ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:Απο την αρχή η υποθαλλάσια
Τρίτη, 23 Φεβρουάριος 2010 09:07
Υποθαλάσσια οδική αρτηρία της Θεσσαλονίκης:Τέλος.Τα αρχικά σχέδια εγκαταλείπονται και προχωρά νέα μελέτη/Ο κ. Ρέππας χαρακτήρισε «ναυάγιο, που επιβαρύνει υπέρμετρα οικονομικά και το Δημόσιο» την υποθαλάσσια, η οποία, όπως είπε, αποτελεί ένα «τυπικό δείγμα κακού σχεδιασμού που έγινε τα προηγούμενα χρόνια». Ο υπουργός υπογράμμισε ότι «λόγω των κακών χειρισμών που προηγήθηκανσήμερα βρισκόμαστε απέναντι σε απαιτήσεις για αποζημιώσεις από την πλευρά των αναδόχων που φτάνουν τα εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. ». Και πρόσθεσε: «Θα προχωρήσουμε σε έναν ουσιαστικό κύκλο διαβούλευσης. Θα προχωρήσουμε μέσα από έναν διεθνή διαγωνισμό στην ανάθεση μελέτης, η οποία θα δείξει με βάση τα νέα δεδομένα τις καταλληλότερες επιλογές για το έργο αυτό».
Το έργο της υποθαλάσσιας οδικής αρτηρίας της Θεσσαλονίκης είχε εμπλοκή με το ΣτΕ και ουσιαστικά σταμάτησε πριν από τις εκλογές του περασμένου Οκτωβρίου, οπότε και παραπέμφθηκαν στη διαιτησία οι απαιτήσεις του παραχωρησιούχου κατασκευαστή για αποζημίωση, θεωρώντας ότι η ματαίωση του έργου δεν είναι δική του ευθύνη.