Εχετε παράπονο απο την τράπεζα και δεν ξέρερε πως να λύσετε το πρόβλημα σας. Σύμφωνα με την Ενωση Ενωση Ελληνικών Τραπεζών θα πρεπει να ακολουθήσετε
* ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ
Πρώτο βήμα για την υποβολή του παραπόνου σας είναι ν' απευθυνθείτε άμεσα στον υπεύθυνο του καταστήματος της τράπεζάς σας (προϊστάμενο υπηρεσίας, διευθυντή καταστήματος). Είναι υποχρεωμένος να ακούσει το πρόβλημά σας και να σας βοηθήσει, γιατί η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί υποχρέωσή του. Κανονικά, ο υπεύθυνος του καταστήματος θα πρέπει ν' απαντήσει στο παράπονό σας μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες.
Δεύτερο βήμα, αν δεν σας ικανοποιεί η λύση που σας προτείνει ο υπεύθυνος , είναι να απευθυνθείτε στην ειδική Υπηρεσία Πελατών της τράπεζας. Κανονικά, η Υπηρεσία Πελατών θα πρέπει να σας απαντήσει εγγράφως σε 10 εργάσιμες ημέρες από την υποβολή του παραπόνου σας αν δεν ικανοποιήθείτε μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια στον:
* ΣΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ Στην πλειοψηφία τους τα παράπονα των πελατών επιλύονται επιτόπου, από την ίδια την τράπεζα. Παρ' όλα αυτά, αν δε μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση της Υπηρεσίας Πελατών της Τράπεζας ή αν περάσουν οι 10 εργάσιμες ημέρες χωρίς να πάρετε απάντηση, μπορείτε το αργότερο μέσα σε 1 μήνα (από την απάντηση της τράπεζας ή από την πάροδο των 10 εργάσιμων ημερών) να υποβάλετε το παράπονό σας στον Τ.Μ.Θυμηθείτε ότι η διαδικασία υποβολής παραπόνων στον Τ.Μ. γίνεται αποκλειστικά και μόνο γραπτώς. Γι' αυτό ζητείστε από τον Διευθυντή του καταστήματος της τράπεζάς σας το "ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ προς τον Τραπεζικό Μεσολαβητή " ή εκτυπώστε το κείμενο του Εντύπου Παραπόνων, από το site του Τ.Μ. Συμπληρώστε το, περιγράφοντας με συντομία και σαφήνεια το παράπονό σας, υπογράψτε το και ταχυδρομήστε το στον Τ.Μ. μαζί με κάθε έγγραφο (πρωτότυπο ή επικυρωμένο αντίγραφο) σχετικό με την υπόθεσή σας.