Η ύφεση θέλει φτήνεια και η φτήνεια θέλει καλό περιτύλιγμα. Αυτόν τον εμπορικό κανόνα φαίνεται να "εκμεταλλεύεται" η νέα μόδα στο λιανικό εμπόριο που θα κάνει την πρεμιέρα της σε πέντε περίπου μήνες στην ελληνική αγορά.Πρόκειται για ένα εκπτωτικό χωριό. Μία επένδυση ύψους 100 εκατ. ευρώ, στον τομέα των εμπορικών κέντρων είναι το outlet village που αναπτύσσει ο όμιλος McArthour Glenn στα Σπάτα, ακριβώς δίπλα από το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Πρόκειται στην ουσία για ένα χώρο όπου θα φιλοξενηθούν περισσότερες από 125 φίρμες του λιανεμπορίου, ένα εκπτωτικό χωριό συνολικής επιφάνειας 21.000 τ.μ. το οποίο αναμένεται να είναι έτοιμο τον ερχόμενο Μάιο. Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι το εκπτωτικό χωριό θα έχει επιτυχία, τόσο γιατί είναι το πρώτο του είδους στην Ελλάδα, όσο και γιατί η οικονομική κρίση ευνοεί αναπτύξεις τύπου outlet αφού ο κόσμος στρέφεται στα επώνυμα αλλά φθηνά προϊόντα.