Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Φρένο στις εντάξεις στο σχέδιο πόλης

Φρένο στις επεκτάσεις του σχεδίου πόλης , κίνητρα για την μετατροπή περιοχών δευτερευουσας κατοικίας σε κύρια κατοικία και παροχή της δυνατότητας ανέγερσης mall σε περισσότερες περιοχές της Αθήνας , προβλέπει το νέο ρυθμιστικό σχέδιο το οποίο θα δοθεί στην δημοσιότητα σύντομα . Ειδικότερα , το ρυθμιστικό προτείνει μέσω πακέτων επιδοτήσεων και άλλων φορολογικών κινήτρων την ανακύκλωση ήδη πολεοδομημένης γης και με επανάχρηση κτιρίων καθώς και αναπλάσεις στο κέντρο της Αθήνας, που μπορούν δυνητικά να δημιουργήσουν σημαντικές επενδυτικές ευκαιρίες στον χώρο των κατασκευών και του real estate, δίνονται δυνατότητες για αστική ανάπτυξη μέσω της «ενθάρρυνσης της μετατροπής των περιοχών που έχουν πολεοδομηθεί ως δεύτερη κατοικία σε πρώτη με συμπληρωματική κάλυψη υποχρεώσεων σε εισφορά σε χρήμα». Ακόμα, προτείνει :

-τη διεύρυνση των ζωνών υποδοχής μεγάλων εμπορικών κέντρων (mall),

-την χωροθέτηση μεγάλων εμπορευματικών πάρκων στις δύο κύριες οδικές εισόδους της Περιφέρειας, στο λιμάνι και στο αεροδρόμιο,

-τη δημιουργία ζωνών χονδρεμπορίου και αποθηκών στον αστικό ιστό και

-την επέκταση των περιοχών ΒΙΠΑ - ΒΙΟΠΑ.

Το νέο σχέδιο, σύμφωνα με πληροφορίες επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία και διαδικασίες εξπρές στη συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ), ενώ προβλέπει την «κατ' εξαίρεση επέκταση θεσμοθετημένων επιχειρηματικών υποδοχέων», άλλα και την πολεοδομική και χωροταξική διευκόλυνση επενδύσεων σε δημόσια ακίνητα. Σύμφωνα με το νέο ρυθμιστικό, η Αττική θα αποκτήσει έναν νέο μητροπολιτικό οικονομικό κέντρο. Τον άξονα Φαλήρου-Ελληνικού που χαρακτηρίζεται ως «αναπτυξιακός πόλος» και πριμοδοτείται από μια σειρά νέων χρήσεων, άλλα και μεγάλων συγκοινωνιακών έργων που θα ενώνουν την περιοχή με το αεροδρόμιο, το λιμάνι και τις εξόδους της Αττικής. Το σχέδιο προτείνει την συγκοινωνιακή ένωση του Ελληνικού απευθείας με το νέο αεροδρόμιο, κάτι που ανοίγει το δρόμο για την υλοποίηση νέου αυτοκινητοδρόμου μήκους περίπου 15 χλμ. που θα διαπερνά με σήραγγα τον Υμηττό. Το νέο ρυθμιστικό προτείνει ακόμη την ολοκλήρωση του δακτυλίου αυτοκινητοδρόμων στην Αττική, ανοίγοντας τον δρόμο για κατασκευή οδικού άξονα και κατά μήκος της παραλίας και ένωσης του αεροδρομίου και της περιοχής Φαλήρου - Ελληνικού με το λιμάνι και τη δυτική έξοδο της Αττικής. Με τον τρόπο αυτό, το ρυθμιστικό διαμορφώνει τις αναγκαίες συνθήκες προκειμένου να γίνουν ακόμη πιο ελκυστικές οι επενδύσεις που σχεδιάζει να προωθήσει η κυβέρνηση στο παραλιακό μέτωπο με αιχμή το πάρκο του Ελληνικού και τον Φαληρικό όρμο, προσβλέποντας στην αξιοποίηση των υπεραξιών που θα δημιουργηθούν.

Το νέο ρυθμιστικό πάντως ξαναφέρνει στο προσκήνιο την περιοχή των Μεσογείων που χαρακτηρίζονται ως «υποδοχέας νέων οικονομικών δραστηριοτήτων» και προτείνει να τεθεί σε άμεση προτεραιότητα η πολεοδομική οργάνωση της περιοχής. Το νέο ρυθμιστικό προτείνει επίσης την κατάργηση του ισχύοντος ΠΔ για τον Ελαιώνα και τη θεσμοθέτηση νέων ρυθμίσεων που θα επιτρέπουν τη συγκέντρωση στην περιοχή όλων των βασικών μητροπολιτικών λειτουργιών και υποδομών, όπως το νέο ΚΤΕΛ και το νέο Συγκοινωνιακό Κέντρο, αμαξοστάσια Μετρό, τρόλει και λεωφορείων, την Κεντρική Αγορά Αθηνών, τον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων κ.λπ. Ακόμη, διατηρείται και ενισχύεται η μεταποιητική δραστηριότητα στην περιοχή.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki