Η «επανεκκίνηση» της ελληνικής οικονομίας περνάει μέσα από την σωτηρία των μεγάλων οδικών έργων υποδομής όπως αναφέρεται σε εκτενές ρεπορτάζ του Bloomberg. Το πρακτορείο τονίζει ότι ο Ελληνας πρωθυπουργός επιδιώκει να βγάλει τη χώρα από την ύφεση μέσω της προώθησης των αυτοκινητοδρόμων που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης και τα οποία, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, έχουν βαλτώσει εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο. Η κυβέρνηση Παπανδρέου βρίσκεται σε επαφή με τράπεζες και άλλους επενδυτές για την εξεύρεση 8,6 δισ. ευρώ που θεωρούνται απαραίτητα για την ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων και πως «επείγεται να καταλήξει σε συμφωνία εντός του μηνός καθώς οι επενδυτές αμφιβάλλουν για την ικανότητα της κυβέρνησης να αναβιώσει την αναπτυξιακή διαδικασία, να μειώσει τα ελλείμματα και να αποφύγει τη χρεοκοπία». Οι συντάκτες του ρεπορτάζ σημειώνουν ότι το πάγωμα των κατασκευών συμβάλλει τα μέγιστα στην ελληνική ύφεση και επιτείνει την κρίση στον κατασκευαστικό κλάδο.
Το ρεπορτάζ φιλοξενεί δηλώσεις του προέδρου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, Α. Καλλιτσάντζη ο οποίος υποστηρίζει ότι θα πρέπει να γίνουν τα πάντα προκειμένου να συνεχιστούν και να ολοκληρωθούν τα έργα που έχουν ξεκινήσει. Οπως αναφέρεται, τους τελευταίους μήνες έχουν σταματήσει τελείως ή έχουν «κολλήσει» οι εργασίες σε τέσσερις από τους πέντε νευραλγικούς για τις συγκοινωνίες της χώρας οδικούς άξονες που βρίσκονται υπό κατασκευή.
Μόνο η κατασκευή του άξονα Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα συνεχίζεται κανονικά, όπως αναφέρει το πρακτορείο. Τονίζεται ακόμη ότι η κακή ποιότητα του ελληνικού δικτύου συγκοινωνιών αποτελεί μείζονα τροχοπέδη για την αναζωογόνηση της ελληνικής οικονομίας, η οποία πρόκειται να συρρικνωθεί κατά 3,5% φέτος έπειτα από συρρίκνωση κατά 4,4% που σημείωσε το 2010, κατά της μετρήσεις της Eurostat. Αναφέρεται συγκεκριμένα στην Παγκόσμια Έκθεση Ανταγωνιστικότητας που εκπόνησε το Φόρουμ του Νταβός για την περίοδο 2010-2011 και σημειώνει ότι, βάσει της έρευνας αυτής, τα ελληνικά λιμάνια κατατάσσονται στην 21η θέση στην Ε.Ε. και με δεδομένο ότι δεν έχουν όλες οι χώρες θάλασσα, η Ελλάδα είναι η προτελευταία της Ευρώπης.
Στην ίδια έκθεση το ελληνικό οδικό δίκτυο κατατάσσεται στη 19η θέση και τελευταίο από τα δίκτυα των παλαιών κρατών - μελών. Ακόμα αναφέρεται ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο κατατάσσεται στην 24η θέση άρα και πάλι στην προτελευταία θέση, με δεδομένο ότι η Κύπρος και η Μάλτα δεν έχουν σιδηροδρομικό δίκτυο.