Nα «ξεπαγώσει» το σχέδιο αξιοποίησης των 660 στρεμμάτων στη Λιμενοβιομηχανική Ζώνη Δραπετσώνας - Κερατσινίου θα επιχειρήσει στο επόμενο διάστημα η κυβέρνηση. Όπως έγινε γνωστό από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ Γιώργο Ανωμερίτη, έως το τέλος του μήνα θα γίνει κοινή σύσκεψη όλων των συνιδιοκτητών της έκτασης υπό τον υπουργό Ανάπτυξης - Ναυτιλίας Μιχάλη Χρυσοχοίδη προκειμένου να εξεταστούν οι προοπτικές που υπάρχουν για το επενδυτικό μέλλον της περιοχής.
Ο ΟΛΠ διαθέτει περί τα 117 στρέμματα στο θαλάσσιο μέτωπο της Λιμενοβιομηχανικής Ζώνης για τα οποία έχει κατά διαστήματα εκδηλωθεί ενδιαφέρον από εταιρείες αξιοποίησης περιουσίας ενώ τελευταία υπήρξαν συζητήσεις με επιχειρηματικούς ομίλους από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Εθνική και ΑΓΕΤ Οι υπόλοιποι συνιδιοκτήτες της Ζώνης είναι η Εθνική Τράπεζα η οποία μέσω θυγατρικής της διαθέτει 254 στρέμματα, η ΑΓΕΤ που κατέχει 117 στρέμματα, η ΒP με 83 στρέμματα ενώ 112 στρέμματα αποτελούν δημόσιες και δημοτικές εκτάσεις. Όσες προσπάθειες έχουν γίνει έως τώρα για την αξιοποίηση αυτής της περιουσίας έχουν οδηγηθεί στο κενό και ένας από τους βασικότερους λόγους είναι οι διαφωνίες που υπάρχουν μεταξύ των συνιδιοκτητών για τον τρόπο αξιοποίησης αυτών των 660 στρεμμάτων. Ειδικά από τους δήμους και την αυτοδιοίκηση εν γένει προβάλλεται η απαίτηση για την κάλυψη με πράσινο του 60% έως και 90% της Ζώνης.
Η τελευταία κυβερνητική πρόταση που είχε διατυπωθεί το 2007 από τη Νέα Δημοκρατία προέβλεπε κοινόχρηστους χώρους στο 46,5% της Ζώνης. Πρόταση Ο ΟΛΠ προτείνει σήμερα τη σύσταση Εταιρείας Ειδικού Σκοπού με τη συμμετοχή όλων των συνιδιοκτητών της περιοχής και το δήμο Δραπετσώνας - Κερατσινίου για την εκμετάλλευση των 660 στρεμμάτων και την ανάθεση μέσω της Εταιρείας σε διεθνή οίκο της τελικής μελέτης ανάπλασης. Ο ίδιος ο οργανισμός επιδιώκει στο θαλάσσιο μέτωπο και συγκεκριμένα στο βόρειο χώρο του λιμένα -από το Μώλο Κράκαρη έως τον Ακροκέραμο- τη δημιουργία ορισμένων θέσεων επιβατικών πλοίων, κυρίως όμως σκαφών θαλάσσιου τουρισμού και mega yacts. O ΟΛΠ «βλέπει» τη Ζώνη ως μέρος ενός συνόλου που θα είναι η ανάδειξη του Πειραιά σε λιμάνι και προορισμό κρουαζιέρας που θα «δένει» με την Πολιτιστική Ακτή.