Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Καταγγέλω κε Υπουργέ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:110.000 ΙΧ αντι 25.000

Η περιφερειακή οδός,της Θεσσαλονίκης, κατασκευάστηκε για να εξυπηρετεί 25.000 αυτοκίνητα την ημέρα. Τώρα δέχεται 110.000 και αντί να είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας τείνει να μετατραπεί σε δρόμο βραδυπορίας ή και ακινησίας όταν συμβεί ένα τροχαίο ατύχημα.

ΦΕΡΕΣ:Νερό με αρσενικό

Αρσενικό σε μία γεώτρηση στο Αερινό του Δήμου Φερών εντοπίζουν οι αναλύσεις νερού, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Χημείου του Κράτους, τα οποία γνωστοποιήθηκαν στη δημοτική αρχή.
Ο έλεγχος έγινε σε όλα τα σημεία υδροδότησης του Δήμου Φερών και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα νερά είναι απαλλαγμένα από χρώμιο σε όλα τα διαμερίσματα. Στο Αερινό, ωστόσο, καταγράφεται ποσότητα αρσενικού 14,4 μg/l με όριο 10 μg/l. Όπως ανέφερε ο Δήμαρχος Φερών κ. Κανάρης, η δημοτική αρχή θα συνεχίσει τη διανομή εμφιαλωμένου νερού στους κατοίκους του Αερινού, έως ότου οι ειδικοί του ΙΓΜΕ, οι οποίοι βρίσκονται στην περιοχή εδώ και δύο ημέρες, διερευνήσουν αν υπάρχει καλής ποιότητας νερό για να γίνει γεώτρηση.

ΠΙΝΔΟΣ:Ο θάνατος της ...αρκούδας

Πολλές απώλειες στον πληθυσμό της καφέ αρκούδας που ζει στην οροσειρά της Πίνδου και τα παρακλάδια της παρατηρούνται τα τελευταία χρόνια, λόγω της διέλευσης μεγάλων οδικών αξόνων ταχείας κυκλοφορίας από τις περιοχές που ζουν . Συγκεκριμένα, μέσα στο 2009 σημειώθηκαν 12 τροχαία με 10 αρκούδες θύματα, τα περισσότερα εξ αυτών στον κάθετο άξονα Σιάτιστας-Κρυσταλλοπηγής, ενώ  τον Ιανουάριο του 2010 σημειώθηκε ένα ακόμα ατύχημα σε οδικό δίκτυο μεταξύ Ελάτης και Περτουλίου.

Αιτία των ατυχημάτων είναι η σαφώς ανεπαρκής, διαβρωμένη και μη ειδικών προδιαγραφών περίφραξη των περιοχών κατά μήκος του οδικού δικτύου σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι αρκούδες στη χώρα μας υπόκεινται σε σοβαρή διαταραχή του βιολογικού τους κύκλου λόγω των κλιματικών αλλαγών και παρουσιάζουν μεγάλη κινητικότητα στις περιοχές της Ηπείρου και της Δυτικής Μακεδονίας για μεγαλύτερο διάστημα του ημερολογιακού έτους.

Επιπλέον, ο κατακερματισμός των ενδιαιτημάτων της αρκούδας από τους μεγάλους οδικούς άξονες και συγκεκριμένα από την Εγνατία Οδό έχει γίνει χωρίς πρόβλεψη για τη μη διακοπή της λειτουργίας φυσικών διαδρόμων επικοινωνίας για την άγρια πανίδα, οι οποίοι είναι απαραίτητοι «για τη μετανάστευση, τη γεωγραφική κατανομή και τη γενετική ανταλλαγή αγρίων ειδών», όπως ορίζει και το Άρθρο 10 της Οδηγίας 92/43/ΕΟΚ.

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ:Μία πρωτιά που πληρώνεται με αίμα

Η Αιτωλοακαρνανία είναι ο Νομός της Ελλάδας, που κατέκτησε τη θλιβερή πρωτιά στα τροχαία δυστυχήματα, κατά τον περασμένο χρόνο.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ, το 2009 σημειώθηκαν 49 τροχαία δυστυχήματα, στα οποία έχασαν τη ζωή τους 63 άνθρωποι. Στον θλιβερό κατάλογο των Νομών με τους περισσότερους νεκρούς από τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα, ακολουθεί ο Νομός Ηρακλείου Κρήτης με 48 δυστυχήματα και 52 νεκρούς. Την Τρίτη θέση στον κατάλογο καταλαμβάνει ο Νομός Αχαϊας με 43 τροχαία δυστυχήματα και 51 νεκρούς και ακολουθούν οι Νομοί Κορινθίας και Ηλείας.

ΚΡΗΤΗ:Θυσιαστήριο ο ΒΟΑΚ

Τεράστια είναι η απώλεια σε ανθρώπινες ζωές και ο αριθμός των τραυματιών και ανθρώπων με αναπηρίες εξαιτίας των τροχαίων ατυχημάτων που στη χώρα μας έχουν πια εξελιχθεί σε επιδημία.
Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του Τ.Ε.Ε. ο Β.Ο.Α.Κ χαρακτηρίζεται από υψηλή επικινδυνότητα. Από τους 992 δε ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα στην Κρήτη στην οκταετία 2000-2008, οι 273 ήταν θύματα τροχαίων ατυχημάτων που σημειώθηκαν στον Β.Ο.Α.Κ. Οι δε τραυματίες φθάνουν τους 16955!
Ο Β.Ο.Α.Κ μόνο εθνική οδό διευρωπαϊκού δικτύου δεν θυμίζει. Ανεπαρκής φωτισμός, έλλειψη διαζωμάτων και διαχωριστικών νησίδων, κακή ποιότητα οδοστρώματος, ελλιπής ή ανύπαρκτη σήμανση μαζί με πινακίδες ορίων ταχύτητας που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, παράνομες διαφημιστικές πινακίδες, συνεχείς κακοτεχνίες ακόμα και σε καινούρια τμήματα του με κακή και ελλιπή συντήρηση όλου του οδικού δικτύου.
Ένας απαρχαιωμένος δρόμος που συστηματικά επιχειρείται η αναβάθμισή του με αποσπασματικά έργα και που στην πραγματικότητα δεν πρόκειται καν για Οδικό Άξονα όλης της Κρήτης αφού στο Λασίθι δεν υφίσταται καν Β.Ο.Α.Κ.
Η αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης είναι ένα έργο επιτακτικής σημασίας για την οικονομία, την τουριστική ανάπτυξη και κυρίως για την ασφάλεια ώστε να μην θρηνούμε άλλο ανθρώπινες ζωές.
Τα Τεχνικά Επιμελητήρια Ανατολικής και Δυτικής Κρήτης έχουν αντίστοιχα πραγματοποιήσει ημερίδες και έχουν καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις για τον Β.Ο.Α.Κ, που ωστόσο δεν λαμβάνονται υπόψη.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki