Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Έργα Υποδομών

Θεσσαλονίκη: ανάπλαση χωματερής

Το 2012 προβλέπεται να ολοκληρωθεί η τρίτη και τελευταία φάση του έργου ανάπλασης της χωματερής των Ταγαράδων Θεσσαλονίκηες, που έκλεισε τον Αύγουστο του 2008 οπότε τέθηκε σε λειτουργία ο ΧΥΤΑ της Μαυροράχης.
Με την ολοκλήρωσή της θα δημιουργηθεί πάρκο συνολικής έκτασης 800 στρεμμάτων. Στην πρώτη φάση του έργου, που ολοκληρώθηκε το 2004, έγινε ανάπλαση 100 στρεμμάτω, στη δεύτερη αναπλάστηκαν 190 στρέμματα (ολοκληρώθηκε πέρυσι) και η τρίτη που προβλέπεται να κοστίσει 18 εκατ. ευρώ αφορά 450 στρέμματα.

Κοινοτικό χρήμα για τους ελληνικούς αγωγούς αερίου

Τη χρηματοδότηση του ελληνοβουλγαρικού και του ελληνοϊταλικού αγωγού φυσικού αερίου συζήτησαν χθες στις Βρυξέλλες ο Υφυπουργός Ενέργειας Γιάννης Μανιάτης με τον Επίτροπο ενέργειας κ. Γκίντερ Έτινγκερ.
Σύμφωνα με απόφαση που έλαβε την προηγούμενη εβδομάδα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τα Κοινοτικά ταμεία θα συμμετάσχουν με ποσά έως 100 εκατ. ευρώ στον ελληνοϊταλικό αγωγό και 45 εκατ. στον ελληνοβουλγαρικό. Ο υφυπουργός ζήτησε επιτάχυνση των διαδικασιών ενώ αναφέρθηκε στις δράσεις της κυβέρνησης για αντιμετώπιση των εκκρεμοτήτων εναρμόνισης με την Κοινοτική Ενεργειακή Νομοθεσία. Η πορεία υλοποίησης των δύο έργων συζητήθηκε και στη συνάντηση που είχε ο κ. Μανιάτης με τον Ιταλό Υπουργό Οικονομικής Ανάπτυξης κ. Κλαούντιο Σκαγιόλα, καθώς στα επενδυτικά σχέσιε συμμετέχιε η ιταλική Edison .

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ:2,4 εκατ. ευρώ για έργα ύδρευσης

Τρία έργα ύδρευσης εντάχθηκαν στο ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας 2007 – 2013 (ΕΣΠΑ). Τα έργα είναι συνολικού προϋπολογισμού 2.464.247 ευρώ.
Τα τρία έργα που εντάχθηκαν στο ΠΕΠ Μακεδονίας – Θράκης 2007 – 2013 είναι:
1. Προμήθεια και εγκατάσταση συστήματος τηλεχειρισμού, τηλελέγχου και παρακολούθησης διαρροών του πόσιμου νερού της ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας: προϋπολογισμός 943.551 ευρώ. Το σύστημα θα ελέγχει τη λειτουργία του εκτεταμένου δικτύου της ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας, με στόχο να περιοριστούν στο ελάχιστο οι σημαντικές σήμερα διαρροές που οδηγούν στην κατασπατάληση υδάτινων πόρων.
2. Αποκατάσταση πηγών Μπατανίων, Μοραμόρ στο τοπικό διαμέρισμα Λευκώνα και αντικατάσταση εξωτερικού αγωγού ύδρευσης (μεταφοράς) από τις πηγές ως το βόρειο τμήμα του Λευκώνα Σερρών: προϋπολογισμός 894.546 ευρώ. Στο πλαίσιο του έργου θα κατασκευαστούν νέα αντλιοστάσια στις πηγές Μπατανίων και Μοραμόρ, την κατασκευή νέας δεξαμενής αποθήκευσης πόσιμου νερού, έργα μεταφοράς από τις πηγές προς τη δεξαμενή και την κατασκευή δικτύου για τη μεταφορά του νερού σε κεντρικό φρεάτιο.
3. Ανόρυξη νέων υδρευτικών γεωτρήσεων στο Δήμο Γιαννιτσών Νομού Πέλλας: προϋπολογισμός 626.150 ευρώ. Το έργο αφορά στην ανόρυξη έξι υδρευτικών γεωτρήσεων στις θέσεις «ΚΕΤΕ 4» (Γιαννιτσά), «Οικισμός Νέας Τραπεζούντας» (Γιαννιτσά), «Πάρκο» (Μελίσσι), «Δεξαμενή» (Αρχοντικό), «Δεξαμενή» (Μεσιανό) και «Δεξαμενή» (Λεπτοκαρυά).

Πειραιάς: διαπλάτυνση στο λιμάνι λόγω μετρό

Διαγωνισμό για τη «Διαπλάτυνση του Κρηπιδώματος στον Λιμένα Αλών» (πρόκειται για το τμήμα του λιμανιού μπροστά από το σταθμό του ΗΣΑΠ) προκήρυξε ο ΟΛΠ. Το έργο συνδέεται με την κατασκευή της γραμμής του Μετρό από Χαϊδάρι προς Πειραιά, καθώς στο σημείο θα κατασκευασθεί ο σταθμός “Πειραιάς” του Μετρό, γεγονός που συνεπάγεται την ανάγκη διαπλάτυνσης του χερσαίου τμήματος του Λιμανιού.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 7.140.000 ευρώ, το έργο προβλέπεται να ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2010 και θα ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2011. Κατά τη διάρκεια των έργων τα δρομολόγια των πλοίων προς Κυκλάδες θα μετακινηθούν στην Ακτή Μιαούλη.

Λαγκαδάς: Αγανάκτηση για τα λεωφορεία

Τρία λεωφορεία πρέπει να αλλάξουν οι κάτοικοι της περιοχής Λαγκαδά για να πάνε στη Θεσσαλονίκη, επισημαίνει ο Δήμαρχος Λαγκαδά κ. Ιωάννης Καραγιάννης σε επιστολή προς τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών κ. Χάρη Τσιόκα. Με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται καθημερινά όσοι χρησιμοποιούν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ για τις μετακινήσεις τους, και οι περισσότεροι να χρησιμοποιούν τα ΙΧ με όλες τις αρνητικές επιπτώσεις (έξοδα, μποτιλιάρισμα, κλπ.) Η αιτία σύμφωνα με το Δήμαρχο είναι ότι η επέκταση της αστικής συγκοινωνίας στην περιοχή το 2003 έγινε πρόχειρα και εσπευσμένα.
Η Δημοτική αρχή έχει εκπονήσει νέα συγκοινωνιακή μελέτη βάσει της οποίας όλες οι νέες γραμμές επέκτασης της αστικής συγκοινωνίας καταλήγουν στον Λαγκαδά όπου προτείνεται η δημιουργία σταθμού μετεπιβίβασης του ΟΑΣΘ και γραμμής - κορμού προς το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Ο Δήμαρχος ζητά ακόμη τη μεταφορά του τερματικού σταθμού Λαγκαδά - Θεσσαλονίκης στην περιοχή του νέου σιδηροδρομικού σταθμού και την ένταξη των δήμων που  εξυπηρετούνται σήμερα με το ΚΤΕΛ, στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki