Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Χωροταξία & Περιβάλλον

Αλλάζει π συγκοινωνιακός χάρτης της Αθήνας

perivallonΕκτός του κέντρου της Αθήνας μπλε λεωφορεία .Βασικός στόχος των αλλαγών που άρχισαν χτες και αναμένεται να ολοκληρωθούν έως το τέλος του χρόνου, είναι να μειωθούν σημαντικά οι λεωφορειακές γραμμές που συνδέουν σήμερα τους περιφερειακούς δήμους απευθείας με το κέντρο της Αθήνας. Μετά τις παρεμβάσεις στην Ανατολική Αττικήνπρογραμματίζονται, επίσης:
Α) η αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών των Δήμων Αγ. Βαρβάρας, Κορυδαλλού, Χαϊδαρίου, Νίκαιας λόγω της επικείμενης λειτουργίας του σταθμού μετρό στο Χαϊδάρι. Για τον ίδιο λόγο επιδιώκεται η δημιουργία σταθμού μετεπιβίβασης στον σταθμό μετρό «Ελαιώνας» προκειμένου να ολοκληρωθεί η τροφοδότηση του μετρό με τις λεωφορειακές γραμμές των παραπάνω Δήμων.
Β) η αναδιάρθρωση των γραμμών των νοτίων προαστίων, λόγω της λειτουργίας των τεσσάρων νέων σταθμών της γραμμής 2 του μετρό μέχρι το Ελληνικό, με νέους σταθμούς στην Ηλιούπολη, Άλιμο, Αργυρούπολη και Ελληνικό. Ιδιαίτερη έμφαση αποδίδεται στην δημιουργία τερματικού σταθμού στο Ελληνικό με την εξεύρεση κατάλληλου χώρου αφετηριών.

Επίσης, μελετάται η αναδιάρθρωση των γραμμών του Δήμου Ηλιούπολης και του Δήμου Αγ. Δημητρίου σε σχέση με τους υφιστάμενους σταθμούς μετρό «΄Αγ. Δημήτριος» και «Δάφνη».

ΒΟΛΟΣ:Προχωρά η αναβάθμιση του εμπορικού κέντρου

Η αναβάθμιση του Εμπορικού Κέντρου, η διαμόρφωση για πολιτιστική χρήση των τεσσάρων παλαιών Αποθηκών του Τελωνείου, η  ανάπλαση περιοχής Παλαιών και του παραλιακού μετώπου από Παλαιά έως Ηρώων Πολυτεχνείου και η κατασκευή νέων χώρων πράσινου περιλαμβάνονται στα σχέδια για την ανάπλαση και αναβάθμιση του Βόλου.Τα συγκεκριμένα έργα θα περιληφθούν στο φάκελο για ένταξη στο ΕΣΠΑ.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:Δεν σταματά το ΜΕΤΡΟ

«Δεν υπήρξε και δεν τίθεται ζήτημα διακοπής των εργασιών κατασκευής του μετρό της Θεσσαλονίκης» διαβεβαίωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης,
Ο κ. Μαγκριώτης τόνισε ότι τόσο η βασική γραμμή του μετρό, όσο και οι επεκτάσεις του προς Καλαμαριά και Δυτική Θεσσαλονίκη αποτελούν απόλυτη προτεραιότητα για την κυβέρνηση και στο πλαίσιο αυτό ανακοίνωσε πρωτοβουλίες για την επίλυση τριών βασικών προβλημάτων, που προκάλεσαν τις καθυστερήσεις.

Το πρώτο ζήτημα, που, όπως επισήμανε ο υφυπουργός, σχετίζεται με τη χρηματοδότηση του έργου «έχει διευθετηθεί, καθώς ο υπουργός Οικονομικών εγγυήθηκε την απρόσκοπτη συνέχιση του δανεισμού από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, προκειμένου να διασφαλισθεί η εθνική συμμετοχή, η απορρόφηση κονδυλίων από την τέταρτη προγραμματική περίοδο (ΕΣΠΑ) και να μη χαθεί άλλος χρόνος».Σε ό,τι αφορά το δεύτερο ζήτημα, το οποίο σχετίζεται με τις καθυστερήσεις που προκαλούν οι απροσδιορίστου χρόνου ολοκλήρωσης αρχαιολογικές έρευνες, ο κ. Μαγκριώτης και η κ. Μενδώνη τόνισαν από κοινού ότι «οι όποιες αρρυθμίες υπήρξαν μπορούν να διορθωθούν με έναν καλό συντονισμό του υπουργείου Υποδομών και των αρχαιολογικών υπηρεσιών».

Οι αλλαγές στις συγκοινωνίες στα ανατολικά προάστεια της Αθήνας

realestate-internetΣημαντικές αλλαγές στις αστικές συγκοινωνίες ισχύουν απο σήμερα και σταδιακά θα κλιμακωθούν τους επομενους μήνες. Οι αλλαγές αυτές είναι:
• Οι λεωφορειακές γραμμές Γ5 ΧΟΛΑΡΓΟΣ- ΑΚΑΔΗΜΙΑ και 419 ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΟΛΑΡΓΟΥ- ΑΚΑΔΗΜΙΑ καταργούνται και ταυτόχρονα ενισχύονται τα δρομολόγια των αντίστοιχων τοπικών λεωφορειακών γραμμών 416 ΧΟΛΑΡΓΟΣ- ΣΤΑΘ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ (που μετονομάζεται σε 416 ΣΤ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑ- ΧΟΛΑΡΓΟΣ) και 418 ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ - ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ (που μετονομάζεται σε 418 ΣΤ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑ- ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΟΛΑΡΓΟΥ), που συνδέουν τον Δήμο Χολαργού με τον σταθμό μετρό «Εθνική Άμυνα». Τα δρομολόγια των δύο τοπικών, πλέον, γραμμών γίνονται 8λεπτα και 9λεπτα αντίστοιχα, ενώ οι αφετηρίες τους μεταφέρονται από τον σταθμό μετρό Κατεχάκη στον σταθμό μετρό Εθνική Άμυνα
• Η λεωφορειακή γραμμή 408 ΠΑΠΑΓΟΥ- ΑΚΑΔΗΜΙΑ καταργείται και δημιουργούνται δύο αντίρροπες κυκλικές λεωφορειακές γραμμές οι 409 ΠΑΠΑΓΟΥ-ΣΤ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑ-ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ και 413 ΠΑΠΑΓΟΥ - ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΣΤ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑ, που συνδέουν τον Δήμο Παπάγου με τους σταθμούς μετρό «Εθνική Άμυνα» και «Κατεχάκη» και με συχνότητα κάθε 13 λεπτά η κάθε γραμμή.
• Η γραμμή 406 ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ επεκτείνεται μέχρι τον σταθμό μετρό «Νομισματοκοπείο» και μετονομάζεται σε 406 ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ-ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ
• Οι αφετηρίες των λεωφορειακών γραμμών
125 ΣΤ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑΣ - ΠΑΙΑΝΙΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ,
303 ΣΤΑΘ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ (Μέσω ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ)
304 ΣΤΑΘ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑΣ - ΑΡΤΕΜΙΣ (ΒΡΑΥΡΩΝΑ)
305 ΣΤΑΘ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑΣ - ΑΡΤΕΜΙΣ (ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ)
308 ΣΤΑΘ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑΣ - ΠΑΙΑΝΙΑ - ΚΟΡΩΠΙ
315 ΣΤΑΘ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑΣ - ΠΑΛΛΗΝΗ
316 ΣΤΑΘ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑΣ - ΑΡΤΕΜΙΣ
μετακινούνται στον σταθμό Μετρό «Νομισματοκοπείο», από τον σταθμό Μετρό «Εθνική Άμυνα» που είναι μέχρι σήμερα και μετονομάζονται ανάλογα.
• Επίσης, οι αφετηρίες των γραμμών 404 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙ και 407 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΝΕΑ ΖΩΗ - ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ μεταφέρονται στον σταθμό μετρό «Εθνική Άμυνα» από τον σταθμό. μετρό «Κατεχάκη» που είναι μέχρι σήμερα και μετονομάζονται ανάλογα.
• Οι λεωφορειακές γραμμές κορμοί Α5 «ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΑΝΘΟΥΣΑ» και Β5 «ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ–ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ–ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (μέσω Τσακού)» λειτουργούν χωρίς τροποποίηση.

Αν.Αττική:Απειλή για τον υδροφόρο ορίζοντα

Μετά τις πρόσφατες συναντήσεις του με τον Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας Αττικής Ηλ. Λιακόπουλο και τον Ειδικό Γραμματέα Κεντρικής Υπηρεσίας Υδάτων Ανδρ. Ανδρεαδάκη, ο Νομάρχης Ανατολικής Αττικής Λ. Κουρής με επιστολή του επισημαίνει την ανάγκη άμεσης προώθησης των μελετών και των έργων αποχέτευσης στην Ανατολική Αττική, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις, με την επιβάρυνση της ρύπανσης του εδάφους και του υπόγειου υδροφόρου ορίζοντα και να προστατευτεί η δημόσια υγεία, αφού το 90% σχεδόν της περιοχής στερείται αποχετευτικού δικτύου.

Στην επιστολή του ο Νομάρχης αναφέρεται διεξοδικά στην επείγουσα ανάγκη για την προώθηση ενός τόσο σημαντικού έργου για την ποιότητα ζωής των κατοίκων της περιοχής, επισημαίνει όμως ότι η ΕΥΔΑΠ η οποία είχε αναλάβει την προώθηση των μελετών και των έργων αποχέτευσης έχει επιδείξει, επί σειρά ετών, περίεργη ολιγωρία καθώς περιορίζεται σε συζητήσεις με τους Δήμους και τις Κοινότητες της Ανατολικής Αττικής για τους όρους πιθανής εκχώρησης των τοπικών δικτύων ύδρευσης. Αποτέλεσμα αυτής της τακτικής είναι να μην έχει προωθηθεί σχεδόν κανένα έργο ενώ και οι μελέτες είναι βέβαιο ότι χρειάζονται επικαιροποίηση.

Καταλήγοντας στην επιστολή του ο Λ. Κουρής τονίζει ότι : «Τους χαλαρούς ρυθμούς με τους οποίους έχει προσεγγίσει η ΕΥΔΑΠ το σοβαρό αυτό θέμα πρέπει να τους διαδεχθούν ταχύτατες ενέργειες, ώστε να ολοκληρωθούν με γοργούς ρυθμούς οι μελέτες και να ξεκινήσουν άμεσα τα απαραίτητα έργα. Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ανατολικής Αττικής, με τα αιρετά της όργανα και τα υπηρεσιακά της στελέχη, είναι έτοιμη να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, που αποτελεί αίτημα όλων των συμπολιτών μας.»

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki