Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Κοινωνία

Τι θα διαβάσετε στις εφημερίδες

Η απεργία των φορτηγατζήδων και οι αλλαγές στο καθεστώς εργασιας τστις ένοπλες δυνάμεις κυριαρχούν στις πρώτες σελίδες των εφημερίδων σημερα.

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Αλλάζουν οι όροι για προαγωγές και ιεραρχία με νομοσχέδιο του Ευάγγελου Βενιζέλου για τις Ένοπλες Δυνάμεις".

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ: "Αλλάζουν όλα για τους στρατιωτικούς. Το εργασιακό καθεστώς των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων ευθυγραμμίζεται με το νέο συνταξιοδοτικό νόμο".

Η ΑΥΓΗ: "Στο εδώλιο Μνημόνιο, τρόικα , κυβέρνηση". ΑΥΡΙΑΝΗ: "Φαρσοκωμωδία η επιστράτευση έμεινε μόνο στα λόγια. Παρέλυσε την χώρα η σύγκρουση κυβέρνησης- φορτηγατζήδων".

ΤΟ ΒΗΜΑ: "Η εξέγερση της καρότσας. Εγκλωβισμένοι οι τουρίστες του Αυγούστου".

Η ΒΡΑΔΥΝΗ: "Ώρα μηδέν για την κυβέρνηση. Εκρηκτικό κοκτέιλ για την οικονομία".

ΕΘΝΟΣ: "Αποστρατείες τέλος στις Ένοπλες Δυνάμεις. Καθιερώνεται η παράλληλη επετηρίδα σε όλα τα Όπλα".

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ: "Αλβανοί μαχαιροβγάλτες ξεκοίλιασαν παιδιά". Σε ένα περιστατικό που συνέβη σε χωριό της Ημαθίας επικεντρώνεται η Ελεύθερη ώρα. Όπως υποστηρίζει

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Επιστράτευση Λούφας και Παραλλαγής από κυβέρνηση και μεταφορείς. Επίταξη...παρωδία".

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: "Επιχειρούν προσπέραση με διάλογο. Μαραθώνια διαπραγμάτευση κατόπιν επίταξης και αποφάσεις σήμερα".

ΕΣΤΙΑ: "Το κράτος και οι συντεχνίες. Ποιόν εξυπηρετεί ο προστατευτισμός".

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: "Σε θρίλερ εξελίσσεται η απεργία. Ανέτοιμος ο κρατικός μηχανισμός να υλοποιήσει την αποφασισθείσα επιστράτευση".

Ο ΛΟΓΟΣ: "Κληρώνει σήμερα για την απεργία...των ιδιοκτητών φορτηγών. Συνεχίζεται η απεργία- προχωράει η κοινοποίηση των φύλλων πορείας".

ΤΑ ΝΕΑ: "Το μαρτύριο της σταγόνας. Μαραθώνιες διαπραγματεύσεις. Ελάχιστη η βενζίνη ακόμα στα πρατήρια".

Η ΝΙΚΗ: "Τρώμε "πακέτο" 10 δισ. ευρώ το 2011. Η "Ν" αποκαλύπτει τι κρύβει η σκληρή απόφαση για επιστράτευση". ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ: "Δεν νομιμοποιούμε το χτύπημα της πολιτικής πάλης του λαού".

Η ΧΩΡΑ: "Πήγαν για διάλογο, αλλά έφαγαν ξύλο. Χάρος με τα φύλλα πορείας και τις επιτάξεις των φορτηγών".

Τι θα διαβάσετε στις εφημερίδες

Η επίταξη των φορτηγών και οι επιπτώσεις της απόφασης τόσο στην πολιτική ζωή της χώρας όσο και στην ελληνική κοινωνία κυριαρχεί στις πρώτες σελίδες των σημερινών εφημερίδων εφημερίδων.

Η ΑΥΓΗ: "Εκτροπή- οδηγός η επιστράτευση".

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Επιστράτευση αποφάσισε η κυβέρνηση. Ανυποχώρητοι οι απεργοί φορτηγατζήδες..."

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ: "Στα άκρα η σύγκρουση. Η κυβέρνηση επιστράτευσε τους απεργούς και η πολιτική αντιπαράθεση χτύπησε "κόκκινο".

ΑΥΡΙΑΝΗ: "Λίγο μυαλό δεν υπάρχει στην κυβέρνηση; "

ΤΟ ΒΗΜΑ: "Πολιτική πυγμής σε μεταφορές και συγκοινωνίες. Στα άκρα η σύγκρουση κυβέρνησης - συντεχνιών".

Η ΒΡΑΔΥΝΗ: "Θύελλα για την επιστράτευση. Απειλούν με μπλόκα οι οδηγοί φορτηγών - βυτιοφόρων".

ΕΘΝΟΣ: "Διέξοδος με επιστράτευση των απεργών. Αποφασιστική κίνηση από την κυβέρνηση μετά τα SOS για την οικονομία".

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ: "Η Εθνική Άμυνα στους ...φον φούφουτους!"

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ: "Μολών Λαβέ" η απάντηση των φορτηγατζήδων στην επιστράτευση. Αναξιόπιστη η Κυβέρνηση- Δεν υλοποίησε καμία από τις προτάσεις της για έξοδο από την κρίση".

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Με "όχημα" τα φορτηγά. Ανοίγουν άλλα 9 επαγγέλματα".

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: "Εμπρός μαρς...για τα φορτηγά. Επίταξη με απόφαση του πρωθυπουργού-Μπαράζ αντιδράσεων".

ΕΣΤΙΑ: "Επικίνδυνη ποινικοποίησις για την παραποίηση στατιστικών στοιχείων".

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: "Άρση αδιεξόδου με επιστράτευση. Κρίσιμη η σημερινή ημέρα, καθώς οι οδηγοί των φορτηγών απειλούν ότι δεν θα συμμορφωθούν".

Ο ΛΟΓΟΣ: "Επιστράτευση εναντίον "ομηρίας" μετά το ναυάγιο του διαλόγου κυβέρνησης-φορτηγών. Δεν κάνουν πίσω οι απεργοί. "

ΤΑ ΝΕΑ: "Νόμος- σκούπα για τα κλειστά επαγγέλματα ως το τέλος του χρόνου".

Η ΝΙΚΗ: "Αντισυνταγματικές οι περικοπές μισθών. Η "Ν " αποκαλύπτει το "οπλοστάσιο" στη μάχη κατά του Μνημονίου".

ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ: "Κυβερνούν ...οι φούφουτοι"

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ: "Αδίστακτη η κυβέρνηση στοχεύει να τσακίσει κάθε απεργιακό δικαίωμα. Επιστράτευση οδηγών - Επίταξη φορτηγών".

Η ΧΩΡΑ: "Η τρόικα μαγειρεύει τον ανασχηματισμό. Πώς βαθμολογεί τους υπουργούς της κυβέρνησης".

Δημοκρατία με αμόλυβδη

Οταν μία δημοκρατία αδυνατεί να πείσει τους πολίτες δύο τινά συμβαίνουν: είτε οι πολίτες δεν έχουν την αίσθηση της κοινωνικής τους ευθύνης είτε η δημοκρατία δεν μπορεί να λειτουργήσει με διάλογο. Η απόφαση του κ. Παπανδρέου να επιβάλλει το μέτρο της επίταξης μετά απο τρείς μέρες διαλόγου -η απεργία ξεκίνησε την Κυριακή- θα πρέπει να προβληματίσει αρκετούς για το πως θα μπορούσε να ερμηνευτεί. Ως ομολογία αποτυχίας ή μήπως ως επίδειξη ισχύος και μήνυμα σε άλλες επαγγελματικές ομάδες για το τρόπο που θα αντιδράσει το φθινόπωρο σε τυχόν κινητοποιήσεις; Η πρώτη ερμηνεία δεν φαίνεται ότι μπορεί να σταθεί σε σοβαρή κριτική αφού η Κυβέρνηση με όλους τους τρόπους περηφανεύεται για τα επιτεύγματα της. Η δεύτερη επομένως είναι η πλέον πιθανή αλλά και η πλέον ανησυχητική αφού υποδηλώνει ότι αυτοί που κυβερνούν την χώρα είναι αποφασισμένοι να χρησιμοποιήσουν όλα τα όπλα που έχουν στην φαρέτρα τους προκειμένου να επιβάλλουν την άποψη τους. Αν ισχύει αυτό τότε δεν μιλάμε για μία αντιπαράθεση μεταξύ ιδιοκτητών φορτηγών και Κυβέρνησης αλλά για ένα πρωτόγνωρο πολιτικό πολιτισμό ο οποίος αντιμάχεται βασικές παραδοχές της δημοκρατίας όπως η ανεκτικότητα και ο διάλογος . Στην θέση των φορτηγατζήδων θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε άλλη επαγγελματική ομάδα που κατά την Κυβέρνηση περνούσε τα όρια που είχε ή ίδια επιτρεψει για τη διαμαρτυρία. Υπάρχει όμως και κάτι άλλο εξισου σημαντικό. Ψάξαμε τις δηλώσεις που έκανε ο κ. Παπανδρέου όταν η προηγούμενη Κυβέρνηση σκεπτόνταν να χρησιμοποιήσει την επίταξη ως μέσο επίλυσης των διαφορών της με κάποιες επαγγελματικές ομάδες. Λάβρος , οργίλος με πλέονασμα δημοκρατικής ευαισθησίας κατακεραύνωνε τους πάντες και τα πάντα σηκώνοντας ως σημαία το συνταγματικό δικαίωμα της διαμαρτυρίας. Και πριν αλέκτωρ λαλήσει ... Η απόφαση της επίταξης απο την άλλη πλευρά αποστέρησε απο την Κυβέρνηση απο το μοναδικό δημοκρατικό όπλο που είχε απέναντι στους φορτηγατζήδες. Το όπλο της πειθούς όχι των ίδιων αλλά της κοινής γνώμης με αποτέλεσμα σήμερα κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος να νομιμοποιείται να τοποθετήσει τον εαυτό του στην θέση των φορτηγατζηδων...

Αποφασίζωμεν και ...επιτάσσομε

Με Απόφαση του Πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, μετά από σχετική Εισήγηση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ρέππα, κηρύσσονται οι ανά τη χώρα ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων σε κατάσταση πολιτικής κινητοποίησης. Με την παραπάνω Απόφαση εξουσιοδοτούνται οι Υπουργοί Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών και, κατά το μέρος της αρμοδιότητάς τους, οι οικείοι Νομάρχες να προβούν σε επίταξη των υπηρεσιών και επίταξη της χρήσης των φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων καθώς και να λάβουν κάθε άλλο αναγκαίο μέτρο για τη διασφάλιση των δημοσίων αγαθών που κινδυνεύουν από την κατά τα άνω διατάραξη της ομαλής λειτουργίας της κοινωνικής και οικονομικής ζωής της χώρας.

Μπρα ντε φερ σε αμόλυβδη

Το όπλο της επιστράτευσης κραδαίνει πλέον η Κυβέρνηση στους ιδιοκτήτες φορτηγών. Το realestatenews.gr κατέγραψε τόσο την δήλωση του γενικού γραμματέα του αρμόδιου υπουργείου όσο και τον διάλογο που επακολούθησε ώτε οι αναγνώστες να διαμορφώσουν μία συνολική εικόνα για το που οδηγείται η κόντρα Κυβέρνησης -ιδιοκτητών φορτηγών. Τα συμπεράσματα δικα σας:

 

 

«Καταβάλαμε προσπάθεια προκειμένου να επικρατήσει η σύνεση και ο διάλογος. Είναι ένα δύσκολο θέμα, όμως είναι αναγκαίο να λυθεί. Διατυπώσαμε από την πλευρά μας απόψεις από τις οποίες θέλαμε να συμβάλλουμε, προκειμένου να δοθούν και επιπλέον δυνατότητες στη μεταβατική περίοδο, ώστε τα περιουσιακά στοιχεία της τάξης αυτής να μπορέσουν με τον καλύτερο τρόπο να αποσβεστούν. Φαίνεται όμως, ότι στη συζήτηση δεν επικράτησαν απόψεις οι οποίες θα οδηγούσαν σε μια περαιτέρω συζήτηση και σε μια αποκλιμάκωση του προβλήματος. Δυστυχώς, υπήρξε αδιέξοδο, το οποίο εκτιμώ ότι πρέπει τώρα να αποτιμήσει η Γενική Συνέλευση των εκπροσώπων των μεταφορέων, ώστε στη βάση αυτή να δούμε πλέον τη δυνατότητα να συνεχιστεί ο διάλογος πιο ήρεμα και όχι κάτω από το κράτος του εκβιασμού της ελληνικής κοινωνίας και κάτω από κράτος της παράλυσης της ελληνικής Οικονομίας»., δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χάρης Τσιόκας και ακολούθησε ο εξής διάλογος με τους δημοσιογράφους:

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι έχετε να πείτε για επιστράτευση;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Η Κυβέρνηση οφείλει -και θα το κάνει- να σταθμίσει όλα τα δεδομένα, να λάβει υπόψη όλες τις παραγωγικές δυνάμεις και να πάρει τις αποφάσεις της.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι περιθώριο υπάρχει;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Αυτό το αποφασίζει η Κυβέρνηση στο χρόνο που πρέπει και νομίζω ότι είναι ο χρόνος που τώρα θα διαβουλευθεί.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ακόμα και σήμερα μπορεί να το αποφασίσει η Κυβέρνηση;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Εμείς με τους εργαζόμενους, εμπλεκόμενους στο επάγγελμα των οδικών μεταφορέων, δεν σταματάμε ποτέ το διάλογο. Αλλά από εκεί και πέρα όμως δεν θα επιτρέψουμε να παραλύει η χώρα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μέχρι πότε δίνετε περιθώριο στο διάλογο;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Διάλογος είπαμε γίνεται….

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Διάλογος με επιστράτευση γίνεται;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Ο διάλογος γίνεται ανά πάσα στιγμή, αλλά εγώ δεν είπα ότι θα πρέπει να πάμε σε αυτό το μέτρο. Μπορεί και σήμερα ακόμα, υπάρχουν ακόμα περιθώρια να ολοκληρωθεί η συζήτηση και να βγάλει αποτελέσματα, για την ωφέλεια του ελληνικού λαού και για την ωφέλεια τη δικιά τους.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μας είπαν ότι συνεχίζεται η απεργία. Τι θα κάνετε;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Αυτό εγώ δεν μπορώ να το απαντήσω, οι ίδιοι ξέρουν και φαντάζομαι θα το εκτιμήσουν στη συζήτηση που θα κάνουν τώρα μόνοι τους.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έλεγαν ότι δεν κάνατε καμία πρόταση…

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Επαναλαμβάνω ότι είπαμε, θέλουμε να συζητήσουμε ζητήματα που άφησαν στο δημόσιο διάλογο που γινόταν, όπως είναι φορολογικά ζητήματα, ζητήματα τα οποία σχετίζονται με την αναπτυξιακή υποστήριξή τους, ζητήματα που σχετίζονται με τα θέματα τα ηλικιακά, όσα έθεσαν κατά καιρούς στο τραπέζι. Και πάνω σε αυτά, ομάδες δουλειάς μπορούν να δουλέψουν και να βγάλουν αποτελέσματα τα οποία θα βοηθούν την ελληνική κοινωνία, αλλά θα βοηθούν και τους ίδιους.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πότε θα είναι οι τελικές αποφάσεις σας;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Εγώ σας λέω τι διημείφθη στη συνάντηση. Τα υπόλοιπα είναι δουλειά της Κυβέρνησης.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σας ζήτησαν για ένα μήνα να «παγώσει» το νομοσχέδιο και να μην ψηφιστεί;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Το νομοσχέδιο είναι σε διάλογο πάρα πολύ καιρό Και θα συνεχίσει να είναι, είτε γιατί πρέπει να πάρει τη σειρά του στη Βουλή, είτε γιατί πρέπει να γίνει και αντίστοιχη συζήτηση στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή, είτε γιατί πρέπει να γίνει και η αντίστοιχη συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής. Χρόνος για διάλογο υπάρχει, διάθεση υπάρχει, όμως όχι με «τερτίπια» του στυλ «ακυρώστε το νομοσχέδιο και να πάμε ξανά από μηδενική βάση». Υπάρχει σε εξέλιξη διάλογος και στη βάση του δεχόμαστε προτάσεις.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πότε θα πάει το νομοσχέδιο στη Βουλή;

ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ: Το νομοσχέδιο είναι έτοιμο και θα πάει στη Βουλή, όταν έχει πάρει και τις τελευταίες υπογραφές.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki