Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Κοινωνία

Τι θα διαβάσετε στις εφημερίδες

Η επίταξη των φορτηγών και οι επιπτώσεις της απόφασης τόσο στην πολιτική ζωή της χώρας όσο και στην ελληνική κοινωνία κυριαρχεί στις πρώτες σελίδες των σημερινών εφημερίδων εφημερίδων.

Η ΑΥΓΗ: "Εκτροπή- οδηγός η επιστράτευση".

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Επιστράτευση αποφάσισε η κυβέρνηση. Ανυποχώρητοι οι απεργοί φορτηγατζήδες..."

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ: "Στα άκρα η σύγκρουση. Η κυβέρνηση επιστράτευσε τους απεργούς και η πολιτική αντιπαράθεση χτύπησε "κόκκινο".

ΑΥΡΙΑΝΗ: "Λίγο μυαλό δεν υπάρχει στην κυβέρνηση; "

ΤΟ ΒΗΜΑ: "Πολιτική πυγμής σε μεταφορές και συγκοινωνίες. Στα άκρα η σύγκρουση κυβέρνησης - συντεχνιών".

Η ΒΡΑΔΥΝΗ: "Θύελλα για την επιστράτευση. Απειλούν με μπλόκα οι οδηγοί φορτηγών - βυτιοφόρων".

ΕΘΝΟΣ: "Διέξοδος με επιστράτευση των απεργών. Αποφασιστική κίνηση από την κυβέρνηση μετά τα SOS για την οικονομία".

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ: "Η Εθνική Άμυνα στους ...φον φούφουτους!"

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ: "Μολών Λαβέ" η απάντηση των φορτηγατζήδων στην επιστράτευση. Αναξιόπιστη η Κυβέρνηση- Δεν υλοποίησε καμία από τις προτάσεις της για έξοδο από την κρίση".

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Με "όχημα" τα φορτηγά. Ανοίγουν άλλα 9 επαγγέλματα".

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: "Εμπρός μαρς...για τα φορτηγά. Επίταξη με απόφαση του πρωθυπουργού-Μπαράζ αντιδράσεων".

ΕΣΤΙΑ: "Επικίνδυνη ποινικοποίησις για την παραποίηση στατιστικών στοιχείων".

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: "Άρση αδιεξόδου με επιστράτευση. Κρίσιμη η σημερινή ημέρα, καθώς οι οδηγοί των φορτηγών απειλούν ότι δεν θα συμμορφωθούν".

Ο ΛΟΓΟΣ: "Επιστράτευση εναντίον "ομηρίας" μετά το ναυάγιο του διαλόγου κυβέρνησης-φορτηγών. Δεν κάνουν πίσω οι απεργοί. "

ΤΑ ΝΕΑ: "Νόμος- σκούπα για τα κλειστά επαγγέλματα ως το τέλος του χρόνου".

Η ΝΙΚΗ: "Αντισυνταγματικές οι περικοπές μισθών. Η "Ν " αποκαλύπτει το "οπλοστάσιο" στη μάχη κατά του Μνημονίου".

ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ: "Κυβερνούν ...οι φούφουτοι"

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ: "Αδίστακτη η κυβέρνηση στοχεύει να τσακίσει κάθε απεργιακό δικαίωμα. Επιστράτευση οδηγών - Επίταξη φορτηγών".

Η ΧΩΡΑ: "Η τρόικα μαγειρεύει τον ανασχηματισμό. Πώς βαθμολογεί τους υπουργούς της κυβέρνησης".

Αποφασίζωμεν και ...επιτάσσομε

Με Απόφαση του Πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, μετά από σχετική Εισήγηση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ρέππα, κηρύσσονται οι ανά τη χώρα ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων σε κατάσταση πολιτικής κινητοποίησης. Με την παραπάνω Απόφαση εξουσιοδοτούνται οι Υπουργοί Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών και, κατά το μέρος της αρμοδιότητάς τους, οι οικείοι Νομάρχες να προβούν σε επίταξη των υπηρεσιών και επίταξη της χρήσης των φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων καθώς και να λάβουν κάθε άλλο αναγκαίο μέτρο για τη διασφάλιση των δημοσίων αγαθών που κινδυνεύουν από την κατά τα άνω διατάραξη της ομαλής λειτουργίας της κοινωνικής και οικονομικής ζωής της χώρας.

Μπρα ντε φερ σε αμόλυβδη

Το όπλο της επιστράτευσης κραδαίνει πλέον η Κυβέρνηση στους ιδιοκτήτες φορτηγών. Το realestatenews.gr κατέγραψε τόσο την δήλωση του γενικού γραμματέα του αρμόδιου υπουργείου όσο και τον διάλογο που επακολούθησε ώτε οι αναγνώστες να διαμορφώσουν μία συνολική εικόνα για το που οδηγείται η κόντρα Κυβέρνησης -ιδιοκτητών φορτηγών. Τα συμπεράσματα δικα σας:

 

 

«Καταβάλαμε προσπάθεια προκειμένου να επικρατήσει η σύνεση και ο διάλογος. Είναι ένα δύσκολο θέμα, όμως είναι αναγκαίο να λυθεί. Διατυπώσαμε από την πλευρά μας απόψεις από τις οποίες θέλαμε να συμβάλλουμε, προκειμένου να δοθούν και επιπλέον δυνατότητες στη μεταβατική περίοδο, ώστε τα περιουσιακά στοιχεία της τάξης αυτής να μπορέσουν με τον καλύτερο τρόπο να αποσβεστούν. Φαίνεται όμως, ότι στη συζήτηση δεν επικράτησαν απόψεις οι οποίες θα οδηγούσαν σε μια περαιτέρω συζήτηση και σε μια αποκλιμάκωση του προβλήματος. Δυστυχώς, υπήρξε αδιέξοδο, το οποίο εκτιμώ ότι πρέπει τώρα να αποτιμήσει η Γενική Συνέλευση των εκπροσώπων των μεταφορέων, ώστε στη βάση αυτή να δούμε πλέον τη δυνατότητα να συνεχιστεί ο διάλογος πιο ήρεμα και όχι κάτω από το κράτος του εκβιασμού της ελληνικής κοινωνίας και κάτω από κράτος της παράλυσης της ελληνικής Οικονομίας»., δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χάρης Τσιόκας και ακολούθησε ο εξής διάλογος με τους δημοσιογράφους:

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι έχετε να πείτε για επιστράτευση;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Η Κυβέρνηση οφείλει -και θα το κάνει- να σταθμίσει όλα τα δεδομένα, να λάβει υπόψη όλες τις παραγωγικές δυνάμεις και να πάρει τις αποφάσεις της.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι περιθώριο υπάρχει;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Αυτό το αποφασίζει η Κυβέρνηση στο χρόνο που πρέπει και νομίζω ότι είναι ο χρόνος που τώρα θα διαβουλευθεί.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ακόμα και σήμερα μπορεί να το αποφασίσει η Κυβέρνηση;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Εμείς με τους εργαζόμενους, εμπλεκόμενους στο επάγγελμα των οδικών μεταφορέων, δεν σταματάμε ποτέ το διάλογο. Αλλά από εκεί και πέρα όμως δεν θα επιτρέψουμε να παραλύει η χώρα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μέχρι πότε δίνετε περιθώριο στο διάλογο;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Διάλογος είπαμε γίνεται….

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Διάλογος με επιστράτευση γίνεται;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Ο διάλογος γίνεται ανά πάσα στιγμή, αλλά εγώ δεν είπα ότι θα πρέπει να πάμε σε αυτό το μέτρο. Μπορεί και σήμερα ακόμα, υπάρχουν ακόμα περιθώρια να ολοκληρωθεί η συζήτηση και να βγάλει αποτελέσματα, για την ωφέλεια του ελληνικού λαού και για την ωφέλεια τη δικιά τους.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μας είπαν ότι συνεχίζεται η απεργία. Τι θα κάνετε;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Αυτό εγώ δεν μπορώ να το απαντήσω, οι ίδιοι ξέρουν και φαντάζομαι θα το εκτιμήσουν στη συζήτηση που θα κάνουν τώρα μόνοι τους.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έλεγαν ότι δεν κάνατε καμία πρόταση…

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Επαναλαμβάνω ότι είπαμε, θέλουμε να συζητήσουμε ζητήματα που άφησαν στο δημόσιο διάλογο που γινόταν, όπως είναι φορολογικά ζητήματα, ζητήματα τα οποία σχετίζονται με την αναπτυξιακή υποστήριξή τους, ζητήματα που σχετίζονται με τα θέματα τα ηλικιακά, όσα έθεσαν κατά καιρούς στο τραπέζι. Και πάνω σε αυτά, ομάδες δουλειάς μπορούν να δουλέψουν και να βγάλουν αποτελέσματα τα οποία θα βοηθούν την ελληνική κοινωνία, αλλά θα βοηθούν και τους ίδιους.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πότε θα είναι οι τελικές αποφάσεις σας;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Εγώ σας λέω τι διημείφθη στη συνάντηση. Τα υπόλοιπα είναι δουλειά της Κυβέρνησης.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σας ζήτησαν για ένα μήνα να «παγώσει» το νομοσχέδιο και να μην ψηφιστεί;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Το νομοσχέδιο είναι σε διάλογο πάρα πολύ καιρό Και θα συνεχίσει να είναι, είτε γιατί πρέπει να πάρει τη σειρά του στη Βουλή, είτε γιατί πρέπει να γίνει και αντίστοιχη συζήτηση στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή, είτε γιατί πρέπει να γίνει και η αντίστοιχη συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής. Χρόνος για διάλογο υπάρχει, διάθεση υπάρχει, όμως όχι με «τερτίπια» του στυλ «ακυρώστε το νομοσχέδιο και να πάμε ξανά από μηδενική βάση». Υπάρχει σε εξέλιξη διάλογος και στη βάση του δεχόμαστε προτάσεις.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πότε θα πάει το νομοσχέδιο στη Βουλή;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Το νομοσχέδιο είναι έτοιμο και θα πάει στη Βουλή, όταν έχει πάρει και τις τελευταίες υπογραφές.

Δεν έχουν να πληρώσουν τις αποζημιώσεις της ΡΙΚΟΜΕΞ

Σε πρόσφατη συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου Ανατολικής Αττικής (14.6.2010) συζητήθηκε το θέμα των αποζημιώσεων από την κατάρρευση του κτιρίου της RICOMEX στον σεισμό της 7ης Σεπτεμβρίου 1999, μετά τις αγωγές που έχουν καταθέσει οι συγγενείς των θυμάτων ή οι παθόντες εξαιτίας αυτών. Με σχετικές επιστολές η Νομαρχία Ανατολικής Αττικής έχει ενημερώσει την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε από τις εκδοθείσες αποφάσεις επί 16 αγωγών αποζημίωσης, εφόσον το συνολικό ποσό που καλείται να καταβάλει η Νομαρχία ξεπερνά τα 18.000.000 ευρώ. Σύμφωνα με τις ανωτέρω εκδοθείσες αποφάσεις, η αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία άσκησε πλημμελώς τον προληπτικό έλεγχο κατά το στάδιο έκδοσης των οικοδομικών αδειών κατά τα έτη 1976, 1977 και 1979 αλλά και τον κατασταλτικό έλεγχο στη συνέχεια, κατά την ανέγερση του κτιρίου, πολλά χρόνια πριν τη θεσμοθέτηση των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων το 1995. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την ανάληψη από τις νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων του ελληνικού Δημοσίου που δημιουργήθηκαν από πράξεις και παραλείψεις υπαλλήλων κατά το διάστημα που οι υπάλληλοι αυτοί υπάγονταν στην κρατική διοίκηση, δημιουργεί την υποχρέωση στη Νομαρχία Ανατολικής Αττικής να καταβάλει το ανωτέρω ποσό, ακόμη κι αν αναγκαστεί να περικόψει το πρόγραμμά της για το τρέχον έτος προκειμένου να αποπληρωθούν οι αποζημιώσεις των τελεσίδικων και αμετάκλητων αποφάσεων που έχουν εκδοθεί. Ως εκ τούτου, το Νομαρχιακό Συμβούλιο αποφάσισε να προχωρήσει στην πληρωμή των αποζημιώσεων των αποφάσεων αυτών. Δεδομένου όμως ότι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση δεν έχει τις ανάλογες οικονομικές δυνατότητες και δεν υπήρξε σχετική πρόβλεψη κατά τον χρόνο στον οποίο αναφέρονται οι εν λόγω δικαστικές αποφάσεις, έχει ζητήσει από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης την προώθηση ειδικής νομοθετικής ρύθμισης, ώστε οι ανωτέρω αποζημιώσεις να δοθούν από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Τι θα διαβάσετε στις εφημερίδες

Οι επιπτώσεις απο την απεργία των βυτιοφόρων και των ιδιοκτητών φορτηγών κυριαρχεί στα σημερινά πρωτοσέλιδα των εφημερίδων.

Η ΑΥΓΗ: "Στο εμπόριο οι τίτλοι των κολεγίων".

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Έμφραγμα σε όλη τη χώρα. Άδειασαν όλα τα βενζινάδικα. Απεργία διαρκείας και κλιμάκωση των μπλόκων αποφάσισαν οι φορτηγατζήδες. Εισαγγελική παρέμβαση για τους εμποδίζοντες την κυκλοφορία των βυτιοφόρων των διυλιστηρίων".

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ: "Κρύβουν στοιχεία απειλούν μάρτυρες. "Πρασινοφρουροί" εν δράσει στις εξεταστικές επιτροπές της Βουλής".

ΑΥΡΙΑΝΗ: "Προκήρυξη "Μνημόνιο" από τη ΣΕΧΤΑ με απειλές για χτυπήματα εναντίον πολιτικών, εκδοτών, επιχειρηματιών, δικαστών, δημοσιογράφων και αστυνομικών".

ΤΟ ΒΗΜΑ: "Στο έλεος του ΔΝΤ οι επικουρικές συντάξεις. Τα Ταμεία στο μικροσκόπιο της τρόικας". Η ΒΡΑΔΥΝΗ: "Επενδύσεις με το σταγονόμετρο. Τι προβλέπει ο νέος αναπτυξιακός νόμος".

ΕΘΝΟΣ: "Τελεσίγραφο για επιστράτευση των απεργών. Η κυβέρνηση σκληραίνει τη στάση της απέναντι στους ιδιοκτήτες φορτηγών".

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ: "Κολίγοι των Τούρκων....οι Έλληνες αγρότες".

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ: "Το μισό ΠΑΣΟΚ μπλεγμένο στο σκάνδαλο Βατοπαιδίου. Ξύπνησαν ξαφνικά τα ρετιρέ της Ρηγίλλης και κάνουν πόλεμο".

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: "ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ βρείτε ΛΥΣΗ τώρα. Άδειασε το "ρεζερβουάρ" της υπομονής".

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: "Έτοιμο σχέδιο επιστράτευσης. Αποκλεισμένοι οδηγοί και προϊόντα από την απεργία των φορτηγών".

ΕΣΤΙΑ: "Ασύλληπτη ζημιά στον τουρισμό. Καταρρακώνεται η φήμη της χώρας στο εξωτερικό".

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: "Επίταξη μελετά η κυβέρνηση αν οι ιδιοκτήτες δεν αποδεχθούν πρόταση για παραχώρηση μίας επιπλέον άδειας".

Ο ΛΟΓΟΣ: "Στέρεψε η Ελλάδα από βενζίνη. Προβλήματα στα νησιά. Στα άκρα η κόντρα κυβέρνησης - φορτηγών".

ΤΑ ΝΕΑ: "Επίδειξη ισχύος και νέες απειλές. Όλη η προκήρυξη της Σέχτας".

Η ΝΙΚΗ: "Μπλόκο στις περικοπές μισθών και συντάξεων. Η Δικαιοσύνη "παίρνει το όπλο της" για το Μνημόνιο της ντροπής".

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ: "Υποβάθμιση-Ιδιωτικοποίηση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Άδειες σε 30 κολέγια από το υπουργείο Παιδείας".

Η ΧΩΡΑ: "14.000 απολύσεις από τις ΔΕΚΟ απαιτεί η τρόικα. "Βάλτε λουκέτα στις ελλειμματικές".

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki