Τα εμπορικά κέντρα αντιμετωπίζουν καλύτερα την κρίση σε σύγκριση με τις εμπορικές πιάτσες σε κεντρικούς δρόμους. Αυτό υποστηρίζει η Lamda η οποία αποδίδει την εξέλιξη «στο ότι έχουν καταστεί σημεία αναφοράς και αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό, προσφέρουν ιδανικές συνθήκες για τη δραστηριοποίηση των εμπόρων λιανικής, ιδιαίτερα τώρα με την οικονομική ύφεση και τη σημαντική πτώση του τζίρου της λιανικής σε πανελλαδικό επίπεδο. Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων λιανικής έχουν το πλεονέκτημα του χαμηλότερου ενοικίου συγκριτικά με τις κεντρικές οδούς, μεγάλη υποστήριξη σε ενέργειες marketing και επικοινωνίας καθώς και εξασφαλισμένη επισκεψιμότητα, όπως αποδεικνύει η μέχρι σήμερα εμπειρία. Η επιτυχημένη αυτή πορεία αντανακλάται στην 100% πληρότητα των κέντρων καθώς και στη διατήρηση των συμβατικών ενοικίων χωρίς περικοπές» Σύμφωνα με τα στοιχεία στο “Golden Hall” παρατηρήθηκε αύξηση του τζίρου των καταστημάτων κατά 2,5% και των επισκεπτών κατά 25%, ενώ ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων στο “The Mall Athens” κινήθηκε συγκριτικά πολύ λιγότερο πτωτικά, κατά 10,5%, ενώ ο αριθμός των επισκεπτών ανήλθε σε 11,9 εκατ, παρουσιάζοντας κάμψη μόνο κατά 6%. Στο “Mediterranean Cosmos” στη Θεσσαλονίκη η πτώση του κύκλου εργασιών των καταστημάτων περιορίστηκε στο 9% ενώ ο αριθμός των επισκεπτών παρέμεινε 8,3 εκατ. όπως το 2009.