Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Περιβάλλον

Θέλουν Κοινοτική νομοθεσία για τα υγρά απόβλητα

Τη θέσπιση ευρωπαϊκού νομοθετικού πλαισίου για την ανάκτηση και επαναχρησιμοποίηση των επεξεργασμένων αστικών υγρών αποβλήτων ζητούν με ερώτηση που κατέθεσαν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή οι ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ Κρίτων Αρσένης και Σπύρος Δανέλλης. Τονίζουν πως τα κράτη μέλη της Ε.Ε. αναγνωρίζουν τη σοβαρότητα του προβλήματος της λειψυδρίας, ωστόσο η απουσία κοινοτικών κριτηρίων για την επαναχρησιμοποίηση των υγρών λυμάτων συνεχίζει να αποτελεί ένα κενό στην ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Πολλές χώρες του αναπτυγμένου κόσμου, καθώς και διεθνείς οργανισμοί έχουν θεσπίσει κριτήρια ανάκτησης και επαναχρησιμοποίησης των εκροών των αστικών υγρών αποβλήτων, ανάμεσά τους οι ΗΠΑ (Πολιτεία της Καλιφόρνια), το Ισραήλ, η Αυστραλία, o Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας του ΟΗΕ (FAO), ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO) και η Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος των ΗΠΑ (EPA).
Σύμφωνα με τους ευρωβουλευτές, ένα τέτοιο πλαίσιο θα συνέβαλε στην προστασία του ευρωπαϊκού περιβάλλοντος, της δημόσιας υγείας, αλλά και στην αειφόρο ανάπτυξη των γεωργικών περιοχών.

Θεσσαλονίκη: κόντρα για την καύση απορριμμάτων

Κόντρα μεταξύ νομάρχη και αντιπολίτευσης ξέσπασε στη νομαρχία με αφορμή την άδεια καύσης απορριμμάτων που δόθηκε στην τσιμεντοβιομηχανία Τιτάν.
Την κατηγορηματική θέση της υπέρ της βέλτιστης σειράς στη διαχείριση των απορριμμάτων, επαναλαμβάνει η νομαρχιακή παράταξη Οικολογία Αλληλεγγύη και μετά από την χθεσινή κατά πλειοψηφία απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου να δοθεί άδεια για καύση απορριμμάτων στο εργοστάσιο του ΤΙΤΑΝΑ.
«Πρόκειται για μια πρωτοφανή απόφαση η οποία ανοίγει την πίσω πόρτα στην καύση των απορριμμάτων στη Θεσσαλονίκη», είπε χθες στη συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου η επικεφαλής της Οικολογίας Αλληλεγγύης κ. Δήμητρα Γωγάκου.
Σύμφωνα με τους οικολόγους:
-Ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης Π. Ψωμιάδης πρέπει να εξηγήσει στους κατοίκους του νομού Θεσσαλονίκης, τι διαφορά έχει η καύση στον ιδιωτικό ΤΙΤΑΝΑ από την καύση στις δημόσιες μονάδες στον Άγιο Αντώνιο, στην Άσσηρο και στην Ευκαρπία που προγραμμάτιζε ο Σύνδεσμος ΟΤΑ μείζονος Θεσσαλονίκης. Οι μονάδες δεν πέρασαν μετά από τις αντιδράσεις της αντιπολίτευσης και των τοπικών κοινωνιών και ο κ. Ψωμιάδης τότε είχε πει ότι δεν πρόκειται να λειτουργήσει μονάδα καύσης στη Θεσσαλονίκη.
-Οι Δήμαρχοι Πολίχνης και Ευκαρπίας, οι οποίοι δεν αντέδρασαν, πρέπει να εξηγήσουν στους κατοίκους των δήμων τους, γιατί δεν θα έχουν από τη διαδικασία της καύσης παρόμοια προβλήματα με αυτά που ξεσήκωσαν τους κατοίκους του Αγ. Αντωνίου, της Ασσήρου και της Ευκαρπίας. Μήπως οι κάτοικοί τους είναι πιο ανθεκτικοί;
Η ίδια πλευρά αναφέρει ότι:
-με τη χθεσινή απόφαση δόθηκε η άδεια στον Τιτάνα να προσθέσει στην παραγωγική διαδικασία της μονάδας εναλλακτικά καύσιμα (!!!) όπως χαρακτηρίζονται οι συνολικά 210.000 τόνοι γεωργικών αποβλήτων, νάιλον θερμοκηπίου, σεντινελαίων, υλικών συσκευασίας από χαρτί και χαρτόνι, πλαστικό, ξύλο, ελαστικά αυτοκινήτων, απόβλητα κατασκευών και κατεδαφίσεων, λυματολάσπη και υφαντικές ύλες.
-τρεις φορές ομόφωνα το Νομ. Συμβούλιο δεν δέχτηκε τις μονάδες καύσης στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα απέτρεψε τη δημιουργία του εργοστασίου καύσης στην Ευκαρπία.
-με τη νέα απόφαση καταστρατηγούνται οι διατάξεις του Ν.2939/2001 και η αναθεωρημένη οδηγία 98/2008 για τη βέλτιστη σειρά στη διαχείριση των αποβλήτων που επιβάλλεται να ακολουθήσει και η χώρα μας.
Απαντώντας, η αντινομαρχία Ανάπτυξης αναφέρει τα εξής:
-Κατά τη διάρκεια της προθεσμίας δημοσιοποίησης της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) του θέματος ούτε ο Δήμος Ευκαρπίας ούτε ο Δήμος Σταυρούπολης εξέφρασαν αντίρρηση για την λειτουργία της μονάδας. Άλλες απόψεις δεν εκφράστηκαν εγγράφως, είτε ενδιαφερόμενων πολιτών είτε φορέων.
-Ακολουθήθηκε πιστά τόσο η Εθνική όσο και η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία
-Στόχος του προτεινόμενου έργου, σε αντίθεση με όλα αυτά που δηλώνουν κάποιοι σήμερα, είναι η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέσω της χρήσης Εναλλακτικών Καυσίμων, που θα αντικαταστήσουν ένα μέρος των χρησιμοποιούμενων συμβατικών στερεών καυσίμων (άνθρακα, pet-coke).
-Η χρήση εναλλακτικών καυσίμων αποτελεί μια καλά αποδεδειγμένη και εδραιωμένη τεχνολογία για την πλειοψηφία της ευρωπαϊκής βιομηχανίας τσιμέντου, πράγμα που ισχύει πάνω από 15 χρόνια. Το 2006 περίπου 18% της κατανάλωσης θερμικής ενέργειας στην τσιμεντοβιομηχανία της Ευρώπης προερχόταν από εναλλακτικά καύσιμα. Αυτό αντιστοιχούσε σε 2,5 εκατομμύρια τόνους άνθρακα. Τα ποσοστά αυτά ανεβαίνουν συνεχώς και ήδη ορισμένες μονάδες έχουν καταφέρει να καλύψουν πάνω από το 50% των αναγκών τους.
-Οι αέριες εκπομπές κατά την καύση των εναλλακτικών καυσίμων δεν επιβαρύνονται, λόγω των συνθηκών που επικρατούν στον τσιμεντοκλίβανο. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα γίνονται αυστηροί έλεγχοι και συνεχής παρακολούθηση των συνθηκών λειτουργίας της καύσης όπως και της αέριας ρύπανσης. Αντιθέτως, τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί οι έλεγχοι, έχουν μπει αυστηρά πρόστιμα και θα παρακολουθείται και το συγκεκριμένο έργο από την Υπηρεσία της Νομαρχίας μας.
-Η ΕΕ έχει θεσπίσει αυστηρότερα όρια αερίων εκπομπών τα οποία έχει υιοθετήσει η ελληνική Νομοθεσία και έχουν ενσωματωθεί στην εισήγηση και τους Περιβαλλοντικούς όρους.
-Η χρήση εναλλακτικών καυσίμων στο εργοστάσιο Θεσσαλονίκης θα αποφέρει σημαντικά οφέλη τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Επιγραμματικά τα κυριότερα οφέλη θα είναι τα εξής:
1. Μείωση των εκπομπών CO2, που συμβάλλουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, τόσο για το εργοστάσιο Θεσσαλονίκης όσο και συνολικά για τη χώρα
2. Εξοικονόμηση φυσικών πόρων, όπως τα ορυκτά μη ανανεώσιμα καύσιμα καθώς και μείωση των επιπτώσεων που προκύπτουν από την εξόρυξη και επεξεργασία τους
3. Αξιοποίηση ενέργειας που άλλως θα απορριπτόταν.
4. Ασφαλής τελική διάθεση αποβλήτων, εξοικονομώντας χώρο στους ΧΥΤΑ.
-Σε περίπτωση ατυχήματος ή έκτακτης κατάστασης ή μη κανονικής λειτουργίας του κλιβάνου, αυτόματα διακόπτεται η μεταφορά από το σιλό των στερεών εναλλακτικών καυσίμων και την ημερήσια δεξαμενή υγρών εναλλακτικών καυσίμων προς τον περιστροφικό κλίβανο, έτσι ώστε να αποφευχθούν οποιεσδήποτε επιπτώσεις στην ατμόσφαιρα από την καύση σε μη κανονικές συνθήκες λειτουργίας.

Μισό ευρώ το στρέμμα κοστίζει η πρόληψη των δασικών πυρκαγιών

Τα συμπεράσματα της εκδήλωσης που διοργάνωσε ο Ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Θόδωρος Σκυλακάκης ως πρόεδρος της Ομάδας Εργασίας για την Μεσόγειο (η οποία ανήκει στη διακομματική ομάδα για την κλιματική αλλαγή, τη βιοποικιλότητα και την αειφόρο ανάπτυξη και η οποία είναι η μεγαλύτερη στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο) με τον Γάλλο Ευρωβουλευτή του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος Gaston Franco, ήταν αποκαλυπτικά όσον αφορά την ανεπάρκεια των πόρων που διατίθενται για την πρόληψη των δασικών πυρκαγιών και ειδικά των λεγόμενων "υπερ-πυρκαγιών" οι οποίες έχουν κάνει την εμφάνισή τους τα τελευταία χρόνια και το χαρακτηριστικό τους είναι ότι δεν μπορούν να τεθούν υπό έλεγχο σε μικρό χρονικό διάστημα με τα υπάρχοντα μέσα αντιμετώπισης.
Σύμφωνα με διαπίστωση του Christian Pinaudau, Γενικού Γραμματέα του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Δασικών Εκτάσεων της Νότιας Ευρώπης, η αντιμετώπιση μιας μεγάλης πυρκαγιάς (π.χ. της πυρκαγιάς στη Ρόδο το 2008), κοστίζει ποσά της τάξεως των €15 εκατομμυρίων (συμπεριλαμβανομένων του κόστους των αεροσκαφών τύπου Canadair, των ελικοπτέρων, του ανθρώπινου δυναμικού που συμμετέχει στις επιχειρήσεις και όλων των άλλων συναφών δαπανών). Στη Γαλλία με το ίδιο ποσό γίνονται επενδύσεις για την πρόληψη των δασικών πυρκαγιών δαπανώντας μισό ευρώ το στρέμμα. Επενδύοντας δηλαδή η Ελλάδα το ίδιο ποσό θα μπορούσε να θωρακίσει εκατομμύρια στρέμματα δάσους.
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την Ελλάδα γιατί η κλιματική αλλαγή που θα επέλθει τα επόμενα 30 χρόνια έχει αναπότρεπτα προδιαγραφεί και θα πλήξει ιδιαίτερα τη χώρα μας η οποία κατεξοχήν κινδυνεύει από έναν φαύλο κύκλο ξηρασίας, πυρκαγιών, ερημοποίησης και καταστροφής δασών και οικοσυστημάτων.
Η ανομβρία και οι διαρκείς πυρκαγιές επιταχύνουν τη διαδικασία της απερήμωσης σε μεγάλες περιοχές της Νότιας Ευρώπης, προκαλώντας την εξαφάνιση περισσότερων από 400.000 εκταρίων ευρωπαϊκού δάσους ετησίως κατά την τελευταία δεκαετία, με αποτέλεσμα την επιδείνωση της ποιότητας ζωής του πληθυσμού, με καταστροφικές βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες συνέπειες για την οικονομία των πληττομένων περιοχών, μεταξύ άλλων με την υποβάθμιση της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς, τη διάλυση οικονομικής και κοινωνικής υποδομής, και την καταστροφή του περιβάλλοντος (στην περίπτωση των δασοπυρκαγιών απώλεια φυσικών βιοτόπων και βιοποικιλότητας, επιδείνωση του μικροκλίματος και αύξηση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου).
Ο Θόδωρος Σκυλακάκης στην παρέμβασή του δήλωσε: "Το συμπέρασμα των παρουσιάσεων όλων των ειδικών είναι ότι δυστυχώς το θέμα της πρόληψης των πυρκαγιών είναι ακόμα και σε ευρωπαϊκό επίπεδο σε πρώιμο στάδιο και παρά το γεγονός ότι όλοι ομνύουν για τη σημασία της πρόληψης, δεν δαπανώνται ούτε σε ευρωπαϊκό επίπεδο ούτε σε επίπεδο Κρατών Μελών τα απαραίτητα χρήματα. Πρέπει λοιπόν να σπάσουμε το τείχος της αδιαφορίας που έχει ως συνέπεια να χάνονται 4 εκ. στρέμματα μεσογειακών δασών το χρόνο και να μην έχει η Ευρώπη καν μελετήσει το όφελος που θα υπήρχε αν εφαρμοζόταν μία ολοκληρωμένη πολιτική πρόληψης και με τη δική της βοήθεια".

Νερό: σπατάλη και ρύπανση

Την τελική της Έκθεση με τα συμπεράσματα των εργασιών της ολοκλήρωσε σήμερα 13 Ιουλίου 2010, σε ειδική Συνεδρίαση, η Υποεπιτροπή Υδατικών Πόρων της Βουλής. Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της Επιτροπής και Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Κώστας Καρτάλης «Από τις εργασίες της Επιτροπής διαπιστώθηκε μία ακατανόητη σπατάλη υδατικών πόρων αλλά και μια επίσης ακατανόητη αντίληψη ότι οι ποταμοί και οι λίμνες μπορεί να είναι παραλήπτες αστικής, γεωργικής και βιομηχανικής ρύπανσης. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλά ποτάμια και λίμνες στη χώρα μας είναι σε ανησυχητική κατάσταση καθώς διέπονται από νομοθεσία του 1965!!. Καταγράψαμε την κατάσταση, προτείνουμε συγκεκριμένα μέτρα πριν είναι αργά και ζητάμε από τους συναρμόδιους φορείς να δραστηριοποιηθούν άμεσα. Σε κάποιες περιπτώσεις, χρειάζεται να συνδυάσουμε τα μέτρα προστασίας με φορολογικά και αναπτυξιακά κίνητρα. Εκεί ο ρόλος των Υπουργείων Οικονομικών και Οικονομίας είναι κεντροβαρικός.»
Η Υποεπιτροπή μετά από έξι ειδικές συνεδριάσεις για το θέμα αυτό και δύο επισκέψεις σε περιοχές που έχουν άμεση σχέση με το ζήτημα αυτό (Ποταμός Λάδωνας - Ποταμός Πηνειός) καταλήγει σε συγκεκριμένες προτάσεις για την προστασία των επιφανειακών υδάτων (ποτάμια-λίμνες):
α) την ενίσχυση των περιβαλλοντικών ελέγχων,
β) τη διατήρηση μητρώου περιβαλλοντικών παραβάσεων με ανάρτηση τους στο διαδίκτυο,
γ) τη μείωση του φορολογικού βάρους των φορέων της μεταποίησης που εκσυγχρονίζουν τις περιβαλλοντικές υποδομές τους (διαχείριση λυμάτων και απορριμμάτων) και περιορίζουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα,
δ) την υποχρεωτική συνάρτηση αναπτυξιακών επιδοτήσεων με την υιοθέτηση τεχνολογιών και τεχνικών για τη μείωση της ρύπανσης στην πηγή.
ε) την ασφάλιση των φορέων έναντι του κινδύνου περιβαλλοντικής ζημίας.
Επιπρόσθετα προτείνονται:
1. Για την προστασία των ποταμών και των λιμνών, η οριοθέτηση τους κατά απόλυτη προτεραιότητα και σε 2η φάση ο καθορισμός ζώνης άμεσης προστασίας, η οποία δεν πρέπει να είναι μικρότερη από τα 100m πλάτος. Προτείνονται επίσης η παύση υδροληψίας με απευθείας άντληση παρά μόνο από προκαθορισμένα και εγκεκριμένα σημεία άντλησης, η δημιουργία υποχρεωτικά στεγανών βόθρων ή δικτύου αποχέτευσης ή και μεταφοράς σε βιολογικούς καθαρισμούς των αστικών αποβλήτων χωριών ή και μικρών πόλεων, έτσι ώστε να καταργηθούν οι απορροφητικοί βόθροι τουλάχιστον στους οικισμούς που άπτονται του ποταμού/λίμνης ή βρίσκονται σε απόσταση μικρότερη από τα 500m από αυτόν και την απαγόρευση διάτρησης γεωτρήσεων σε απόσταση τουλάχιστον 200m από τον ποταμό/λίμνη με παράλληλη πρόβλεψη για τη στεγάνωση των αδειοδοτημένων αρδευτικών γεωτρήσεων.
2. Ο άμεσος καθορισμός Ποιοτικών Περιβαλλοντικών Προτύπων και Οριακών Τιμών Εκπομπών (σε όρους Ετήσιας Μέσης Συγκέντρωσης (ΕΜΣ - ΠΠΠ) και Μέγιστης Επιτρεπόμενης Συγκέντρωσης (ΜΕΣ - ΠΠΠ) των υγρών βιομηχανικών αποβλήτων, βιομηχανικών και άλλων δραστηριοτήτων, που βρίσκονται εντός της λεκάνης των ποταμών κατ΄ αντιστοιχία της περίπτωσης του Ασωπού ποταμού.
3. Η ενίσχυση της χρήσης µη συµβατικών υδατικών πόρων (επαναχρησιµοποίηση λυµάτων ή χρήση όµβριων, υφάλ­µυρων κ.λπ. νερών). Απαραίτητες προϋποθέσεις αποτελούν η οικονομική ενίσχυση τέτοιων δράσεων (λ.χ. μέσω του αναπτυξιακού νόμου) και η θέσπιση κατάλληλου νοµοθετικού πλαισίου.
4. Για τους παράκτιους υγρότοπους, η αλλαγή της πολεοδομικής νομοθεσίας ώστε να αποκλείεται η οικιστική ανάπτυξη εντός των ορίων των παράκτιων υγροτόπων αλλά και να προβλέπεται κατά τη διαδικασία της έκδοσης οικοδομικής άδειας, η εξέταση των επιπτώσεων στον υγρότοπο από κάθε είδους κατασκευή.
5. Για το ζήτημα του νερού που χρησιμοποιείται στις γεωργικές καλλιέργειες η κοστολόγηση και στη συνέχεια τιµολόγηση του νερού άρδευσης, όπως προβλέπεται και στην Οδηγία 2000/60/ΕΚ, με βάση όμως κοινωνικά και αναπτυξιακά κριτήρια και με γνώμονα την παρούσα οικονομική κατάσταση, τις πιέσεις στο αγροτικό εισόδημα, την αναθεώρηση της ΚΑΠ και την κλιματική αλλαγή
Τέλος, η Υποεπιτροπή Υδατικών Πόρων της Βουλής:
- καλεί το ΥΠΕΚΑ για περαιτέρω επίσπευση των διαδικασιών για την εφαρμογή της Κοινοτικής Οδηγίας 2000/60 (καταγραφή πιέσεων και ανά­λυση επιπτώσεων, οικονοµική ανάλυση χρήσεων, µητρώο προστατευόµενων περιο­χών, σύνταξη προγραµµάτων παρακολούθησης, προώθηση διαδικασιών διαβούλευ­σης σύνταξη προγραµµάτων διαχείρισης, τελικός καθορισµός των κύριων λεκανών απορ­ροής και των υδατικών διαµερισµάτων της χώρας) που θα οδηγήσουν στην πλήρη εφαρμογή των μέτρων για την προστασία της ποιότητας και ποσότητας των υδατικών πόρων της χώρας,
- καλεί το Υπουργείο Οικονομίας να εντάξει στον αναπτυξιακό νόμο ειδικά μέτρα για την ενσωμάτωση σε παραγωγικές επενδύσεις τεχνολογιών/τεχνικών προστασίας και εξοικονόμισης των υδατικών πόρων,
- καλεί το Υπουργείο Οικονομικών να επεκτείνει, στα πλαίσια των διαμορφούμενων δημοσιονομικών περιθωρίων, τις ρυθμίσεις για φορολογικές ελαφρύνσεις σε επενδύσεις που μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, και σε επενδύσεις που προστατεύουν την ποιότητα και την ποσότητα των υδατικών πόρων,
- καλεί το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης να ενισχύσει τα προγράμματα αντιμετώπισης της νιτρορύπανσης (Οδηγία 91/676/ΕΚ) και να σχεδιάσει, σε συνεργασία με το ΥΠΕΚΑ, ένα χωροταξικά ισόρροπο πρόγραμμα κατασκευής έργων πεδινής και ορεινής υδρονομίας,
- καλεί το Υπουργείο Εσωτερικών να προτάξει το θέμα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στο πρώτο διάστημα εφαρμογής του Σχεδίου ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ,
- καλεί τα Υπουργεία ΠΕΚΑ και Αγροτικής Ανάπτυξης να δρομολογήσουν δράσεις επανόρθωσης της περιβαλλοντικής ζημιάς που έχει υποστεί το υδατικό σύστημα της χώρας, σε περιοχές εντατικής γεωργίας ή καταγραφής υψηλής ρύπανσης επιφανειακών και υπογείων υδάτων, όπως η περιοχή Ασωπού-Οινοφύτων, κ.α.

Υπέρβαση στις τιμές του όζοντος

Σύμφωνα με μετρήσεις του Δικτύου Παρακολούθησης Ατμόσφαιρας της Αθήνας παρατηρήθηκαν σήμερα υπερβάσεις του ορίου ενημέρωσης κοινού στις τιμές του όζοντος.
Συγκεκριμένα, καταγράφηκε η εξής υπέρβαση:
Στο σταθμό Αγίας Παρασκευής, στις 13:00, με τιμή 189 μg/m³
Για το λόγο αυτό από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης παρέχονται οι ακόλουθες οδηγίες για την προφύλαξη του πληθυσμού: «Άτομα με αναπνευστικές και καρδιαγγειακές παθήσεις και γενικότερα άτομα ευαίσθητα στην ατμοσφαιρική ρύπανση συνίσταται να παραμένουν σε εσωτερικούς χώρους και να αποφεύγουν την κυκλοφορία στο εξωτερικό περιβάλλον. Επίσης, συνίσταται στα παραπάνω άτομα, καθώς και τα παιδιά να αποφεύγουν την έντονη σωματική άσκηση, η οποία μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό της αναπνευστικής οδού και να οδηγήσει σε αναπνευστικά προβλήματα».
Το όριο ενημέρωσης κοινού είναι το 180 μg/m³ και το όριο συναγερμού πληθυσμού το 240 μg/m³.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki