Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Χωροταξία & Περιβάλλον

Στο σχέδιο ΧΩΡΙΣ νερό , αποχέτευση και πεζοδρόμια

spiti-apo-dollariaΗ σχιζοφρένεια του πολεοδομικού σχεδιασμού στη Ελλάδα όχι μόνο δεν αντιμετωπίζεται αλλά αντίθετα είναι μία πρακτική που συναντάται σε κάθε περίπτωση επέκτασης του σχεδίου πόλης σε νέες περιοχές. Αποτέλεσμα να κτίζονται μεγαλες οικοδομές κατοικιών  χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή οδικού δικτύου, να μη υπάρχουν δίκτυα υποδομών σε παροχές κοινής ωφέλειας πχ αποχετευτικό σύστημα και να δημιουργείται μία εικόνα εργοταξίου για πολλά  χρόνια.Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται όχι μόνο στις μικρές πόλεις αλλά και σε συνοικίες -σφραγίδες μεγάλων πόλεων όπως για παράδειγμα στην Καλαμαριά όπου στις περιοχές που πρόσφατα έχουν μπεί στο σχέδιο πόλης δεν έχουν ολοκληρωθεί οι υποδομές. Στον Αγιο Ιωάννη δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη οι βασικές υποδομές. Σε άλλες επεκτάσεις έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο να κτίζονται πολυκατοικίες χωρίς να έχουν γίνει πεζοδρόμια,.
Σε πρόσφατη επέκταση σχεδίου πόλης σε μεγάλο δήμο της Αττικής η ανέγερση πολυκατοικιών είχε ξεκινήσει πριν ολοκληρωθούν οι υποδομές με αποτέλεσμα οι πολίτες που εγκαθίστανται να μην έχουν δρόμο να φτάσουν στα σπίτια τους ούτε δίκτυα (ΔΕΗ, ύδρευση, αποχέτευση), υποδομές που στην καλύτερη περίπτωση θα ολοκληρωθούν τα επόμενα 10 με 15 χρόνια και υπό την προϋπόθεση ότι ο οικείος δήμος θα παλέψει για να βρει τα απαιτούμενα ποσά.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ:Νέα πλατεία υπο κατασκευή

Αρχισαν οι εργασίες  κατασκευής νέας σύγχρονης πλατείας στη συνοικία  των Αγιαννιώτικων .Το  έργο  επί της οδού Σοφοκλέους είναι προϋπολογισμού 650.000 € και χρηματοδοτείται  καθ΄ ολοκληρίαν από πόρους του Δήμου. Η αρχιτεκτονική και η τεχνική μελέτη έχει εκπονηθεί  από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου . Ο συγκεκριμένος χώρος  έχει έκταση 3.194 τ.μ. και η κατασκευή της  πλατείας θα δίνει τη δυνατότητα  ο διερχόμενος  επί της οδού Σοφοκλέους να έχει απρόσκοπτη  οπτική προς την ΠΕΟ Κορίνθου-Πατρών, το στρατόπεδο, το στάδιο .

Έργα στον Πειραιά

investment1Αναπτυξιακό πρόγραμμα για το Λιμάνι και  την  πόλη του Πειραιά  ανακοίνωσε σήμερα, η Υπουργός Οικονομίας Λούκα Κατσέλη, σε ανοιχτή συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του ΟΛΠ.
Ο προϋπολογισμός του προγράμματος είναι 1,5 δις. ευρώ για την επόμενη πενταετία και περιλαμβάνει έργα επέκτασης Δικτύων και Μεταφορών, τα οποία διασυνδέουν το λιμάνι με την ενδοχώρα, αναβάθμισης των υπηρεσιών του λιμανιού με στόχο την εξυπηρέτηση της επιβατηγού και της εμπορικής ναυτιλίας, τουρισμού και πολιτιστικών παρεμβάσεων, αστικών αναπλάσεων.
Στην ίδια συνεδρίαση ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κ. Θ. Πάγκαλος εξήγγειλε τη δημιουργία εταιρίας holding στην οποία θα ενταχθούν όλα τα λιμάνια της Αττικής.
Στα έργα με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:
-Η επέκταση του μετρό στον Πειραιά (Χαϊδάρι – Πειραιάς)
-Η επέκταση του τραμ (Ν.Φάληρο – ακτή Ποσειδώνος)
-Η κατασκευή υπερυψωμένου μέσου σταθερής τροχιάς (monorail) περιμετρικά του λιμανιού.
-Η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο ως τον Πειραιά και η κατασκευή ενός ακόμη σταθμού στα Καμίνια.
-Η σιδηροδρομική σύνδεση του Θριάσιου με το ΣΕΜΠΟ Ικονίου.
-Η επέκταση του νότιου λιμένα για κρουαζιερόπλοια.
Άλλα έργα που εξετάζονται είναι η επέκταση του μετρό προς Τζάννειο και Πειραϊκή, του τραμ προς Δημοτικό Θέατρο- Καλλίπολη-Ακτή Ποσειδώνος-Κερατσίνι-Πέραμα, του ΗΣΑΠ προς Δραπετσώνα και Κερατσίνι. Επίσης η κατασκευή πεζόδρομου – ποδηλατόδρομοι στην Ηετιώνια Ακτή, κατά μήκος των παλιών σιδηροδρομικών γραμμών, η επέκταση της λεωφόρου Ανδρέα Παπανδρέου από ΣΕΦ μέχρι λεωφόρο Σχιστού, κ.α.

Φυσικό αέριο μέσω Ελλάδας στη Βουλγαρία

Σε δύο χρόνια υπολογίζει η κυβέρνηση να λειτουργήσει ο αγωγός φυσικού αερίου Ελλάδας – Βουλγαρίας, προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 45 εκατ. ευρώ θα είναι κοινοτική συμμετοχή. Σήμερα στη Θεσσαλονίκη υπεγράφησαν δύο συμφωνίες, για τη σύσταση της εταιρίας που θα αναλάβει την κατασκευή και εκμετάλλευση του αγωγού και για την ίδρυση Εμπορικής Εταιρίας, που θα έχει την ευθύνη της εμπορικής διαχείρισης. Στην πρώτη συμμετέχουν με ποσοστό 50% η βουλγαρική B.E.H (Bulgarian Energy Holdings) και με 50% η ελληνοϊταλική κοινοπραξία IGI/ ΠΟΣΕΙΔΩΝ, που ελέγχεται από τη ΔΕΠΑ (50%) και την ιταλική Edison (50%). Στη δεύτερη οι συμμετοχές είναι ΔΕΠΑ και B.E.H από 35% και Edison 30%. Ο αγωγός θα συνδεθεί με τον αντίστοιχο Τουρκίας – Ελλάδας – Ιταλίας (λειτουργεί από το 2007 το ελληνοτουρκικό τμήμα) καθώς και με το εθνικό δίκτυο. Θα μπορεί συνεπώς να μεταφέρει προς Βουλγαρία αέριο από την περιοχή της Κασπίας (πιθανότατα από το Αζερμπαϊτζάν) μέσω Τουρκίας και Ελλάδας, ή να τροφοδοτεί τη βουλγαρική αγορά με υγροποιημένο αέριο που εισάγεται και αεριοποιείται στις εγκαταστάσεις της ΔΕΠΑ στη Ρεβυθούσα, ανοιχτά των Μεγάρων.

Με τον αραμπά το έργο στα Λιπάσματα

Παρά πρόθεση να ξεκολλήσει η υπόθεση  της αναβάθμισης της Δραπετσώνας το έργο δεν φαίνεται να προχωρεί εύκολα καθώς η πρόταση να αναλάβει την υπόθεση ανάπτυξης του έργου απο εταιρία ειδικού σκοπού στην οποία θα συμμετέχουν οι ιδιοκτήτες δηλαδή ο ΟΛΠ,η ΕΤΕ ,η ΑΓΕΤ και τα ΕΛΠΕ δεν φαίνεται ότι μπορεί να υλοποιηθεί τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον .Πάντως η ανοικτή διυπουργική επιτροπή απο΄φασε να προχωρήσει στην υλοποίηση έργων  ύψους 1,5 δισ.ευρώ .
Πρόκειται για έργα υποδομής στο λιμάνι του Πειραιά, αλλά και την ευρύτερη περιοχή, όπως για παράδειγμα η επέκταση του Μετρό και του Τραμ.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki