Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Καταγγέλω κε Υπουργέ

Στάση εργασίας στον ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ

Στάση εργασίας από τις 11 το πρωΐ έως τις 3 μετά το μεσημέρι έχουν εξαγγείλει για σήμερα οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο.

ΝΑΥΠΛΙΟ:Φταίει η αρχαιολογία

Απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Τσούκαλη για τα ΞΕΝΙΑ του Ναυπλίου , η ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού επισημαίνει ότι οι όποιες εκκρεμότητες υπάρχουν στα έργα , από την εκμισθώτρια εταιρεία , οφείλονται στο γεγονός ότι η περιοχή είναι υπό τον έλεγχο της αρχαιολογικής υπηρεσίας και προκύπτουν καθυστερήσεις. Επίσης τονίζεται ότι η νέα διοίκηση των Ελληνικών Τουριστικών Ακινήτων θα επανεξετάσει κάθε καταγγελία ή ένσταση ως προς την εφαρμογή των όρων και της νομιμότητας της σύμβαση

Η ταλαιπωρία του ΗΣΑΠ

Τετράωρη στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι της Παρασκευής, έχουν εξαγγείλει τα σωματεία των εργαζομένων στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις συνεχιζόμενες επιθέσεις κατά του προσωπικού από ομάδες νεαρών (γκράφιτι).

Εξάλλου, από τη διοίκηση του ΗΣΑΠ ανακοινώθηκε ότι λόγω εργασιών ανακαίνισης της Σιδηροδρομικής Γραμμής το Σάββατο 6 και την Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010 θα παραμείνει κλειστό το τμήμα Ομόνοια-Ανω Πατήσια

Δεν προχωρά η υπογειοποίηση των γραμμών του ΟΣΕ στην Αθήνας

investment3Στις καλλένδες πάει το πρόγραμμα υπογειοποίησης των γραμμών του προαστιακού σιδηροδρόμου στην Αθήνα καθώς η ΕΡΓΟΣΕ προχωρά σε υπεργεια έργα.
Η πρόταση για τον προαστιακό σιδηρόδρομο και την αναβάθμιση των σημερινών σιδηροδρόμων υπάρχει από παλιά. Πρώτη φορά ενεργοποιήθηκε στην πρόταση των έργων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τα σχέδια που παρουσίαζαν οι αρμόδιοι φορείς αναφέρονταν σε εκτεταμένη υπογειοποίηση και δημιουργία πρασίνου διαδρόμου από τον Πειραιά ως το Μενίδι.

Το έργο καθυστέρησε να μπει σε εφαρμογή και επανήλθε το 2000. Με  την πίεση να είναι έτοιμο για τους Ο.Α. του 2004 κρίθηκε ότι δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος για υπογειοποίηση και προτάθηκε η επίγεια διαδρομή. Τελικά όμως το σχέδιο ακυρώθηκε από το ΣτΕ για περιβαλλοντικούς λόγους. Η ΕΡΓΟΣΕ ως γνωστόν επανήλθε αργότερα με σχέδια επίγειας διέλευσης. Η ΚΥΑ που ενέκρινε τη σχετική ΜΠΕ έχει ακυρωθεί  ήδη από το Νοέμβριο του 2006 με την Αποφ. του ΣτΕ 3520/17.03.06. Κατά παράβαση της απόφασης του ΣτΕ διατηρούνται κατασκευές που θα έπρεπε να έχουν κατεδαφιστεί  και συνεχίζεται η υλοποίηση έργων που αντιστοιχούν σε προηγούμενες μελέτες.

Η ΕΡΓΟΣΕ έχει προχωρήσει σε νέα ΜΠΕ,  που έχει απορριφθεί από τη Νομαρχία Αθηνών, προβλέπει μερική υπογειοποίηση και η αίτηση ακύρωσης της ΚΥΑ που την ενέκρινε εκκρεμεί ενώπιον του  ΣτΕ.   Αντί της πλήρους υπογειοποίησης 5.200 μέτρων στα όρια του Δήμου της Αθήνας, με αντίστοιχη δημιουργία διαδρόμου ανάσας πράσινου Αθήνας – Πάρνηθας με ποδηλατοδρόμους και πάρκο αναψυχής, υψώνονται τσιμεντένια τοιχία και προτείνονται να ανοιχθούν βαθιά ορύγματα που κόβουν στα δύο την πόλη, προβλέποντας παράλληλα μόνο μερική υπογειοποίηση.

Οι κάτοικοι του 4ου Διαμερίσματος του Δήμου Αθηναίων έχουν προσφύγει στο ΣτΕ, γιατί η εν λόγω ΚΥΑ δε θεραπεύει τα τρωτά σημεία της προηγούμενης μελέτης (σύμφωνα με την Αποφ.  του ΣτΕ 3520/17.03.06). Μέχρι σήμερα, δεν έχουν δοθεί  στο Δήμο και στους κατοίκους από την ΕΡΓΟΣΕ τα σχέδια του υλοποιούμενου έργου, πλην μιας οριζοντιογραφίας. Δεν έχουν δηλαδή ενημερωθεί οι ενδιαφερόμενοι προσηκόντως. Πέρα από αυτό, συνεχίζουν να υλοποιούνται κομμάτια του έργου που ενδεχομένως να κριθούν παράνομα με την απόφαση του ΣτΕ που αναμένεται, ενώ δεν προχωρούν τα έργα υπογειοποίησης που προβλέπει η ΚΥΑ.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:Οι καθυστερήσεις ανεβάζουν το κόστος στο ΜΕΤΡΟ

Θα προχωρήσουν οι μετροπόντικές στο ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης αλλά τα οικονομικά προβλήματα που προκάλεσαν την αντίδραση της κοινοπραξίας εξακολουθούν  να παραμένουν και να απειλούν.Σύμφωνα με  πληροφορίες η κοινοπραξία AIASA, που κατασκευάζει το μετρό Θεσσαλονίκης,  έχει προς διευθέτηση 53 διαφωνίες οικονομικής υφής, οι οποίες ξεπερνούν συνολικά τα 150 εκατ. ευρώ, και ακόμη δεν έχουν συζητηθεί στο αρμόδιο Συμβούλιο Εργων του πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ, αλλά εκκρεμούν στα δικαστήρια προς διευθέτηση.
Μεγάλο  πρόβλημα εξελλίσεται και το αργούν δυναμικό όπως για παράδειγμα μηχανήματα ορισμένα απο τα οποία δεν χρησιμοποιούνται λόγω καθυστερήσεων .Σημειώνεται ότι , η κοινοπραξία διατηρεί στη Θεσσαλονίκη ένα ανθρώπινο δυναμικό που αποτελείται από 300 άτομα, επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό. Το προσωπικό αυτό θα έπρεπε να κάνει έργο τζίρου 20-22 εκατ. ευρώ το μήνα, αλλά λόγω των καθυστερήσεων το έργο που πραγματοποιείται ανέρχεται σε 7-8 εκατ. ευρώ το μήνα.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki