Η αναλογία ανοιχτού - κλειστού καταστήματος, σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας , παραμένει στο 1 προς 4 και στην καλύτερη περίπτωση στο 1 προς 5 και οι παραδοσιακές αγορές κινούνται στα όρια της εμπορικής απαξίωσης .Τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα στις περιοχές χαμηλού εισοδήματος, όπου εκεί και ο καταναλωτής ήταν πιο επιφυλακτικός και πιο περιορισμένος στις αγορές του. Στην πραγματικότητα το εμπορικό κέντρο έχει γκετοποιηθεί και αυτό δυσκολεύει την πρόσβαση και την παραμονή του καταναλωτή σε αυτό. Σύμφωνα με μελέτες που έχουν γίνει , το 70% του αγοραστικού κοινού του κέντρου, δεν κατοικεί στο κέντρο και έρχεται από τα προάστια. Από τις ίδιες έρευνες προκύπτει ότι οι μήνες που έρχονται θα είναι ακόμα χειρότεροι καθώς , αναμένεται «κύμα λουκέτων» σε εμπορικές επιχειρήσεις που έχουν παρουσία στους πιο εμπορικούς δρόμους της πόλης.