Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Χωροταξία & Περιβάλλον

Υπεγράφη η ΚΥΑ για τον Ασωπό

Υπεγράφη η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) για τον Ασωπό που αφορά τον «Καθορισμό Ποιοτικών Περιβαλλοντικών Προτύπων στον ποταμό Ασωπό και Οριακών Τιμών Εκπομπών υγρών βιομηχανικών αποβλήτων στη λεκάνη απορροής του Ασωπού». Συνημμένο το κείμενο της απόφασης, που ανακοινώθηκε από το  Υπουργείο Περιβάλλοντος.

Δεν φεύγει η ΔΕΗ Κορυδαλλού

Δεν πρόκειται να καταργηθεί, ούτε να μετακινηθεί το Κέντρο Διανομής Κορυδαλλού, ξεκαθάρισαν τα αρμόδια στελέχη της ΔΕΗ στο Δήμαρχο και τον Αντιδήμαρχο της πόλης που επισκέφθηκαν σήμερα τη ΔΕΗ για να ζητήσουν τη μεταφορά του Κέντρου, που λειτουργεί από το 2004.
Τα στελέχη της  ΔΕΗ, αναφέρεται σε ανακοίνωση της επιχείρησης, «τεκμηρίωσαν την πάγια  θέση για την  απόλυτη ανάγκη παραμονής του εν λόγω Κέντρου για λόγους ενεργειακής ασφάλειας του Δήμου Κορυδαλλού και των γύρω περιοχών. Ζήτησαν μάλιστα την περαιτέρω αξιοποίηση του Κέντρου Διανομής ενόψει και της αναμενόμενης αιχμής της καλοκαιρινής περιόδου».

Κουβέλης: προχωρά το έργο στον Αστακό

Ώριμο θεωρεί ο υφυπουργός Εξωτερικών κ. Σ. Κουβέλης το σχέδιο για την κατασκευή μονάδας υγροποιημένου φυσικού αερίου και ηλεκτροπαραγωγής στον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας. Είπε όμως, μιλώντας στο Mediterranean Sustainable Energy Summit, ότι η υλοποίηση του σχεδίου δεν αποκλείει άλλες ενεργειακές επενδύσεις καθώς η πολιτική της κυβέρνησης αποβλέπει στη διαφοροποίηση των πηγών και οδών εφοδιασμού. Σύμφωνα με τον υφυπουργό η Ελλάδα είναι το σημείο συνάντησης της Ανατολικής Ευρώπης  με την Ασία και την Ανατολική  Μεσόγειο και αν αξιοποιήσει το συγκριτικό της πλεονέκτημα αναπτύσσοντας  δίκτυα φυσικού αερίου και ηλεκτρισμού  τότε θα γίνει ενεργειακός κόμβος για την ευρύτερη περιοχή.
Στο ίδιο συνέδριο ο κ. Ε. Μυτιληναίος, επικεφαλής του ομώνυμου ομίλου ανακοίνωσε ότι ο όμιλος εξετάζει την κατασκευή θαλάσσιου σταθμού υγροποιημένου αερίου, που είναι όπως είπε σημαντικά φθηνότερος από τους επίγειους καθώς αποφεύγεται το κόστος της αντισεισμικής θωράκισης.

Η κρίση σώζει τον πλανήτη

Κατά 11,6% μειώθηκαν το 2009 στην Ευρώπη οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, εξαιτίας της οικονομικής ύφεσης, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
"(Η μείωση) οφείλεται σε πολλούς παράγοντες: πρώτον στη μειωμένη οικονομική δραστηριότητα εξαιτίας της ύφεσης και δεύτερον στις χαμηλές τιμές του φυσικού αερίου καθόλη τη διάρκεια του 2009 που έκαναν πολύ πιο ελκυστική την παραγωγή ενέργειας από φυσικό αέριο παρά από άνθρακα", αναφέρει η Κομισιόν.
Η εκπομπή αερίων του θερμοκηπίου από όλες τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις που συμμετέχουν στο Σχέδιο για τη Διαχείριση των Εκπομπών της ΕΕ έφτασε τα 1.873 δισεκατομμύρια τόνους.

Νέοι δρόμοι στη Λάρισα

Δύο σημαντικούς οδικούς άξονες στην Επαρχία Φαρσάλων θα κατασκευάσει η Νομαρχία Λάρισας με στόχο την πλήρη ανακαίνιση του οδικού δικτύου της περιοχής και τη σύνδεση του με το Ν.Καρδίτσας.
Πρόκειται για τους οδικούς άξονες Πολυνερίου- Πασχαλίτσας και Σταυρού.
Ο δρόμος Πολυνερίου- Πασχαλίτσας που βρίσκεται στα όρια του Ν. Καρδίτσας αποτελούσε αίτημα των κατοίκων της περιοχής και θα ενώσει τα Φάρσαλα με το γειτονικό νομό. Ο δρόμος έχει μήκος 3,5 χιλιόμετρα και ο προϋπολογισμός είναι 850.000 ευρώ. Σύμφωνα με τη μελέτη, θα κατασκευασθεί σχεδόν εξ' αρχής. Θα γίνουν εκσκαφές σε έδαφος γαιώδες και ημιβραχώδες σε πλάτος 8 μέτρων και επιχώσεις με αμμοχάλικο ποταμού. Θα κατασκευαστούν ακόμη τεχνικά έργα για την ασφάλεια του δρόμου και θα γίνει διπλή ασφαλτόστρωση πλάτους 7,50 μέτρων. Ο συγκεκριμένος δρόμος μέχρι σήμερα είναι χωματόδρομος.
Ο δεύτερος δρόμος είναι από το Σταυρό Φαρσάλων μέχρι τα όρια του Ν.Καρδίτσας. Έχει μήκος 2,5 χλμ., θα συνδέει την Επαρχία Φαρσάλων με το γειτονικό νομό και αποτελεί τμήμα πυκνής κυκλοφορίας της Επαρχίας. Το έργο έχει προϋπολογισμό 850.000 ευρώ. Ο δρόμος που θα ανακατασκευαστεί θα ξεκινά από το Σταυρό Φαρσάλων και θα καταλήγει στα όρια του ν. Καρδίτσας στη θέση "Γεφύρια". Σύμφωνα με την Τεχνική Έκθεση της Νομαρχίας Λάρισας ο δρόμος σήμερα παρουσιάζει έντονες καθιζήσεις σε όλο του το μήκος και έχει καταστεί επικίνδυνος για τη διέλευση των οχημάτων. Για να αντιμετωπιστούν καθιζήσεις αλλά και διαβρώσεις θα γίνουν εκσκαφές, επιχώσεις και διαπλατύνσεις ώστε στην τελική του μορφή να έχει πλάτος 10 μέτρων.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki