Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Αγορά

Σαμαράς, εξαγωγείς υπέρ αναστολής των κινητοποιήσεων

Σε σημερινή ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία των μελών του για τη συνέχιση των προβλημάτων στις εθνικές και διεθνείς μεταφορές, λόγω των κινητοποιήσεων των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης, παρά την ψήφιση του νόμου για την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών και τη γραπτή διαβεβαίωση της κυβέρνησης για ικανοποίηση των βασικών αιτημάτων τους.
Είναι πλέον γεγονός ότι η πλειοψηφία των εξαγωγικών βιομηχανιών σήμερα δεν διαθέτουν τις πρώτες ύλες για την ομαλή λειτουργία της παραγωγικής διαδικασίας, με αποτέλεσμα την αναστολή της, ενώ για τρίτη φορά μέσα στο 2010, οι αγοραστές ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό γίνονται μάρτυρες της ασυνέπειας των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων, για την οποία όμως οι ίδιες οι επιχειρήσεις δεν ευθύνονται.
Ο ΣΕΒΕ τονίζει ότι, πολιτεία και μεταφορείς θα πρέπει να συναισθανθούν το μέγεθος της ευθύνης τους καθώς και τις δραματικές συνέπειες της απραξίας αυτής όσον αφορά στο δείκτη ανεργίας και τη δημιουργία περαιτέρω προβλημάτων στην εξαγωγική βιομηχανία.
Καλεί τους μεταφορείς, λαμβάνοντας υπόψη τη νέα πραγματικότητα, να επιστρέψουν άμεσα στο μεταφορικό τους έργο, ώστε να αρθεί η ομηρία των άλλων κλάδων της ελληνικής οικονομίας.
Επίσης καλεί την καλώς ευνομούμενη πολιτεία να διασφαλίσει με κάθε μέσο το δικαίωμα κάθε πολίτη να διακινεί ελεύθερα τα προϊόντα του και να ασκεί απρόσκοπτα την επιχειρηματική του δραστηριότητα και να λάβει κάθε πρόσφορο μέτρο για την αποκατάσταση της ομαλότητας στις μεταφορές και στη τροφοδοσία της αγοράς.
Έκκληση στους μεταφορείς να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις απηύθυνε και ο πρόεδρος της ΝΔ Α. Σαμαράς.

Μεταφορές: έκκληση εμπόρων για αναστολή κινητοποιήσεων

Μετά από αλλεπάλληλες  συναντήσεις κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου με την Ομοσπονδία του κλάδου των Ιδιοκτητών Φορτηγών Δ.Χ. και την Πανελλήνια Ένωση Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς, η ΕΣΕΕ και η ΚΕΕΕ ζήτησαν την αναστολή των κινητοποιήσεων για μια εβδομάδα, ώστε να μπορέσει η αγορά να συνέλθει από τις ελλείψεις που έχουν δημιουργηθεί σε όλη την Ελλάδα.
Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης, μετά τις επαφές του με τους εκπροσώπους των μεταφορέων και των διαμεταφορέων, δήλωσε τα εξής:
«Αποφασίσαμε να μην καθίσουμε με σταυρωμένα χέρια και να περιμένουμε τις εξελίξεις, εάν και όποτε προκύψουν, οι οποίες, όπως διαφαίνεται, μας οδηγούν όλους στο οικονομικό μας τέλος. Ούτε θα συνεχίσουμε να απευθύνουμε άλλες εκκλήσεις, χωρίς ανταπόκριση. Η υπομονή μας εξαντλήθηκε και εγκαταλείπουμε οριστικά την στάση αναμονής και ανοχής, συμφωνώντας να πάρουμε από κοινού πρωτοβουλίες, ώστε να βγούμε όλοι μαζί από το αδιέξοδο.
Είναι υποχρέωση όλων να σταματήσουμε την ταλαιπωρία, την αυτοκαταστροφή και να «απελευθερώσουμε» τους δρόμους και την αγορά.
Υπάρχει απόλυτη σύμπνοια και ταύτιση απόψεων με όσους επιθυμούν την εξεύρεση λύσης, ώστε να γυρίσουμε όλοι στις δουλειές μας και να επανέλθει η αγορά στους κανονικούς της ρυθμούς το συντομότερο δυνατόν.
Εφόσον, μάλιστα, δεν έχουμε δίαυλο επικοινωνίας με το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, χρησιμοποιήσαμε τις ανοιχτές γραμμές επικοινωνίας που έχουμε με τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομικών, Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και ζητήσαμε την παρέμβαση των τριών υπουργών, ενεργώντας ως «εγγυητές» των υποσχέσεων της κυβέρνησης, αναφορικά με το φορολογικό, το ασφαλιστικό και την ένταξη των οδικών μεταφορών στον Αναπτυξιακό νόμο. Μπορώ, μάλιστα, να βεβαιώσω ότι τα συναρμόδια υπουργεία Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης καθώς και Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας προτίθενται να ανταποκριθούν θετικά.
Πεποίθηση όλων και ιδιαίτερα των εκπροσώπων των μεταφορέων και διαμεταφορέων είναι ότι μια ολιγόλεπτη συνάντησή τους με τον Πρωθυπουργό αρκεί για να δώσει άμεση λύση και να απεγκλωβίσει από ένα φαύλο κύκλο κυβέρνηση και συνδικαλιστές».

Αγριος τζόγος στο Ελληνικό

Προσύμφωνο συνεργασίας με την κυβέρνηση του Κατάρ αναμένεται να υπογράψει με τον εμίρη Αλ Θανί, ο πρωθυπουργός για επένδυση 5 δισεκατομμυρίων. Το μνημόνιο θα αφορά επενδυτικά σχέδια στην περιοχή του Ελληνικού, χωρίς αυτή να κατονομάζεται και φορέας της επένδυσης θα είναι το κρατικό επενδυτικό ταμείο του εμιράτου, που μεταξύ άλλων αγόρασε πρόσφατα το Harrods. Στα σχέδια περιλαμβάνεται η αξιοποίηση μέρους της παραλίας στο ύψος του πρώην αεροδρομίου, η κατασκευή μαρίνας ελλιμενισμού πολυτελών θαλαμηγών, ξενοδοχείου, συνεδριακών κέντρων, πλωτού καζίνου και μικρού αεροδρομίου για ιδιωτικά αεροσκάφη.

Νομαρχία Πειραιά: απόφαση για την Κυριακάτικη Αγορά.

Τη λειτουργία της Κυριακάτικης Αγοράς Πειραιά με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά ενέκρινε κατά τη χθεσινή συνεδρίασή του το Νομαρχιακό Συμβούλιο Πειραιά.
Στην τοποθέτηση του ο Νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας ανέφερε ότι η κοινή απόφαση που λήφθηκε κατά την προηγούμενη συνεδρίαση, να αναπεμφθεί το θέμα της έγκρισης της λειτουργίας της Αγοράς στον Δήμο, απεδείχθη ότι ήταν σωστή, αφού η νέα χωροταξική πρόταση του Δήμου συγκέντρωσε μεγαλύτερη αποδοχή από πλευράς του εμπορικού κόσμου. Ωστόσο επεσήμανε την ανάγκη αυστηρής τήρησης των όρων και προϋποθέσεων που έχουν καθοριστεί, προκειμένου να προστατεύεται το υγιές εμπόριο, να μην προσβάλλεται το αστικό περιβάλλον και να μην υποβαθμίζεται η ποιότητα ζωής των πολιτών.
Σύμφωνα με την απόφαση του Δήμου :
1. Ο ακριβής χώρος λειτουργίας της Κυριακάτικης Αγοράς Πειραιά περιλαμβάνει τις οδούς Αλιπέδου από πλατεία Ιπποδαμείας έως και 34ου Συντάγματος και από πλατεία Ιπποδαμείας έως και Κέκροπος, Πάροδο Αλιπέδου και Πάροδο Πύλης.
2. Ο ανώτατος αριθμός των αδειών συμμετοχής ανέρχεται σε 218, με ενδεχόμενη απόκλιση -15 και με διαστάσεις τρία 3 τ.μ. ανά θέση
3. Τα είδη που πωλούνται θα είναι παραδοσιακά, είδη δεύτερης διαλογής, μεταχειρισμένα, με απαγόρευση στην πώληση τροφίμων και γενικά ειδών που απαγορεύονται από τις υγειονομικές διατάξεις
4. το ωράριο λειτουργίας ορίζεται από 5.30 έως 15.00, ενώ απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων κατά τη διάρκεια λειτουργίας της αγοράς στον χώρο της.
5. Το ετήσιο ανά τ.μ. τέλος κατάληψης ορίστηκε σύμφωνα με τον Ν. 1080/1980 στα 1.121,50 €
6. Ο τρόπος είσπραξης των τελών καθορίζεται ότι θα είναι στις 28/2 κάθε έτους, εξαιρουμένης της φετινής χρονιάς που θα καταβληθούν με την έκδοση των αδειών. Με την επίδειξη του παραστατικού η αρμόδια υπηρεσία θα ανανεώνει κάθε έτος την άδεια
Για την έκδοση των νέων αδειών της Κυριακάτικης Αγοράς θα εκδοθεί σχετική προκήρυξη από τη Διεύθυνση Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Δήμος του Πειραιά είναι ένας από τους λίγους Δήμους της χώρας που μπορεί σύμφωνα με τον νόμο να λειτουργεί Αγορά, αφού ξεπερνά το πληθυσμιακό κριτήριο των 100.000 κατοίκων (το όριο δηλαδή που βάζει η νομοθεσία ώστε ένας Δήμος στη ΝΑ Αθήνας Πειραιά να μπορεί να έχει Κυριακάτικη Αγορά).
Αρμόδια αρχή για την τελική έγκριση της αγοράς και έκδοση των αδειών είναι η Νομαρχία Πειραιά. O Δήμος ωστόσο έχει τον κύριο λόγο αφού είναι αυτός που αποφασίζει για την ύπαρξη ή μη της αγοράς, για τη χωροθέτηση και τον αριθμό των αδειών και φυσικά επιμελείται της καθαριότητας του χώρου, έχει την ευθύνη της τήρησης της νομιμότητας με τη Δημοτική Αστυνομία Πειραιά και εισπράττει τα ανάλογα τέλη για να μπορεί να ασκήσει όλες αυτές τις αρμοδιότητες.

Σε όμιλο του Καταρ το Ελληνικό;

Σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα του Τύπου η κυβέρνηση ετοιμάζεται να υπογράψει «μνημόνιο συνεργασίας» με την κυβέρνηση του Κατάρ, ύψους 5 δις ευρώ, με στόχο την τουριστική “εκμετάλλευση” του παλιού αεροδρομίου στο Ελληνικό από το κρατικό fund του Κατάρ, Qatar Investment Authority (QIA). Μάλιστα στον Τύπο αναφέρεται ότι θα παραχωρηθεί έως και το 30% του παλιού αεροδρομίου, το οποίο υποτίθεται ότι θα γινόταν μητροπολιτικό πάρκο.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki