Το υψηλό ανεκτέλεστο υπόλοιπο, που ανέρχεται στα 3,3 δισ. ευρώ, οι προς υπογραφή νέες συμβάσεις ύψους 250 εκατ. ευρώ, η επέκταση σε σημαντικά έργα του εξωτερικού και το ξεμπλοκάρισμα των μεγάλων συμβάσεων παραχώρησης αποτελούν σταθερές βάσεις και δημιουργούν σημαντικές προοπτικές για τον Ομιλο Ελλάκτωρ. Η διοίκηση του Ομίλου, κατά τη τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων, διατύπωσε την εκτίμηση ότι για τη φετινή χρήση ο κύκλος εργασιών θα διαμορφωθεί στο 1 δισ. ευρώ και θα καταγραφεί λειτουργική κερδοφορία από τα Βαλκάνια και τα έργα στην Ελλάδα. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η επανεκκίνηση των έργων παραχώρησης που συμμετέχει ο Ομιλος και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις οι νέες συμβάσεις θα πάνε στη Βουλή περί τα τέλη Ιουλίου. Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε στη Γενική Συνέλευση, ο αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα προχωρούσε για έναν χρόνο με ίδια κεφάλαια, χωρίς τραπεζική χρηματοδότηση και, αφού πλέον έχουν επιλυθεί διάφορα θέματα, εκταμιεύονται 35 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες και εκτιμάται ότι στις αρχές του 2014 η κατασκευή του θα έχει ολοκληρωθεί. Σύμφωνα με τη διοίκηση, η δύσκολη αυτή συγκυρία βρίσκει τον Ομιλο να διαθέτει ένα εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο δραστηριοτήτων με «αμυντικά» χαρακτηριστικά, το οποίο αφενός μεν δημιουργεί ένα πλέγμα ασφαλείας απέναντι στην κρίση, αφετέρου προσφέρει προοπτικές ανάπτυξης: Στον τομέα των παραχωρήσεων η Αττική Οδός, παρά τη μείωση της κυκλοφορίας (περίπου 14% το 2012 σε σχέση με το 2011), αποτελεί θεμελιώδες περιουσιακό στοιχείο, ενώ αναμένεται να διανείμει μέρισμα, για πρώτη φορά, από τα αποτελέσματα της χρήσης του 2012.