Παρά το γεγονός ότι η Αττική, πλέον, έχει μετατραπεί σε ένα ενιαίο πολεοδομικό συγκρότημα, μεγάλο μέρος της συνεχίζει να καλύπτεται συγκοινωνιακά από υπεραστικές γραμμές. Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι η μεγάλη οικονομική επιβάρυνση και η ανεπαρκής εξυπηρέτηση των κατοίκων. Περιοχές της Β.Α. Αττικής όπως Βαρνάβας, Καπανδρίτι, Πολυδένδρι και Αυλώνας αλλά και της Δυτικής Αττικής όπως Μέγαρα, Νέα Πέραμος, Βίλλια και Ερυθρές μειονεκτούν έναντι των συνθηκών που επικρατούν στην υπόλοιπη Αττική.Εν όψει του νέου αυτοδιοικητικού χάρτη της Αττικής αλλά και της ταχείας πολεοδομικής επέκτασης του Νομού είναι αναγκαίο να επικαιροποιηθούν οι πολυδιαφημισμένες μελέτες του ΟΑΣΑ με τρόπο ώστε να επεκταθεί το δίκτυο της αστικής συγκοινωνίας σ’ όλη την Αττική, λαμβάνοντας συγχρόνως αντίστοιχη μέριμνα για τους εργαζόμενους, τους ιδιοκτήτες και τα λεωφορεία της υπεραστικής συγκοινωνίας.