Η άποψη ότι τα εμπορικά κέντρα περνούν ανάπεφα την κρίση καταρρίφθηκε καθώς στα δύο μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της χώρας στο “The Mall Athens” και στο “Mediterranean Cosmos” καταγράφηκε πτώση των πωλήσεων των καταστημάτων αλλά και του αριθμού των επισκεπτών. Αναλύτικά στο “The Mall Athens” ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων κινήθηκε πτωτικά κατά 9%. Στο “Mediterranean Cosmos” στη Θεσσαλονίκη η πτώση του κύκλου εργασιών των καταστημάτων έπεσε κατα 7% ενώ οι επισκέπτες ανήλθαν σε 4 εκατ, μείωση της τάξεως του 1%. Αντίθετα στο “Golden Hall” παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση του τζίρου των καταστημάτων κατά 10%.