Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Χωροταξία & Περιβάλλον

Τα σχέδια των πεζοδρομήσεων-ενοποιήσεων στην Αθήνα

dentroΠεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου με κυκλοφορία μόνο των δημόσιων μέσων μεταφοράς,αλλαγή κατεύθυνσης της Ακαδημίας και διατήρηση της Σταδίου ως αρτηρίαπρόσβασης στο Σύνταγμα είναι μερικά απο τα σενάρια που εξετάζονται στα πλαίσια της αναμόρφωσης της Αθήνας . Παράλληλα εξετάζονται:
* Συνέχιση του προγράμματος ενοποίησης των αρχαιολογικών χώρων της πρωτεύουσας προς τα δυτικά, που έχει σταματήσει τα τελευταία χρόνια στον Κεραμεικό, με τελικό προορισμό την Ακαδημία Πλάτωνος.
* Δυο καρδιές πρασίνου συνολικής επιφάνειας 1.000 στρεμμάτων. Η  πρώτη θα είναι ο Εθνικός Κήπος, . Η δεύτερη αφορά το Πολιτιστικό Πάρκο κατά μήκος του Ιλισού, που θα ξεκινά από τον Εθνικό Κήπο και με ένα δίκτυο πεζόδρομων θα διακλαδώνεται ώς τις ανατολικές πλευρές του Λυκαβηττού. Εκτός από τη Β. Ολγας, προβλέπεται πεζοδρόμηση της Ηρώδου Αττικού.
Παράλληλα εξεταζεται η δυνατότητα ενοποίησης των ελύθερων χώρων πρασίνου δηλαδή του Εθνικού Κήπου, με επιφάνεια 158 στρεμμάτων, με το κήπος του Ζαππείου (138 στρέμματα), το Ολυμπιείο (150 στρέμματα), τους λόφους Αγρας και Αρδηττού (115 στρέμματα), καθώς και τον κήπο του προεδρικού μεγάρου (30 στρέμματα), . Η ενοποίησή τους, με πεζοδρομήσεις, αλλά και με διαπλατύνσεις των πεζοδρομίων, μπορεί να διασφαλίσει ένα χώρο πρασίνου με επιφάνεια περίπου 500 στρεμμάτων.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:Αντιρήσεις για την χάραξη της περιφερειακής

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της δημόσιας διαβούλευσης για την εξωτερική περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης. Σε ανακοίνωσή του ο δήμος Θέρμης αφήνει αιχμές εναντίον της διοίκησης της «Εγνατία Οδός ΑΕ», που μελέτησε το συγκεκριμένο έργο, για τη διαδικασία που ακολούθησε στο πλαίσιο της διαβούλευσης τα δυόμισι χρόνια που το έργο είναι υπό συζήτηση.Ο δήμος επιμένει η εξωτερική περιφερειακή να περάσει στα ανατολικά όριά του με τα Βασιλικά, προκειμένου να μη θιχτούν τα ακίνητα που είναι προς ένταξη στο σχέδιο πόλης της περιοχής. Γι' αυτό άλλωστε ζητά να... αξιοποιηθούν οι εκτάσεις του Δημοσίου και του υπουργείου Εθνικής Αμυνας.

ΠΕΙΡΑΙΑΣ:Βρήκαν μέρος απο τα μακρά τείχη

Δύο τμήματα από τα Μακρά Τείχη του Πειραιά έφεραν στο φως, πριν από λίγες ημέρες, οι εργασίες βελτίωσης της σιδηροδρομικής γραμμής Καλλιθέα - Φάληρο και ήδη οι αρχαιολόγοι  έπιασαν δουλειά..

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:Με καθυστέρηση 14-15 μήνες το ΜΕΤΡΟ

sfyri-dikastiΤο 2014 θα είναι η χρονιά για το μετρό της Θεσσαλονίκης. «Θέλουμε να κερδίσουμε μέρος του χαμένου χρόνου, όμως όσο και αν επιταχύνουμε δε φαίνεται εφικτό να τελειώσει το 2012, που προβλέπει η σύμβαση», ανέφερε ο υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, προσθέτοντας ότι αυτή τη στιγμή υπολογίζεται ότι η βασική γραμμή των 9,6 χιλιομέτρων, θα είναι έτοιμη 14 με 15 μήνες αργότερα, σε σχέση με το αρχικό χρονοδιάγραμμα.Όσον αφορά στις επεκτάσεις του μετρό προς την ανατολική και τη δυτική πλευρά της πόλης, ο υφυπουργός ανακοίνωσε ότι «για την Καλαμαριά το 2010 θα είμαστε έτοιμοι για τη δημοπράτηση», ενώ διευκρίνισε ότι προς Σταυρούπολη «μόνο οι γεωτεχνικές μελέτες έχουν ξεκινήσει», με το σχεδιασμό να περιλαμβάνει την επέκταση μέχρι το Κορδελιό και από εκεί σύνδεση μέσω προαστιακού με τη Σίνδο.Ο διευθυντής του Μετρό Θεσσαλονίκης, ανακοίνωσε ότι μελετάται η μελλοντική μετατροπή του φρέατος, μπροστά από την Κεντρική Βιβλιοθήκη του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκη, σε πάρκινγκ, χωρητικότητας 2.000 οχημάτων.Η κοινοπραξία ζητεί επιτάχυνση των διαδικασιών απαλλοτριώσεων, ανάληψη εκατέρωθεν δέσμευσης για χρόνο υποβολής και έγκρισης υπολειπομένων μελετών, επιτάχυνση αρχαιολογικών εργασιών, εκπόνηση και έγκριση ρεαλιστικού αναθεωρημένου χρονοδιαγράμματος κατασκευής του έργου.Από την πλευρά των φορέων της πόλης, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης,  επισήμανε ότι «η καθυστέρηση των τελευταίων τριών ετών ήταν ολέθρια και για την πόλη, αλλά και για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις περιοχές που αναπτύσσονται τα εργοτάξια». «Ο κίνδυνος το έργο να ολοκληρωθεί ακόμη και το 2016, περισσότερα από δέκα χρόνια από την έναρξη των εργασιών, καταδικάζει τη Θεσσαλονίκη στην υποβάθμιση», πρόσθεσε.

ΝΕΑ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΣ

Στον δήμο της Νέας Αλικαρνασσού επιρρίπτει ευθύνες για τις παρατυπίες που έγιναν στην κατασκευή του παραλιακού δρόμου, το πόρισμα του νομικού συμβούλου της Νομαρχίας Ηρακλείου.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki