Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Αγορά

ΗΠΑ : Αυξήθηκαν οι πωλήσεις στα μεταχειρισμένα

Οι πωλήσεις υφιστάμενων σπιτιών αυξήθηκε περισσότερο από το αναμενόμενο 10% τον Σεπτέμβριο, αλλά παρέμειναν σε χαμηλά επίπεδα.

Το χαράτσι των ασανσερ

Να παραταθούν τουλάχιστον για μια πενταετία οι προθεσμίες για την επιθεώρηση όλων των ιδιωτικών ανελκυστήρων, ώστε να έχει ξεπεραστεί η περίοδος της μεγάλης οικονομικής κρίσης και να μπορούν οι (συν)ιδιοκτήτες των κτιρίων να ανταπεξέλθουν οικονομικά στα αντίστοιχα οικονομικά βάρη ζητά η ΠΟΜΙΔΑ. Υπενθυμίζεται ότι στις 31.12.2010 λήγει η προθεσμία περιοδικού ελέγχου, αναβάθμισης και καταχώρησης στην αρμόδια Νομαρχία, όλων των παλαιών ανελκυστήρων της χώρας που λειτουργούν με προέγκριση εγκατάστασης και έχει συμπληρωθεί 30ετία από την εγκατάστασή τους.

Μέχρι σήμερα ελάχιστο ποσοστό τέτοιων ανελκυστήρων έχει επιθεωρηθεί και καταχωρηθεί, και το εναπομένον δίμηνο διάστημα είναι ανθρωπίνως αδύνατον να επαρκέσει για τους 350.000 περίπου υπόλοιπους ανελκυστήρες, ούτε υπάρχουν σήμερα διαθέσιμα τα αναγκαία 3,5 δις ευρώ, για την εκτέλεση εργασιών αναβάθμισης ανελκυστήρων, από νοικοκυριά τα οποία, λόγω της οικονομικής κρίσης, δυσκολεύονται να πληρώσουν ακόμη και τα κοινόχρηστα!

Η ΠΟΜΙΔΑ δέχεται εντονότατες διαμαρτυρίες ιδιοκτητών και διαχειριστών από όλη τη χώρα για την εφαρμοζόμενη διαδικασία επιθεώρησης & ανακαίνισης των υφισταμένων ανελκυστήρων και συγκεκριμένα

* Την πίεση προς τους διαχειριστές και ιδιοκτήτες κτιρίων με ανελκυστήρες να προβούν σε άμεση ανακαίνιση των ανελκυστήρων τους μέχρι 31.12.2010, σε συνδυασμό με το μεγάλο ύψος των αιτουμένων ποσών ανακαίνισης από τους συντηρητές και κατασκευαστές τους, και χωρίς καμιά ουσιαστική δυνατότητα ανταγωνισμού ή ελέγχου των ζητουμένων ποσών και

* Τη θέσπιση αδικαιολόγητης υποχρεωτικής περιοδικής επιθεώρησης των παλαιών ανελκυστήρων από διαπιστευμένους φορείς, περιοδικά ανά τριετία-τετραετία και επ΄ άπειρον!

* Την παράβλεψη από την Πολιτεία του ότι η επιθεώρηση των υπαρχόντων ανελκυστήρων δεν προβλέπεται από κάποια κοινοτική οδηγία, αλλά από την απλή σύσταση H ΠΟΜΙΔΑ ζητά τα εξής:

1. Να παραταθούν τουλάχιστον για μια πενταετία οι προθεσμίες για την επιθεώρηση όλων των ιδιωτικών ανελκυστήρων, ώστε να έχει ξεπεραστεί η περίοδος της μεγάλης οικονομικής κρίσης και να μπορούν οι (συν)ιδιοκτήτες των κτιρίων να ανταπεξέλθουν οικονομικά στα αντίστοιχα οικονομικά βάρη.

2. Να καταστρωθεί με συνεργασία του εγκαταστάτη/συντηρητή και των ιδιοκτητών / διαχειριστών, για κάθε ανελκυστήρα που χρειάζεται βελτιώσεις, 5ετές, τουλάχιστον, πρόγραμμα για την εκτέλεση των βελτιώσεων αυτών, το οποίο θα κοινοποιείται και θα εγκρίνεται από τις αρμόδιες κρατικές Αρχές, με βάση τις πραγματικές ανάγκες ασφάλειας της εγκατάστασης και την οικονομική δυνατότητα των (συν)ιδιοκτητών.

3. Να καταργηθούν οι περιοδικοί έλεγχοι των υφισταμένων ιδιωτικών ανελκυστήρων από διαπιστευμένες εταιρείες, οι οποίες να διεξάγουν μόνον αρχικούς ελέγχους στους νέους ανελκυστήρες, όπως ακριβώς προβλέπει η Κοινοτική Οδηγία 95/16/ΕΚ.

4. Να ορισθεί νομοθετικά ότι η συμμόρφωση και καταχώρηση των υφισταμένων ανελκυστήρων σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ 81-80 («Κανόνες για τη βελτίωση της ασφάλειας σε υφιστάμενους ανελκυστήρες επιβατών & αγαθών») θα πραγματοποιείται με ευθύνη των κατασκευαστών-συντηρητών τους.

5. Να θεσπισθεί νόμιμη διαδικασία ελέγχου της δραστηριότητας και των κοστολογίων των ελεγκτών και συντηρητών ανελκυστήρων (έλεγχος της Αγοράς), στην οποία να μπορεί να καταφεύγει κάθε ενδιαφερόμενος πολίτης με χαμηλό οικονομικό κόστος και να ελέγχει την βασιμότητα των αποτελεσμάτων του ελέγχου, ή να υποβάλλει παράπονα για θέματα όπως π.χ. γιατί οι συντηρητές αρνούνται επίμονα να μειώσουν τον αριθμό των ετήσιων συντηρήσεων κάτω από 12, όπως ρητά προβλέπεται για τις μονοκατοικίες (ανά δίμηνο) και για τις πολυκατοικίες (ανά 45 ημέρες)!

6. Εφόσον οι εργασίες περιοδικής επιθεώρησης και συντήρησης των ανελκυστήρων είναι υποχρεωτικές για όλους τους πολίτες που χρησιμοποιούν ανελκυστήρα (ιδιοκτήτες και ενοικιαστές) και δεν υπάρχει κρατική υπηρεσία η οποία μπορεί να πραγματοποιεί και αυτή επιθεωρήσεις (όπως π.χ. τα κρατικά ΚΤΕΟ), αλλά υπάρχουν μόνον ιδιωτικές διαπιστευμένες εταιρείες ελέγχου στις οποίες ο Έλληνας πολίτης είναι αναγκαστικός και δέσμιος πελάτης, και επειδή είναι γνωστό ότι ο ανταγωνισμός είναι άγνωστη έννοια στο όλο κύκλωμα των ανελκυστήρων, να καθορισθεί ανώτατη αμοιβή για τους ελέγχους ανελκυστήρων ύψους 50-100 ευρώ, και ανώτατες τιμές εργασιών, ανταλλακτικών και τακτικής συντήρησης.

Χωρις τραίνα

Χωρίς δρομολόγια των τρένων του ΟΣΕ και του Προαστιακού θα μείνει από σήμερα και σχεδόν ολόκληρη την εβδομάδα η χώρα, εξαιτίας των τεσσάρων επαναλαμβανόμενων 24ωρων απεργιακών κινητοποιήσεων που έχουν εξαγγείλει οι εργαζόμενοι, αντιδρώντας στο νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση και ανάπτυξη του σιδηροδρόμου, ενώ για τρεις ακόμη μέρες ο ΟΣΕ θα υπολειτουργεί, καθώς οι απεργίες επηρεάζουν και τα δρομολόγια των προηγούμενων και επόμενων ημερών. Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε από τον ΟΣΕ στις 25, 26, 27 και 29 του μηνός, δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο λόγω των 24ωρως κινητοποιήσεων, ενώ την Κυριακή, 24, Πέμπτη, 28 και Σάββατο 30 του μηνός, ματαιώνονται δεκάδες δρομολόγια. Για το λόγο αυτό το επιβατικό κοινό που θέλει να ταξιδέψει, καλό θα είναι να επικοινωνεί με τα κατά τόπους γραφεία του Οργανισμού.

Χωρίς τραίνο και προαστειακό

Χωρίς δρομολόγια των τρένων του ΟΣΕ και του Προαστιακού θα μείνει για τέσσερις μέρες ολόκληρη η χώρα, εξαιτίας των τεσσάρων επαναλαμβανόμενων 24ωρων απεργιακών κινητοποιήσεων που έχουν εξαγγείλει οι εργαζόμενοι, αντιδρώντας στο νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση και ανάπτυξη του σιδηροδρόμου, ενώ για τρεις ακόμη μέρες ο ΟΣΕ θα υπολειτουργεί, καθώς οι απεργίες επηρεάζουν και τα δρομολόγια των προηγούμενων και επόμενων ημερών. Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε από τον ΟΣΕ στις 25, 26, 27 και 29 του μηνός, δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο λόγω των 24ωρως κινητοποιήσεων, ενώ την Κυριακή, 24, Πέμπτη, 28 και Σάββατο 30 του μηνός, ματαιώνονται δεκάδες δρομολόγια.

¨Εκοψαν τα ταξιδια στο εξωτερικό

Έκοψαν τα ταξίδια στο εξωτερικό οι έλληνες. Απο τα επίσημα στοιχεία προκύπτει ότι η πτώση των πληρωμών εγχώριων κατοίκων για τουρισμό στο εξωτερικό ανήλθε στο -8,8% στο 8μηνο.’10, μετά από μικρότερη, ωστόσο, πτώση τους κατά -6,1% στο 8μηνο.’09. Ειδικότερα, τον Αύγ.’10 οι πληρωμές εγχώριων κατοίκων για τουρισμό στο εξωτερικό μειώθηκαν κατά -25,4% σε ετήσια βάση. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι το καλοκαίρι του 2010 οι Έλληνες είτε προτίμησαν για τις διακοπές τους την Ελλάδα είτε έκατσαν σπίτι τους.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki