείται η περαιτέρω επέκτασή της εντός των ελληνικών τειχών. Στα σχέδια του πολυεθνικού ομίλου ο οποίος σήμερα διαθέτει 19 καταστήματα σε λειτουργία σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες - 500.000 τ.μ.- μερίδιο αγοράς άνω του 18% στην Ευρώπη και 75 εκατομμύρια επισκέψεις ανά έτος. Στα σχέδιά της για την διετία 2011-2012 περιλαμβάνεται η λειτουργία περισσότερων από 100.000 τ.μ. χώρων πώλησης, συμπεριλαμβανομένων του εμπορικού McArthurGlen στην Αθήνα. Σημειώνεται ότι εκτός από την Αθήνα, η ΜcΑrthurGlen η οποία ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή της το 1995 διαθέτει σήμερα 19 εκπτωτικά χωριά σε Βρετανία, Αυστρία, Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία και Λουξεμβούργο.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki