Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Καταγγέλω κε Υπουργέ

ΚΡΗΤΗ:Κάμερες στο μικροσκόπιο

Στο μικροσκόπιο του Σώματος Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων μπαίνει η τοποθέτηση σαράντα καμερών ελέγχου ταχύτητας στο Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης, μετά την αποκάλυψη  ότι ενώ στοίχισαν 400.000 ευρώ στο ελληνικό Δημόσιο και επρόκειτο να τις διαχειριστούν ιδιώτες δεν λειτούργησαν ποτέ.
Ο βουλευτής Ηρακλείου Μανόλης Στρατάκης κατέθεσε σχετική ερώτηση στη Βουλή και στην απάντηση που έλαβε από τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη αναφέρεται ότι η τοποθέτηση των καμερών έγινε στο πλαίσιο της εργολαβίας «Ηλεκτρονικοί Μηχανισμοί ελέγχου ταχύτητας σε επικίνδυνες θέσεις του Εθνικού Οδικού Δικτύου: Προμήθεια, εγκατάσταση και συντήρηση των Ηλεκτρονικών Μηχανισμών ελέγχου ταχύτητας». Επίσης, επιβεβαιώνεται ότι έχει τοποθετηθεί η υποδομή των καμερών σε όλες τις θέσεις, καθώς και ότι οι εργασίες έχουν σταματήσει προς το παρόν. Ο κ. Μαγκριώτης ενημερώνει ακόμη τον κ. Στρατάκη ότι «το θέμα της τοποθέτησης των καμερών ελέγχου ταχύτητας στην Περιφέρεια Κρήτης εξετάζεται από το Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων». Οι σταθερές κάμερες τοποθετήθηκαν σε 40 σημεία της Εθνικής Οδού από το Κολυμπάρι ως τη Σητεία, για να εντοπίζονται οι παραβάτες οδηγοί και να τους φωτογραφίζει την ώρα που θα υπερέβαιναν το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας. Το πρόγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ αφορά σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, όπου φαίνεται πως παρουσιάζονται τα ίδια προβλήματα με την Κρήτη και τώρα φθάνουν μέχρι και το Γενικό Επιθεωρητή Δημοσίων Έργων, ο οποίος φέρεται να ήταν ο άνθρωπος που μπλόκαρε την εξέλιξη της υπόθεσης. Οι κάμερες τοποθετήθηκαν από ιδιώτες, που πληρώθηκαν από το ΥΠΕΧΩΔΕ και στη συνέχεια εκείνοι θα πουλούσαν στο ελληνικό Δημόσιο τις φωτογραφίες για να εισπραχθούν οι κλήσεις από τις παραβάσεις στην Εθνική Οδό. Ωστόσο, δεν υπήρχε νομικό πλαίσιο να υποστηρίξει ένα τέτοιο μηχανισμό, δηλαδή ιδιώτες να μεταπωλούν στο ελληνικό Δημόσιο τα προσωπικά δεδομένα οδηγών τους οποίους θα φωτογράφιζαν σε δημόσιο δρόμο.

Όλη η αλήθεια για την υποβάθμιση της Αθήνας

Σήμα κινδύνου για την Αθήνα και από την Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής, η οποία εξέτασε το θέμα «Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας» σε μία προσπάθεια α) να καταγραφούν τα προβλήματα, β) να κατατεθούν οι προτάσεις των φορέων γ) να εντοπισθούν οι αναγκαίες λύσεις, δ) να οργανωθεί ένα σύστημα συντονισμού των επιμέρους φορέων αλλά και ε) να δρομολογηθεί ένα ουσιαστικό σύστημα παρακολούθησης της εφαρμογής των λύσεων.
Στην προσπάθεια της η Επιτροπή πραγματοποίησε τέσσερεις (4) Συνεδριάσεις και έλαβε τις απόψεις (κατά χρονολογική σειρά) των Επιτροπών Κατοίκων των περιοχών του Ιστορικού Κέντρου (Μεταξουργείου, Κουμουνδούρου-Γκάζι-Ψυρρή, Ακαδημία Πλάτωνος, Πλάκας και Εξαρχείων), της Κίνησης Πολιτών για τη Διάσωση του Ιστορικού Κέντρου της Αθήνας, του ΤΕΕ, του ΣΕΠΟΧ, του ΣΑΔΑΣ, του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, της Ενωσης Ξενοδόχων Αθηνών και της ΜΚΟ Sarcha.
Στις εργασίες της Επιτροπής συμμετείχαν η Υπουργός ΠΕΚΑ Τ. Μπιρμπίλη, ο Υπουργός Πολιτισμού Π. Γερουλάνος, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Σπ. Βούγιας, η Υπερνομάρχης Αθηνών Ντ. Μπέη, ο Νομάρχης Αθηνών Γ. Σγουρός και ο Δήμαρχος Αθηναίων Ν. Κακλαμάνης. Παράλληλα ο Πρόεδρος της Επιτροπής επισκέφθηκε τις περιοχές του Ιστορικού Κέντρου της Αθήνας.
Στη μελέτη επισημαίνεται ότι η υποβαθμιση της πρωτεύουσας είναι ραγδαία και οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε μη αναστρέψιμες καταστάσεις.
Ειδικότερα η υποβάθμιση αφορά στον παραμελημένο κτιριακό ιστό, στη δραματική έλλειψη ελεύθερων χώρων, στα υψηλά επίπεδα αέριας ρύπανσης και ηχορύπανσης, στην επικράτηση του ιδιωτικού χώρου έναντι του δημόσιου, στην υπερβολική συγκέντρωση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος («βιομηχανία διασκέδασης»), στην απομάκρυνση δημόσιων υπηρεσιών, στη μείωση της νόμιμης επιχειρηματικής δραστηριότητας και στην αύξηση του παρεμπορίου, στις αλλαγές χρήσεων γης που οδηγούν σε αισθητική και κοινωνική υποβάθμιση, στην αυξημένη συγκέντρωση μεταναστών χωρίς όμως τις αντίστοιχες υποδομές ή τα αναγκαία μέσα ενσωμάτωσης, στην αυξημένη παραβατικότητα, κ.α.
Αναλυτικά το κείμενο της ανακοίνωσης της επιτροπής περιβάλλοντος της Βουλής έχει ως εξής...
Κατεβάστε το συννημένο αρχείο κάνοντας κλικ εδώ.
dentroΣήμα κινδύνου για την Αθήνα και από την Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής, η οποία εξέτασε το θέμα «Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας» σε μία προσπάθεια α) να καταγραφούν τα προβλήματα, β) να κατατεθούν οι προτάσεις των φορέων γ) να εντοπισθούν οι αναγκαίες λύσεις, δ) να οργανωθεί ένα σύστημα συντονισμού των επιμέρους φορέων αλλά και ε) να δρομολογηθεί ένα ουσιαστικό σύστημα παρακολούθησης της εφαρμογής των λύσεων.
Στην προσπάθεια της η Επιτροπή πραγματοποίησε τέσσερεις (4) Συνεδριάσεις και έλαβε τις απόψεις (κατά χρονολογική σειρά) των Επιτροπών Κατοίκων των περιοχών του Ιστορικού Κέντρου (Μεταξουργείου, Κουμουνδούρου-Γκάζι-Ψυρρή, Ακαδημία Πλάτωνος, Πλάκας και Εξαρχείων), της Κίνησης Πολιτών για τη Διάσωση του Ιστορικού Κέντρου της Αθήνας, του ΤΕΕ, του ΣΕΠΟΧ, του ΣΑΔΑΣ, του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, της Ενωσης Ξενοδόχων Αθηνών και της ΜΚΟ Sarcha.
Στις εργασίες της Επιτροπής συμμετείχαν η Υπουργός ΠΕΚΑ Τ. Μπιρμπίλη, ο Υπουργός Πολιτισμού Π. Γερουλάνος, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Σπ. Βούγιας, η Υπερνομάρχης Αθηνών Ντ. Μπέη, ο Νομάρχης Αθηνών Γ. Σγουρός και ο Δήμαρχος Αθηναίων Ν. Κακλαμάνης. Παράλληλα ο Πρόεδρος της Επιτροπής επισκέφθηκε τις περιοχές του Ιστορικού Κέντρου της Αθήνας.
Στη μελέτη επισημαίνεται ότι η υποβαθμιση της πρωτεύουσας είναι ραγδαία και οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε μη αναστρέψιμες καταστάσεις.
Ειδικότερα η υποβάθμιση αφορά στον παραμελημένο κτιριακό ιστό, στη δραματική έλλειψη ελεύθερων χώρων, στα υψηλά επίπεδα αέριας ρύπανσης και ηχορύπανσης, στην επικράτηση του ιδιωτικού χώρου έναντι του δημόσιου, στην υπερβολική συγκέντρωση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος («βιομηχανία διασκέδασης»), στην απομάκρυνση δημόσιων υπηρεσιών, στη μείωση της νόμιμης επιχειρηματικής δραστηριότητας και στην αύξηση του παρεμπορίου, στις αλλαγές χρήσεων γης που οδηγούν σε αισθητική και κοινωνική υποβάθμιση, στην αυξημένη συγκέντρωση μεταναστών χωρίς όμως τις αντίστοιχες υποδομές ή τα αναγκαία μέσα ενσωμάτωσης, στην αυξημένη παραβατικότητα, κ.α.
Αναλυτικά το κείμενο της ανακοίνωσης της επιτροπής περιβάλλοντος της Βουλής έχει ως εξής...

ΙΩΑΝΝΙΝΑ:Αναβάλλεται η μετεγκατάσταση

Αναβάλλεται όπως όλα δείχνουν, η μετεγκατάσταση του υποσταθμού της ΔΕΗ από την Ελεούσα σε μη κατοικημένη περιοχή που είχε προωθηθεί ως προς τη διαδικασία, αφού ο νέος πρόεδρος της ΔΕΗ την χαρακτηρίζει ως ανέφικτη.

Κλειστή η Τρίπολης-Α.Ολυμπία

Σοβαρό πρόβλημα έχει δημιουργηθεί στο 67ο χλμ της εθνικής οδού Τρίπολης - Αρχαίας Ολυμπίας, περίπου ένα χιλιόμετρο μετά τα Λαγκάδια Γορτυνίας, μετά τις κατολισθήσεις που σημειώθηκαν το βράδυ της Κυριακής, με αποτέλεσμα να καταστραφεί ολοσχερώς το οδόστρωμα και να καθίσταται πλέον αδύνατη η κυκλοφορία των οχημάτων.

Βομβα ρύπανσης στο Θριάσιο

Κορυφώνεται η αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει μεταξύ του δήμου Ελευσίνας και την ΔΕΗ και την Χαλυβδουργική με αφορμή την κατασκευή της γιγαντιαίας μονάδας ηλεκτροπαραγωγής στο χώρο της Χαλυβουργικής. Ο δήμος υποστηρίζει ότι η πρόσθετη ρύπανση που θα προκύψει σε οξείδια του αζώτου και όζον ισοδυναμεί  προς την κυκλοφορία 1,8 εκατ. οχημάτων ημερησίως γενιάς 2000 (Euro 3) ή 3,4 εκατ. οχήματα ημερησίως γενιάς 2005 (Euro 4), με διαδρομή 20 χλμ το καθένα στην περιοχή μας. Όπως μάλιστα αναφέρεται σε επιστολή που εστάλη στον υφυπουργό Περιβάλοντος "Η δραστηριότητα αυτή έχει στόχο την πώληση ρεύματος στην Ιταλία και στην υποκατάσταση της ΔΕΗ Κερατσινίου και κατά συνέπεια δεν είναι κοινωφελές έργο, αλλά είναι έργο επιχειρηματικό το οποίο θίγει και την ανταγωνιστικότητα στην εμπορία ρεύματος." Τόσο ο δήμος όσο και η νομαρχία Δυτικής Αττικής έχουν προσφύγει στο ΣτΕ καθώς και η πολεοδόμηση των περιοχών Χαλυβουργικής και Στρίφι θέτουν ανυπέρβλητα εμπόδια τόσο στην εγκατάσταση της μονάδας όσο και στην δίοδο του Φυσικού Αερίου.
Πάντως , απο την πλευρά κορυφαίων παραγόντων της τοπικής και της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης επισημαίνεται ότι η λειτουργία του εργοαστασίου θα προκαλέσει τεράστια ατμοσφαιρική ρύπανση καθώς :
-   θα δημιουργήσουν έναν μόνιμο κώνο καυσαερίων 4,5 εκατ. κυβικών μέτρων την ώρα πάνω από την Ελευσίνα και το Θριάσιο Πεδίο.
-   Ο κώνος των καυσαερίων θα περιέχει 2.000 τόνους το χρόνο περίπου οξείδια του αζώτου και θα οδηγήσει σε βέβαιη υπέρβαση των ορίων ποιότητας, σύμφωνα με τους επιστημονικούς υπολογισμούς και τα μοντέλα ρύπανσης.
-   θα οδηγήσουν σε βέβαιη αύξηση του όζοντος σε όλη την περιοχή της Πρωτεύουσας, διότι  έχει αποδειχτεί ότι η ρύπανση της περιοχής μας με δύο μηχανισμούς μεταφέρεται στο Λεκανοπέδιο Αθηνών.
-   θα οδηγήσουν σε εκπομπή 1,8 εκ. τόνους το χρόνο διοξειδίου του άνθρακα (αέριο του θερμοκηπίου), ποσότητα 10-πλάσια από τα σημερινά δικαιώματα της εταιρείας.
-   θα οδηγήσουν συνολικά σε ρύπανση της ατμόσφαιρας ισοδύναμης προς την κυκλοφορία 1,8 εκατ. οχημάτων ημερησίως γενιάς 2000 (Euro 3) ή 3,4 εκατ. οχήματα ημερησίως γενιάς 2005 (Euro 4), με διαδρομή 20 χλμ το καθένα στην περιοχή μας.
-  Θα προσθέσουν νέες ποσότητες στερεών αποβλήτων, ενώ ακόμα δεν έχει βρεθεί λύση για τα υπάρχοντα στερεά απόβλητα της εταιρείας, τα οποία παράνομα χρησιμοποιούνται σε επιχωματώσεις. Η Ελλάδα έχει καταδικαστεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (υπόθεση  C-163/03) για την περίπτωση των επιχωματώσεων με απόβλητα της Χαλυβουργικής.
-   Θα ρυπάνουν τουλάχιστον θερμικά τον Κόλπο της Ελευσίνας, ο οποίος έχει χαρακτηριστεί θαλάσσια “ευαίσθητη περιοχή”.
-Οι μονάδες θα κατασκευαστούν στις επιχωματώσεις των 500 στρ. θάλασσας που σκανδαλωδώς απέκτησε το 1974 η εταιρεία και των 150 επί πλέον στρ. του Δημοσίου που έχει παράνομα επιχωματώσει.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki