Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Οδικός άξονας θύμα γραφειοκρατίας

Ακυρώθηκε από το υπουργείο Υποδομών ο διαγωνισμός για τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνας – Θήβας – Υλίκης, ο οποίος θα προχωρούσε με σύμβαση παραχώρησης, λόγω μεταφοράς της σχετικής αρμοδιότητας σε άλλη υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων. Ο διαγωνισμός, συνολικού προϋπολογισμού 8 εκατ. ευρώ, αφορούσε στην ολοκλήρωση των μελετών για το συγκεκριμένο έργο. Οι μελέτες είχαν «σπάσει» σε δύο κομμάτια: Ένα για το τμήμα από την Αττική Οδό έως τις Ερυθρές και τα Βίλια (4,7 εκατ.) και ένα δεύτερο για την υπόλοιπη διαδρομή έως την Υλίκη (3,6 εκατ.). Τα τεύχη δημοπράτησης των μελετών είχαν εγκριθεί τον Μάιο του 2009 και οι επιτροπές του διαγωνισμού συγκροτήθηκαν δύο μήνες αργότερα. Όμως, έπειτα από έναν χρόνο η αρμοδιότητα της εποπτείας και επίβλεψης του έργου πέρασε από την Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων (ΕΥΔΕ) ΠΑΘΕ στην ΕΥΔΕ Μελετών – Κατασκευών Έργων Παραχώρησης Αττικής και Ιόνιας Οδού. Οι φάκελοι των μελετών, ωστόσο, έφυγαν στην νέα ΕΥΔΕ δύο μήνες αργότερα, στα τέλη Αυγούστου, ενώ η παλιά ΕΥΔΕ έχασε την αρμοδιότητα του έργου – είχε προηγηθεί η κατάργηση τμημάτων της. Ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη, αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί, με σύμβαση παραχώρησης τον περασμένο Ιούλιο, στην πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής Μεγάλων Έργων και Υποδομών. Τότε, στόχος ήταν η δημοπράτηση του έργου εντός του 2011. Ο αυτοκινητόδρομος θα είχε μήκος 50 χιλιόμετρα, θα συνέδεε τα δύο σημεία της εθνικής οδού, θα ακολουθούσε νέα χάραξη και θα παρέκαμπτε την Αθήνα.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki