Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Έργα Υποδομών

Τα σχέδια για το ΜΕΤΡΟ

Μέσα στον Ιούνιο θα δοθεί στην κυκλοφορία ο σταθμός του Μετρό στον Χολαργό, ενώ το Σεπτέμβριο ανοίγει και ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής. Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας στις αρχές του 2011 εκτιμάται ότι θα δημοπρατηθεί η νέα γραμμή V του Μετρό, που θα ξεκινά από το αλσος Γαλατσίου, θα φθάνει στο Σύνταγμα ενώ και θα καταλήγει στο Μαρούσι ενώ στόχος είναι να συμπεριληφθούν στη συγκεκριμένη γραμμή και οι συνοικίες του Βύρωνα και της Καισαριανής. Είπε ακόμη ότι σταδιακά θα αρχίσουν να παραδίδονται, έως το Μάρτιο του 2011, οι νέοι σταθμοί του Μετρό στην Ηλιούπολη, την Αργυρούπολη, το Ελληνικό, το Περιστέρι, την Ανθούπολη και το Χαϊδάρι, αν ληφθεί απόφαση από την κυβέρνηση, τι θα γίνει τελικά με την κοινοπραξία που έχει αναλάβει ύστερα από διαγωνισμό την κατασκευή των ηλεκτρονικών συστημάτων στους συγκεκριμένους σταθμούς, καθώς στη συγκεκριμένη κοινοπραξία μετέχει και η Siemens. Παράλληλα, επανασχεδιάζεται η επέκταση της Αττικής Οδού προς τα Μεσόγεια με βάση τις νέες ανάγκες και τις προβλέψεις του ρυθμιστικού.

Νέα έργα στο ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας

Οδικά έργα, νοσοκομεία και αναπλάσεις στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εντάσσονται στο  Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Μακεδονία - Θράκη» με συμφωνία που υπέγραψαν σήμερα το Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Με τη συμφωνία δεσμεύονται 1,2 δις. ευρώ για την υλοποίηση των έργω που περιλαμβάνουν:
-Τους οδικούς άξονες τμήμα Ποτίδαιας - Κασσανδρείας, Θεσσαλονίκη - Κιλκίς - Δοϊράνη (από Άσσηρο μέχρι Ν. Σάντα), Σέρρες - Αμφίπολη, την αποπεράτωση παράκαμψης Εδεσσας, αποπεράτωση τμήματος Παραλίμνης. Επίσης τη σιδηροδρομική γραμμή Πολύκαστρο - Ειδομένη, το σταθμός μεταφόρτωσης απορριμμάτων Βορειοδυτικής Θεσσαλονίκης, το ΧΥΤΑ Αλμωπίας, την αποκατάσταση ΧΑΔΑ Νομού Πέλλας, το μετρό Θεσσαλονίκης, έργα στα νοσοκομεία Κατερίνης και Εδεσσας και δημιουργία Κέντρου Υγείας Αστικού Τύπου στη Νέα Καλλικράτεια, ανάπλαση της Βασιλικής Νεκρόπολης και του Ανακτόρου των Αιγών, όπως και του Αρχαιολογικού Χώρου Πέλλας. Άλλα έργα υπό αξιολόγηση είναι η κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Κ16 στη συμβολή της εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης με τον άξονα ΠΑΘΕ και η βελτίωση και αναβάθμιση του ανισόπεδου κόμβου στο Κλειδί Ημαθίας (Εγνατία).

Κουβέλης: προχωρά το έργο στον Αστακό

Ώριμο θεωρεί ο υφυπουργός Εξωτερικών κ. Σ. Κουβέλης το σχέδιο για την κατασκευή μονάδας υγροποιημένου φυσικού αερίου και ηλεκτροπαραγωγής στον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας. Είπε όμως, μιλώντας στο Mediterranean Sustainable Energy Summit, ότι η υλοποίηση του σχεδίου δεν αποκλείει άλλες ενεργειακές επενδύσεις καθώς η πολιτική της κυβέρνησης αποβλέπει στη διαφοροποίηση των πηγών και οδών εφοδιασμού. Σύμφωνα με τον υφυπουργό η Ελλάδα είναι το σημείο συνάντησης της Ανατολικής Ευρώπης  με την Ασία και την Ανατολική  Μεσόγειο και αν αξιοποιήσει το συγκριτικό της πλεονέκτημα αναπτύσσοντας  δίκτυα φυσικού αερίου και ηλεκτρισμού  τότε θα γίνει ενεργειακός κόμβος για την ευρύτερη περιοχή.
Στο ίδιο συνέδριο ο κ. Ε. Μυτιληναίος, επικεφαλής του ομώνυμου ομίλου ανακοίνωσε ότι ο όμιλος εξετάζει την κατασκευή θαλάσσιου σταθμού υγροποιημένου αερίου, που είναι όπως είπε σημαντικά φθηνότερος από τους επίγειους καθώς αποφεύγεται το κόστος της αντισεισμικής θωράκισης.

Νέοι δρόμοι στη Λάρισα

Δύο σημαντικούς οδικούς άξονες στην Επαρχία Φαρσάλων θα κατασκευάσει η Νομαρχία Λάρισας με στόχο την πλήρη ανακαίνιση του οδικού δικτύου της περιοχής και τη σύνδεση του με το Ν.Καρδίτσας.
Πρόκειται για τους οδικούς άξονες Πολυνερίου- Πασχαλίτσας και Σταυρού.
Ο δρόμος Πολυνερίου- Πασχαλίτσας που βρίσκεται στα όρια του Ν. Καρδίτσας αποτελούσε αίτημα των κατοίκων της περιοχής και θα ενώσει τα Φάρσαλα με το γειτονικό νομό. Ο δρόμος έχει μήκος 3,5 χιλιόμετρα και ο προϋπολογισμός είναι 850.000 ευρώ. Σύμφωνα με τη μελέτη, θα κατασκευασθεί σχεδόν εξ' αρχής. Θα γίνουν εκσκαφές σε έδαφος γαιώδες και ημιβραχώδες σε πλάτος 8 μέτρων και επιχώσεις με αμμοχάλικο ποταμού. Θα κατασκευαστούν ακόμη τεχνικά έργα για την ασφάλεια του δρόμου και θα γίνει διπλή ασφαλτόστρωση πλάτους 7,50 μέτρων. Ο συγκεκριμένος δρόμος μέχρι σήμερα είναι χωματόδρομος.
Ο δεύτερος δρόμος είναι από το Σταυρό Φαρσάλων μέχρι τα όρια του Ν.Καρδίτσας. Έχει μήκος 2,5 χλμ., θα συνδέει την Επαρχία Φαρσάλων με το γειτονικό νομό και αποτελεί τμήμα πυκνής κυκλοφορίας της Επαρχίας. Το έργο έχει προϋπολογισμό 850.000 ευρώ. Ο δρόμος που θα ανακατασκευαστεί θα ξεκινά από το Σταυρό Φαρσάλων και θα καταλήγει στα όρια του ν. Καρδίτσας στη θέση "Γεφύρια". Σύμφωνα με την Τεχνική Έκθεση της Νομαρχίας Λάρισας ο δρόμος σήμερα παρουσιάζει έντονες καθιζήσεις σε όλο του το μήκος και έχει καταστεί επικίνδυνος για τη διέλευση των οχημάτων. Για να αντιμετωπιστούν καθιζήσεις αλλά και διαβρώσεις θα γίνουν εκσκαφές, επιχώσεις και διαπλατύνσεις ώστε στην τελική του μορφή να έχει πλάτος 10 μέτρων.

Έργα στη Βάρη και τη Νέα Μάκρη

Υπεγράφη από τη Νομαρχία Ανατολικής Αττικής η σύμβαση με την κατασκευαστική εταιρία ΙΕΡΑ ΑΤΕ για την συντήρηση της λ. Βάρης – Βάρκιζας και την κατασκευή αντιπλημμυρικών έργων στην περιοχή.
Συγκεκριμένα προβλέπεται να πραγματοποιηθούν να πραγματοποιηθούν ασφαλτικές εργασίες στην Λεωφόρο Βασιλέως Κωνσταντίνου σε πλάτος 8 μέτρων και μήκος 1,5 χιλιομέτρων με διαγράμμιση οδοστρώματος με υλικό υψηλής αντοχής και αντανακλαστικότητας.
Παράλληλα προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα πλημμυρικά φαινόμενα στις οδούς Βασ. Κωνσταντίνου, Ηφαίστου και Λεύκης προβλέπεται να γίνει δίκτυο αποχέτευσης ομβρίων, φρεάτια υδροσυλλογής και φρεάτια επίσκεψης κυκλικής κάτοψης σε συνολικό μήκος 420 μέτρων και εσωτερική διάμετρο 1 μέτρο που θα συνδεθεί με τον κύριο αγωγό της περιοχής
Το έργο έχει προϋπολογισμό 895.000 € και προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε 2 μήνες.
Η Νομαρχία ανέθεσε επίσης το έργο ασφαλτόστρωσης τμήματος της Λ. Διονύσου στην περιοχή Ν. Μάκρης.
Με την εργολαβία προβλέπεται να εκτελεσθούν εργασίες συντήρησης και ασφαλτόστρωσης σε πλάτος 9,2 μέτρων και συνολικό μήκος 550 μέτρα με παράλληλες εργασίες ανύψωσης ή καταβιβασμού φρεατίων και τοποθέτησης τους στην επιθυμητή στάθμη του νέου οδοστρώματος, ενώ μετά την ολοκλήρωση των εργασιών θα γίνει η διαγράμμιση του οδοστρώματος με υλικό υψηλής αντοχής και αντανακλαστικότητας.
Το έργο έχει προϋπολογισμό 190.000 €, ποσό που θα καλυφθεί κατά 50% από πόρους της Νομαρχίας Ανατολικής Αττικής και κατά 50% από τον Δήμο Ν. Μάκρης, και προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε 2 μήνες.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki